mrzepkowski Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Jest jakiś prosty sposób na odczyt kodów usterek we Fiacie Panda? Chodzi mi o coś takiego jak miałem w Lanosie, zwierałem styki na jednej kostce i kontrolka check engine zaczynała mrugać wyświetlając kody zapamiętanych błędów. Jeśli tak to proszę o wskazanie sposobu i jakiejś listy kodów, co który oznacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Jest jakiś prosty sposób na odczyt kodów usterek we Fiacie Panda? Chodzi mi o coś takiego jak > miałem w Lanosie, zwierałem styki na jednej kostce i kontrolka check engine zaczynała mrugać > wyświetlając kody zapamiętanych błędów. > Jeśli tak to proszę o wskazanie sposobu i jakiejś listy kodów, co który oznacza. kabelek lub tester diagnostyczny jak przez kabelek to w kompie masz opis błędu jak tester to spisujesz numerek i prosisz wujka google co wie na ten temat można też użyć modnych ostatnio nadajników na bluetooth ELM co wtykasz w gniazdo diagnostyczne i na telefonie oglądasz co się dzieje z autem (program Torque) to nie lanos żeby gwoździa wsadzić i liczyć ile razy lampka mignie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Tu jest lepszy : w obsługiwanych znajdź swoje auto i zobaczysz co i czym można zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > kabelek lub tester diagnostyczny > jak przez kabelek to w kompie masz opis błędu > jak tester to spisujesz numerek i prosisz wujka google co wie na ten temat > można też użyć modnych ostatnio nadajników na bluetooth ELM co wtykasz w gniazdo diagnostyczne i na > telefonie oglądasz co się dzieje z autem (program Torque) > to nie lanos żeby gwoździa wsadzić i liczyć ile razy lampka mignie a jeszcze fajniej rozwiazane jest to w moim jeepie - wystarczy 3 razy kluczyc przekrecic z pozycji wyl na zaplon i za trzecim razem zostawic w pozycji zaplon i samo wyswietli kody bledow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrzepkowski Napisano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > można też użyć modnych ostatnio nadajników na bluetooth ELM co wtykasz w gniazdo diagnostyczne i na > telefonie oglądasz co się dzieje z autem (program Torque) > to nie lanos żeby gwoździa wsadzić i liczyć ile razy lampka mignie Gwóźdź ma tę zaletę że zazwyczaj znajdzie się jakiś pod ręką:-) Te rozwiązania na bluetooth wyglądają ciekawie. Ciekawe czy jest jakaś aplikacja na iOS bo Torque znalazłem tylko na androida. Zawieszenie pływaka też będzie sygnalizowane przez check engine? Bo zrobiłem dziś trochę kilometrów a wskazówka jak się zatrzymała w jednym miejscu rano tak stoi (po wyłączeniu zapłonu spada na zero). A zbiega mi się to w czasie z zapaleniem tej kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 > Gwóźdź ma tę zaletę że zazwyczaj znajdzie się jakiś pod ręką:-) > Te rozwiązania na bluetooth wyglądają ciekawie. Ciekawe czy jest jakaś aplikacja na iOS bo Torque > znalazłem tylko na androida. > Zawieszenie pływaka też będzie sygnalizowane przez check engine? Bo zrobiłem dziś trochę kilometrów > a wskazówka jak się zatrzymała w jednym miejscu rano tak stoi (po wyłączeniu zapłonu spada na > zero). A zbiega mi się to w czasie z zapaleniem tej kontrolki. jest jeszcze taka możliwość instalujesz na laptopie i przez bluetooth można z windowsa oglądać co boli pande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrzepkowski Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Zakupiłem ten moduł na bluetooth. Dokładnie taki: http://www.e-volt.pl/obd2_bluetooth.html Testowałem na razie tylko odczyt kodów błędów przez Torque. Zadziałało bez problemu. Wczytał dwa błędy: P0401 P0238 z załączonego do modułu poradnika wychodzi że oznaczają one odpowiednio: P0238 Obwód czujnika A ciśnienia doładowania turbosprężarki za wysoka wartość sygnału (czujnika ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym wejściowego silnika doładowanego) P0401 Układ recyrkulacji spalin wykryte za małe natężenie przepływu spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Zakupiłem ten moduł na bluetooth. Dokładnie taki: > http://www.e-volt.pl/obd2_bluetooth.html > Testowałem na razie tylko odczyt kodów błędów przez Torque. Zadziałało bez problemu. > Wczytał dwa błędy: > P0401 > P0238 > z załączonego do modułu poradnika wychodzi że oznaczają one odpowiednio: > P0238 Obwód czujnika A ciśnienia doładowania turbosprężarki za wysoka wartość sygnału > (czujnika ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym wejściowego > silnika doładowanego) > P0401 Układ recyrkulacji spalin wykryte za małe natężenie > przepływu spalin Chyba EGR do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrzepkowski Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Chyba EGR do czyszczenia. Na razie wykasowałem i jest ok. Jak błędy wrócą to trzeba będzie się tym pilnie bliżej zainteresować a jeśli nie to kiedyś przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.