Skocz do zawartości

CRUZE 1,8 i skrzynia biegów


Marcus

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy trzymam dłoń na lewarku biegów wyczuwam wyraźne drgnięcie gdy sprzęgło załącza lub odłącza napęd.

Rzadko trzymam tam rękę więc nie wiem czy tak od nowości było (już ponad miesiąc yay.gif) czy nie.

Może TTTM więc pytam doświadczonych w eksploatacji tych wynalazków, bo w focusie takich doznań nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdy trzymam dłoń na lewarku biegów wyczuwam wyraźne drgnięcie gdy sprzęgło załącza lub odłącza

> napęd.

> Rzadko trzymam tam rękę więc nie wiem czy tak od nowości było (już ponad miesiąc ) czy nie.

> Może TTTM więc pytam doświadczonych w eksploatacji tych wynalazków, bo w focusie takich doznań nie

> miałem.

Jutro sprawdzę? zlosnik.gif

BTW. Instrukcję masz aktualną?

Moja jest chyba od auta sprzed faceliftingu. Np. Radio jest inne opisane hmm.gif

Dzisiaj byłem w salonie wymienić, ale nie mieli nowszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdy trzymam dłoń na lewarku biegów wyczuwam wyraźne drgnięcie gdy sprzęgło załącza lub odłącza

> napęd.

> Rzadko trzymam tam rękę więc nie wiem czy tak od nowości było (już ponad miesiąc ) czy nie.

> Może TTTM więc pytam doświadczonych w eksploatacji tych wynalazków, bo w focusie takich doznań nie

> miałem.

Ja nie mam żadnych drgań na lewarku,

już kiedyś ktoś tu pytał o to samo i jeździł z tym do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... BTW. Instrukcję masz aktualną? ...

Jak do tej pory nie natknąłem się na różnice pomiędzy słowem pisanym a rzeczywistością.

Sprawdzenie ponad 300 stron trochę potrwa hehe.gif, a zima trzyma i nie za bardzo mam ochotę na siedzenie na parkingu i sprawdzanie.

Nie mogę się zorientować czym się różni NAVI600 od NAVI900 więc nie wiem nawet co mi wsadzili zlosnik.gif

Na tylnej okładce instrukcji jest napisane: Wydanie: sierpień 2012, Chevrolet Europe GmbH, Zurich, Switzerland

I symbol: KTA-8301/2-pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest

> O qrczątka! Może ma składane

> Trochę za zimno i za ciemno, żeby lecieć i sprawdzić

Wystarczy spojrzeć jedynie na joystick od regulacji lusterek cfaniak.gif

jeśli masz tam ikonkę składania lusterka na dole to masz elektrycznie składane,

jeśli nie masz ikonki to masz składane manualnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Instrukcja dot. wszelakiego wyposażenia. A Ty możesz nie mieć wszystkiego na pokładzie.

Tak ale dla MY2013 dodali kilka nowych bajerów dla Europy,

np. dodali podświetlenie w lusterkach słoneczników już w wersji LT, czego wcześniej nawet LTZ nie miał.

Ty je posiadasz w swoim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak ale dla MY2013 dodali kilka nowych bajerów dla Europy,

> np. dodali podświetlenie w lusterkach słoneczników już w wersji LT, czego wcześniej nawet LTZ nie

> miał.

> Ty je posiadasz w swoim?

mam podświetlane 2 lusterka

w LT też są w standardzie czujniki cofania i światła p.mgielne smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam podświetlane 2 lusterka

No dali wam nową wiązkę w instalacji podsufitkowej we wszystkich Cruze,

więc naturalne, że wykorzystują ją teraz do zasilania podświetlenia lusterek.

A dla składanych elektrycznie lusterek nawet tego nie musieliby robić cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz może, jakie efekty dało to jeżdżenie?

Nie pamiętam, nie wiem już czy to było na tym czy drugim forum,

w każdym razie na polskim, bo ludzie się dziwili, że on trzyma dłoń na lewarku bo to nietypowe.

A ja specjalnie wtedy to sprawdzałem u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale elektrycznie składanych lusterek to chyba nie ma żadna wersja

Skoro maksymalnie wyposażony kombiak ma system bezkluczykowy z zupełnie nowymi klamkami z przyciskami,

weszły podświetlenia lusterek w słonecznikach, system start-stop itd. to tylko patrzeć kiedy pojawią się takie lusterka palacz.gif

Może razem z MY2014 cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro maksymalnie wyposażony kombiak ma system bezkluczykowy z zupełnie nowymi klamkami z

> przyciskami,

> weszły podświetlenia lusterek w słonecznikach, system start-stop itd. to tylko patrzeć kiedy

> pojawią się takie lusterka

> Może razem z MY2014

MY2014 to ma byc nowy Cruze smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie pamiętam, ...

Gdy się dowiem - napiszę.

Czekam na tylne chlapacze i wytłoczkę pod matę bagażnika uwzględniającą pełnowymiarowe koło.

Gdy już będą, zgłoszę przy okazji ten poblem ze skaczącym lewarkiem.

Tak się zastanawiam, czy prawie 2 miesiące czekania na zapłacony element wystarcza do napisania skargi na piśmie, czy jeszcze trochę poczekać?

Nie chcę robić koło pióra facetowi, który mnie obsługiwał podczas sprzedaży (starał się), ale zapłaciłem firmie APS za coś, czego do tej pory nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak się zastanawiam, czy prawie 2 miesiące czekania na zapłacony element wystarcza do napisania

> skargi na piśmie, czy jeszcze trochę poczekać?

> Nie chcę robić koło pióra facetowi, który mnie obsługiwał podczas sprzedaży (starał się), ale

> zapłaciłem firmie APS za coś, czego do tej pory nie dostałem.

Wiesz do wersji Design/WTCC nigdy nie zrobiono fabrycznych chlapaczy, dedykowanych,

a te montowane do do zwyczajnych Cruze nie pasowały do RS-a, Design/WTCC.

Tutaj może być podobna sytuacja jeśli faktycznie one nie pasują do Twojej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w ogóle to jest kombiak czy sedan?

Sedan.

Sprzedawca twierdzi, że dla MY13 jest trochę inny kształt tylnego zderzaka i cały czas czeka na prawidłową wersję chlapaczy.

Zastanawiam się jak mu pomóc. Skargę gdzieć wyżej smarnąć? Na razie meilowo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sedan.

> Sprzedawca twierdzi, że dla MY13 jest trochę inny kształt tylnego zderzaka i cały czas czeka na

> prawidłową wersję chlapaczy.

Jest trochę zmutowany z tyłu i boku,

ale powierzchnia styku dla chlapacza nie powinna się raczej różnić,

chyba że masz nakładki na progi,

ale wówczas i tak tylko dla przedniego, bo tył zostaje bez zmian cfaniak.gif

C27240141_4.jpg

Zrób fotę tego miejsca pliz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Zrób fotę tego miejsca pliz

Zrobię jeśli mi się uda dotrzeć do domu przed zmrokiem.

Nie jeżdzę do pracy bo mam autobus z pod klatki pod budynek firmy. Do tego firmową kartę miejską.

Więc sądzę, że przed sobotą zdjęcie nie będzie możliwe.

Usiłowałem dodzwonić się personalnie do mojego byłego sprzedawcy - odzywa się poczta. confused.gif

Klient zapłacił - klient nie istnieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MY2014 to ma byc nowy Cruze

To nie realne, bo by oznaczało że poliftowce byłyby obecne na rynku tylko w ciągu jednego roku modelowego 2013,

takie cuda nie bywają.

Szczególnie, że w USA jak zawsze opóźnieni i muszą jeszcze czekać rok na poliftowce,

a potem klepanie tego samego przez trzy lata grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobię jeśli mi się uda dotrzeć do domu przed zmrokiem.

Przyglądałem się ostatnio obu rantom zderzaka w przed i poliftowcach

i faktycznie możliwym jest, że tylne chlapacze mogą nie pasować dokładnie, bo skos w nowych zderzakach jest trochę inny, ostrzejszy,

oraz nie ma dokładnego pionowania przy zejściu.

Ale o nowych chlapaczach ni hu hu still.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie realne, bo by oznaczało że poliftowce byłyby obecne na rynku tylko w ciągu jednego roku

> modelowego 2013,

> takie cuda nie bywają.

> Szczególnie, że w USA jak zawsze opóźnieni i muszą jeszcze czekać rok na poliftowce,

> a potem klepanie tego samego przez trzy lata

Z tego co czytałem gdzies i tez mi potwierdzały mi pewne osoby z Gliwic, ze jest duza szansa na produkcje 2014 koniec lub poczatek 2015 nowego Cruze'a w Rosji lub Gliwice. Dzialania projektowe juz zaczely wkraczac w faze wczesno produkcyjne (szukanie dostawcow itp).

Co by sie zgadzalo. Cruze pojawil sie na rynku w 2008 roku, wiec bedzie 5 lat, w przyszlym roku przeciez startuje Astr V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co czytałem gdzies i tez mi potwierdzały mi pewne osoby z Gliwic, ze jest duza szansa na

> produkcje 2014 koniec lub poczatek 2015 nowego Cruze'a w Rosji lub Gliwice.

Początek 2015 to byłby MY2015, a nie MY2014 o którym domniemywałem wyżej.

Sorry, ale pewne osoby z Gliwic potwierdzały produkcję tam HB w 2011 i co z tego wyszło? NIC.

Jeśli coś byłoby nowego odnośnie produkcji Cruze w Gliwicach to i tak ni jak by się to miało do Rosji, bo fabryka w Szuszarach robi tylko na rynek wewnętrzny. Teraz tam robią poliftowce, więc jeśli kiedyś wejdzie CruzeII to się przestawią na jego produkcję, ale znowu na rynek wewnętrzny. Produkcja w Polsce była by jedynie alternatywą dla Europy w kwestii importu z Koreii.

> Co by sie zgadzalo. Cruze pojawil sie na rynku w 2008 roku, wiec bedzie 5 lat, w przyszlym roku

> przeciez startuje Astr V.

Ale w Europie pojawił się dopiero w 2009, W Australii i Korei prędzej, ale w Australii już zmienili, zlitowali ten model rok temu,

a w Korei zlikwidowali Lacetti Premiere i wprowadzili Chevy Cruze, czyli praktycznie też lift,

z resztą tam już jest dostępny nowy RS, na którego jankesi będą czekać do jesieni czyli właśnie MY2014.

Na razie go tam nie promują bo by wszyscy przestali kupować stare przedliftowce grinser006.gif

Na amerykańskich forach cisza jak makiem zasiał w tej kwestii, aż się proszą żeby im napisać to info i niech się kotłuje hehehe hehe.gif

A co do Astry to IV która pojawiła się u nas trochę prędzej niż Cruze, więc podobnie może być z V, czyli najpierw Opel potem Chevy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Początek 2015 to byłby MY2015, a nie MY2014 o którym domniemywałem wyżej.

> Sorry, ale pewne osoby z Gliwic potwierdzały produkcję tam HB w 2011 i co z tego wyszło? NIC.

> Jeśli coś byłoby nowego odnośnie produkcji Cruze w Gliwicach to i tak ni jak by się to miało do

> Rosji, bo fabryka w Szuszarach robi tylko na rynek wewnętrzny. Teraz tam robią poliftowce,

> więc jeśli kiedyś wejdzie CruzeII to się przestawią na jego produkcję, ale znowu na rynek

> wewnętrzny. Produkcja w Polsce była by jedynie alternatywą dla Europy w kwestii importu z

> Koreii.

> Ale w Europie pojawił się dopiero w 2009, W Australii i Korei prędzej, ale w Australii już

> zmienili, zlitowali ten model rok temu,

> a w Korei zlikwidowali Lacetti Premiere i wprowadzili Chevy Cruze, czyli praktycznie też lift,

> z resztą tam już jest dostępny nowy RS, na którego jankesi będą czekać do jesieni czyli właśnie

> MY2014.

> Na razie go tam nie promują bo by wszyscy przestali kupować stare przedliftowce

> Na amerykańskich forach cisza jak makiem zasiał w tej kwestii, aż się proszą żeby im napisać to

> info i niech się kotłuje hehehe

> A co do Astry to IV która pojawiła się u nas trochę prędzej niż Cruze, więc podobnie może być z V,

> czyli najpierw Opel potem Chevy.

W Gliwicach wykonano montaz testowy, wiec pewnie dlatego fama poszla. Na razie jest to pierwsza fabryka w tej czesci Europy nalezaca do GM bezposrednio a nie do Opla. Wiec cos sie bedzie dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.