przemo564 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Witam przymierzam się do zakupu Merivy i tu do Was pytanie jak wygląda sprawa z eksploatacja-awaryjnością, jakie silniki polecacie i jak sprawa z blachą za wszystkie odp dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Koszty eksploatacji jak Corsa C, te same silniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Od jakiegoś czasu myślę o Merivie, z usterkowością raczej nie ma wielkiego problemu - te same silniki co w innych Oplach, zawieszenie też. Ja szukałbym 1,8 benzynowej, ewentualnie mocniejszego diesla 1,7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Od jakiegoś czasu myślę o Merivie, z usterkowością raczej nie ma wielkiego problemu - te same > silniki co w innych Oplach, zawieszenie też. Ja szukałbym 1,8 benzynowej, ewentualnie > mocniejszego diesla 1,7. 1,8 mniej usterkowa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo564 Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 ok dzięki, myślałem właśnie o 1,6 lub 1,8 bo diesel nie wchodzi w grę A JAK Z BLACHĄ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > ok dzięki, myślałem właśnie o 1,6 lub 1,8 Mało konkretów.... Który dokładnie 1.6 cię interesuje, myślisz o LPG? Jaką masz kasę na wydanie, może 1.4 Twinport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo564 Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 może być 8 i 16 oby zadbany chodzi o to by to jechało co do gazu jak na razie to nie chyba że już się trafi Z kasa do 15 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > może być 8 i 16 oby zadbany chodzi o to by to jechało hehe, jak ma jechać to tylko 1.8 125KM i 1.6T OPC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 najsłabszym elementem meriv jest układ kierowniczy oraz przednie zwieszenie (wzięte z corsy do cięższego auta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo564 Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > hehe, jak ma jechać to tylko 1.8 125KM i 1.6T OPC niestety nie ma $ na OPC a szkod co do zawieszenia to nie kręcę dużo km rocznie a jak by przyszła wymiana to będzie preteksty by poszła troche w dół A na temat blachy ktoś się wypowie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > A na temat blachy ktoś się wypowie?? newrargiczne miejsce to progi na wysokości tylnych drzwi pod zewn uszczelką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robiw Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > newrargiczne miejsce to progi na wysokości tylnych drzwi pod zewn uszczelką Mam 9-letnią Merivę od nowości. Silnik 1.6 jest za słaby i bierze olej. Awaryjność naprawdę niewielka. Same pozytywy. Koszty eksploatacyjne minimalne. Blacha? Rdzewieją progi pod uszczelkami bo Opel, nie wiedzieć czemu, nituje te gumowe uszczelki a nie przykleja jak w autach francuskich, więc po jakimś czasie nity zaczynają rdzewieć (bo przecie stoi tam woda) i rdza dostaje się pod lakier progów...robiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.