bydluck Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Rano zaczalem wymienic upg i liczylem ze dzis prace zostana zakonczone, niestety stanalem na ustawieniu rozrzadu. Pacjen to 1.6 8V oznaczenie silnika ABU. Problem polega na tym ze nie moge obracac dolnym walem aby pokryc znaki. Blokuje sie i nie mozna walem dalej obrocic, probowalem w druga strone i rowniez po ruszeniu za chwile staje w miejscu. Walkiem rozrzadu moge obracac bez problemu. Swiece wykrecilem bo myslalem ze uderzaja o denka tlokow, jednak to nie to. Glowica nie byla planowana. Zamontowana uszczelka jest ciensza od tej ktora byla wczesniej. Obstawiam ze tutaj jest problem... co myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > Rano zaczalem wymienic upg i liczylem ze dzis prace zostana zakonczone, niestety stanalem na > ustawieniu rozrzadu. Pacjen to 1.6 8V oznaczenie silnika ABU. Problem polega na tym ze nie > moge obracac dolnym walem aby pokryc znaki. Blokuje sie i nie mozna walem dalej obrocic, > probowalem w druga strone i rowniez po ruszeniu za chwile staje w miejscu. Walkiem rozrzadu > moge obracac bez problemu. > Swiece wykrecilem bo myslalem ze uderzaja o denka tlokow, jednak to nie to. Glowica nie byla > planowana. > Zamontowana uszczelka jest ciensza od tej ktora byla wczesniej. Obstawiam ze tutaj jest problem... > co myslicie? cos ewidentnie blokuje. odkrec walek rozrzadu i zobacz czy bedzie dalej blokowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 wykręć świece na pierwszym cylindrze wsadź jakiś długi śrubokręt i ustaw tłok tak przed GPZ , zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy krzywka na pierwszym cyl. nie wciska zaworu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Po pierwsze masz zla uszczelke bo do silnika abu idzie grubsza niż do innych 1.6, silnik bedzie pracowal, ale bedzie dzwonił przekrec walkiem rozrzadu w ktoras strone i wtedy wałem, zawór otwarty blokuje ruch tłoka bo to silnik kolizyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > przekrec walkiem rozrzadu w ktoras strone i wtedy wałem, zawór otwarty blokuje ruch tłoka bo to > silnik kolizyjny tak tez zrobilem, bez zmian. w jedna i druga strone blokuje sie w tym samym miejscu. Pozostaje zrzucenie glowice i zobaczenie co tam sie dzieje... UPG robilem moze z 6 razy i teraz takie klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 W jakiej pozycji blokuje ci wał ?? ( tak jak pisali śrubokręt w pierwsza świece ) Później wałek na znaki a najlepiej to zwalić dekiel i ustawić krzywki na pierwszym tłoku w pracy tzn do góry, masz wtedy pewność ze wałek masz dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Dzięki, faktycznie problem tkwił w cienkiej uszczelce. Dzisiaj ogarniam jeszcze reszte i odpalam dziada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.