ziemczon Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Cześć. Pytanie jest następujące: czy ktoś użytkuje amorki MTS/TaTechnix z seryjnymi sprężynami? Seryjnymi mam na myśli seryjnej wysokości, nawet nie Mtech. Amorki teoretycznie są skracane do obniżanego zawieszenia. Obniżać za bardzo nie chcę, bo progi w E36 i tak są dość nisko, i teraz na seryjnym zawiasie zdarza się gdzieś zahaczyć, nie mówiąc juz o warunkach zimowych z wyjeżdżonymi koleinami w śniegu. Da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Mam te amorki, ale na sprężynach -40. Jak wkładałem, to widać było, że od serii są niewiele krótsze. Może jakieś 2 cm. Nie będzie to miało znaczenia na zwykłych sprężynach, wysokość auta pozostanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Dzięki za odp. Właśnie w tych amorkach dziwi mnie to, że mogą być stosowane zarówno do -40 jak i do -80. Mega duży zakres. Mam już kupiony cały zestaw poduszek, osłon, mam też nowe springi 40/35, ale troche sie boje zimy i dziurw. W sumie zależy mi na tym, żeby było twardziej, a niekoniecznie niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Dzięki za odp. > Właśnie w tych amorkach dziwi mnie to, że mogą być stosowane zarówno do -40 jak i do -80. Mega duży > zakres. > Mam już kupiony cały zestaw poduszek, osłon, mam też nowe springi 40/35, ale troche sie boje zimy i > dziurw. > W sumie zależy mi na tym, żeby było twardziej, a niekoniecznie niżej. za ile chcesz to mieć? Bo osiągniesz to na m-pakietowej sprężynie i B6. I będzie świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > za ile chcesz to mieć? > Bo osiągniesz to na m-pakietowej sprężynie i B6. I będzie świetnie Za 1/3 tego, ile będzie kosztował opisany przez Ciebie zestaw Budżet: 500-600. Potrzebuje komplet amorków. Czyli tylko MTS albo TaT. Ewentualnie jakieś SRL, Kamooka czy inny szit. Przy czym wszystkie poduchy, osłony mam nowe. Mam też komplet nowych springów i te seryjne, które teraz są na samochodzie. Wiem. Nierealne Wiem też, że różnica pomiędzy B6+Mtech będzie proporcjonalna jakościowo do ilości wydanej kasy. Ale to dupowóz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 W głowie zrodził mi się jeszcze jeden szalony pomysł. Sprzedam te springi 40/35 co mam, dołożę do wcześniej wymienionego budżetu i kupię najtańszy gwint z alledrogo za niecałe 700. Tylko chyba poza uznaniem związanym z magicznym słowem "GWINT" nie zyskam chyba nic, ponieważ min. gleba na takim gwincie to 35/35. Czyli tyle co na tych springach. Idealnie byłoby jakby by był dostępny gwint obniżający 20/20 w stosunku do serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Mogę się z tobą na sprężynki zamienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 A Ty masz Mtecha? Tylko nie pasują chyba wymiennie Sedan/Compakt. Edyta. Kurde nie wiedzialem, ze przednie B6 do E36 chodza po 250-350/2szt. Tylko troche loteria kupowac uzywki nie zakladajac regeneracji na dzien dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > A Ty masz Mtecha? Tylko nie pasują chyba wymiennie Sedan/Compakt. nie wiem, pewnie nie. Ale tak, mam oryginalnego M-techa. > Edyta. Kurde nie wiedzialem, ze przednie B6 do E36 chodza po 250-350/2szt. Tylko troche loteria > kupowac uzywki nie zakladajac regeneracji na dzien dobry. prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Patrzac na ilośc dziur na drodze, poczekalbym do wiosny z zakladaniem nowego zawiasu, a dobił ten co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Patrzac na ilośc dziur na drodze, poczekalbym do wiosny z zakladaniem nowego zawiasu, a dobił ten > co masz Z jednej strony masz rację, bo szkoda nowego zawiasu na dziurwy, a z drugiej strony co to za zawias co dziurw nie przezyje Bede zakladal dopiero gdzies w marcu/kwietniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Przezyc to on przezyje, poprostu bedzie krócej sluzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Za 1/3 tego, ile będzie kosztował opisany przez Ciebie zestaw > Budżet: 500-600. Potrzebuje komplet amorków. Czyli tylko MTS albo TaT. Ewentualnie jakieś SRL, > Kamooka czy inny szit. Przy czym wszystkie poduchy, osłony mam nowe. Mam też komplet nowych > springów i te seryjne, które teraz są na samochodzie. Ja kupowałem jesienią komplet 4 sprężyn za 230 zł (nowe) i dwa przednie amorki TaT za 130zł/szt. Z tyłu amorów nie ruszałem, bo poprzedni właściciel we wrześniu włożył nowe SRL, te z kolei mają dużą siłę tłumienia, większą niż KYB ExelG. Moje sprężyny miały obniżać -40, a w rzeczywistości poszło -40 z przodu i -60 z tyłu. Na tył dałem 10 mm podkładki pod sprężyny (od Lanosa ) i teraz mam -50. Do prowadzenia nie mam żadnych uwag, w trudnych warunkach pogodowych ciężko znaleźć szybszego na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 To co Ty za springi kupiłeś Myslalem, ze nie ma nic tanszego niz MTS/TaT za 350/komplet. Komplet amorkow TaT (podobno sa twardsze niz MTS) kosztuje 500. Tylko ja sie zastanawiam nad tym gwintem TaT za 950, zeby moc sobie podnosic na zime i opuszczac na lato, chociaz gleby wiekszej niz 40/40 nie przewiduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > To co Ty za springi kupiłeś Takie Wtedy trafiłem okazję za 229 zł. > Myslalem, ze nie ma nic tanszego niz MTS/TaT za 350/komplet. Masz na allegro Jamexy po 204 zł /kpl > Komplet amorkow TaT (podobno sa twardsze niz MTS) kosztuje 500. Amorki na przód brałem od tego samego sprzedawcy co springi i też miał w okazyjnej cenie 130 zł/szt. > Tylko ja sie zastanawiam nad tym gwintem TaT za 950, zeby moc sobie podnosic na zime i opuszczac na > lato, chociaz gleby wiekszej niz 40/40 nie przewiduje. Nie powiem, u mnie -40/-50 i jest dosyć nisko. Wszystkie krótkie progi biorę z rozpędu tzn około 40 km/h, bo zanim przednie koła spadną za próg, to ten jest już przy tylnej osi . Przy małych prędkościach, jak przód opadnie, to lubi walnąć podłużnicami w okolicach przednich foteli (są całe obite, ale mocne). Komfort jazdy dosyć wysoki, spodziewałem się większego betonu. Codziennie zapylam z trzyletnią córką do przedszkola po niezbyt równej drodze i nie narzeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.