Skocz do zawartości

Amorki MTS/TaTechnix + seryjne springi.


ziemczon

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Pytanie jest następujące: czy ktoś użytkuje amorki MTS/TaTechnix z seryjnymi sprężynami? Seryjnymi mam na myśli seryjnej wysokości, nawet nie Mtech.

Amorki teoretycznie są skracane do obniżanego zawieszenia. Obniżać za bardzo nie chcę, bo progi w E36 i tak są dość nisko, i teraz na seryjnym zawiasie zdarza się gdzieś zahaczyć, nie mówiąc juz o warunkach zimowych z wyjeżdżonymi koleinami w śniegu.

Da radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

Właśnie w tych amorkach dziwi mnie to, że mogą być stosowane zarówno do -40 jak i do -80. Mega duży zakres.

Mam już kupiony cały zestaw poduszek, osłon, mam też nowe springi 40/35, ale troche sie boje zimy i dziurw.

W sumie zależy mi na tym, żeby było twardziej, a niekoniecznie niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za odp.

> Właśnie w tych amorkach dziwi mnie to, że mogą być stosowane zarówno do -40 jak i do -80. Mega duży

> zakres.

> Mam już kupiony cały zestaw poduszek, osłon, mam też nowe springi 40/35, ale troche sie boje zimy i

> dziurw.

> W sumie zależy mi na tym, żeby było twardziej, a niekoniecznie niżej.

za ile chcesz to mieć?

Bo osiągniesz to na m-pakietowej sprężynie i B6. I będzie świetnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za ile chcesz to mieć?

> Bo osiągniesz to na m-pakietowej sprężynie i B6. I będzie świetnie

Za 1/3 tego, ile będzie kosztował opisany przez Ciebie zestaw grinser006.gif

Budżet: 500-600. Potrzebuje komplet amorków. Czyli tylko MTS albo TaT. Ewentualnie jakieś SRL, Kamooka czy inny szit. Przy czym wszystkie poduchy, osłony mam nowe. Mam też komplet nowych springów i te seryjne, które teraz są na samochodzie.

Wiem. Nierealne grinser006.gif

Wiem też, że różnica pomiędzy B6+Mtech będzie proporcjonalna jakościowo do ilości wydanej kasy. Ale to dupowóz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W głowie zrodził mi się jeszcze jeden szalony pomysł.

Sprzedam te springi 40/35 co mam, dołożę do wcześniej wymienionego budżetu i kupię najtańszy gwint z alledrogo za niecałe 700.

Tylko chyba poza uznaniem związanym z magicznym słowem "GWINT" nie zyskam chyba nic, ponieważ min. gleba na takim gwincie to 35/35. Czyli tyle co na tych springach.

Idealnie byłoby jakby by był dostępny gwint obniżający 20/20 w stosunku do serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Ty masz Mtecha? Tylko nie pasują chyba wymiennie Sedan/Compakt.

nie wiem, pewnie nie.

Ale tak, mam oryginalnego M-techa.

> Edyta. Kurde nie wiedzialem, ze przednie B6 do E36 chodza po 250-350/2szt. Tylko troche loteria

> kupowac uzywki nie zakladajac regeneracji na dzien dobry.

prv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za 1/3 tego, ile będzie kosztował opisany przez Ciebie zestaw

> Budżet: 500-600. Potrzebuje komplet amorków. Czyli tylko MTS albo TaT. Ewentualnie jakieś SRL,

> Kamooka czy inny szit. Przy czym wszystkie poduchy, osłony mam nowe. Mam też komplet nowych

> springów i te seryjne, które teraz są na samochodzie.

Ja kupowałem jesienią komplet 4 sprężyn za 230 zł (nowe) i dwa przednie amorki TaT za 130zł/szt. Z tyłu amorów nie ruszałem, bo poprzedni właściciel we wrześniu włożył nowe SRL, te z kolei mają dużą siłę tłumienia, większą niż KYB ExelG. Moje sprężyny miały obniżać -40, a w rzeczywistości poszło -40 z przodu i -60 z tyłu. Na tył dałem 10 mm podkładki pod sprężyny (od Lanosa zlosnik.gif ) i teraz mam -50. Do prowadzenia nie mam żadnych uwag, w trudnych warunkach pogodowych ciężko znaleźć szybszego na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co Ty za springi kupiłeś grinser006.gif

Myslalem, ze nie ma nic tanszego niz MTS/TaT za 350/komplet.

Komplet amorkow TaT (podobno sa twardsze niz MTS) kosztuje 500.

Tylko ja sie zastanawiam nad tym gwintem TaT za 950, zeby moc sobie podnosic na zime i opuszczac na lato, chociaz gleby wiekszej niz 40/40 nie przewiduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To co Ty za springi kupiłeś

Takie Wtedy trafiłem okazję za 229 zł.

> Myslalem, ze nie ma nic tanszego niz MTS/TaT za 350/komplet.

Masz na allegro Jamexy po 204 zł /kpl

> Komplet amorkow TaT (podobno sa twardsze niz MTS) kosztuje 500.

Amorki na przód brałem od tego samego sprzedawcy co springi i też miał w okazyjnej cenie 130 zł/szt.

> Tylko ja sie zastanawiam nad tym gwintem TaT za 950, zeby moc sobie podnosic na zime i opuszczac na

> lato, chociaz gleby wiekszej niz 40/40 nie przewiduje.

Nie powiem, u mnie -40/-50 i jest dosyć nisko. Wszystkie krótkie progi biorę z rozpędu tzn około 40 km/h, bo zanim przednie koła spadną za próg, to ten jest już przy tylnej osi zlosnik.gif . Przy małych prędkościach, jak przód opadnie, to lubi walnąć podłużnicami w okolicach przednich foteli (są całe obite, ale mocne). Komfort jazdy dosyć wysoki, spodziewałem się większego betonu. Codziennie zapylam z trzyletnią córką do przedszkola po niezbyt równej drodze i nie narzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.