kuk Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 witajcie! kolezka ma problem ze swoim MK3, a zeby sie nie rozpisywac to wkleje to co napisal: "Panowie mam problem:P A mianowicie podczas jazdy silnik co jakiś czas(co 10 metrów) się dławi na chwile że nie reaguje zupełnie na pedał a po chwili wszystko wraca i jedzie dalej kawałek i tak co chwile jest. Na gazie śmiga normalnie. Odpala na tknięcie obroty są równe. Na luzie może stać cały dzień i nic sie nie dzieje gdy potrzeba mocy na 1,2,3 dzieja sie jaja. Vag normalnie pokazywał 0 błędów. Tylko raz gdy zgasł wyskoczyło nam xx errorów próbuje je rozszyfrować tylko nigdzie nie mogę znaleźć takich oznaczeń może ktoś mi pomoże to rozszyfrować? Sprawdzane vag kkl 1.8 ABS 65535 Uszkodzony moduł sterujący magistrala CAN brak sygnału 11320 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 8274 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 8269 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 20047 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 12590 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 11827 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8260 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 17232 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 17184 Nie znany kod błędu nie autoryzowane" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 A odpala go na benie i nie ma problemów? czy odpala na gazie? Sprawdzić pompkę paliwa, u mnie były takie objawy właśnie że przerywał na benzynie dopóty się nie zatarła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 pompa niby nowa.. na gazie chyba ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz13220 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > pompa niby nowa.. na gazie chyba ok Sprawdź smok paliwowy, wężyki między pompą i filtrem i bakiem a filtrem. Może tam coś jest nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 i jeszcze niech rozbierze górę wtrysku i sprawdzi jak wygląda wtryskiwacz. Bardzo łatwe i nic nie kosztuje a może akurat to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 niestety kolega jest kucharzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > niestety kolega jest kucharzem Tym bardziej. Odkręca dolot powietrza (o ile pamietam trzy śruby imbusowe pod plastikowymi zaślepkami) i ściąga górę wtrysku. Ogląda taką dyszę jak w kuchence czy jest czysta, bez żadnego nalotu i to wszystko. Wtyczki niech najlepiej nie rozłącza. Byle kelner sobie poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.