Pado Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 taki tekst mi się wyświetla i miga lampka oleju. olej wymieniany 5000km temu, ale auto nie było podłączane pod examiner (wydaje mi się, że już kilka wymian nie było podłączanego auta pod examiner) . DPFa nie ma, więc o degradacji oleju nie ma mowy... rozumiem, ze to jakaś inspekcja kilometrowa jest i da się to skasować FESem? parę dni temu kasowałem zwykłą inspekcję, ale widzę, że są dwie osobne? dobrze rozumuje, czy to jednak coś nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 U mnie od tygodnia wyskoczył komunikat "kupom nieważny" da się to łatwo usunąć bo trochę mnie to denerwuje czytając ten komunikat przy każdym odpaleniu samochodu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > taki tekst mi się wyświetla i miga lampka oleju. olej wymieniany 5000km temu, ale auto nie było > podłączane pod examiner (wydaje mi się, że już kilka wymian nie było podłączanego auta pod > examiner) . > DPFa nie ma, więc o degradacji oleju nie ma mowy... > rozumiem, ze to jakaś inspekcja kilometrowa jest i da się to skasować FESem? > parę dni temu kasowałem zwykłą inspekcję, ale widzę, że są dwie osobne? dobrze rozumuje, czy to > jednak coś nie tak? A to dziwne,bo jak nie ma DPF to się tak nie powinien zachowywać ja nie mam i nigdy mi się takie coś nie zdarzyło,a FES-em kasuje tylko servis Spróbuj skasować tą drugą opcje,może też trzeba to robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > U mnie od tygodnia wyskoczył komunikat "kupom nieważny" da się to łatwo usunąć bo trochę mnie to > denerwuje czytając ten komunikat przy każdym odpaleniu samochodu . Da się FES-em,lub zrób 1000km i samo zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > A to dziwne,bo jak nie ma DPF to się tak nie powinien zachowywać ja nie mam i nigdy mi się takie > coś nie zdarzyło,a FES-em kasuje tylko servis Spróbuj skasować tą drugą opcje,może też trzeba > to robić. inaczej: już od roku nie ma DPFa, ale był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > inaczej: już od roku nie ma DPFa, ale był No to FES w rękę i... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > zrób 1000km i samo zgaśnie O tego nie wiedziałem, w takim razie poczekam aż samo zgaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > No to FES w rękę i... zrobione. minut pięć i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > zrobione. minut pięć i po kłopocie Dzisiaj mi sąsiad mówił że jak spuści olej to mu się lampka zaświeca i nie gaśnie po zalaniu, więc musi jechać na egzaminer żeby skasować. Byłem nawet zdziwiony takim zjawiskiem, ma silnik 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Dzisiaj mi sąsiad mówił że jak spuści olej to mu się lampka zaświeca i nie gaśnie po zalaniu, więc > musi jechać na egzaminer żeby skasować. Byłem nawet zdziwiony takim zjawiskiem, ma silnik 1.4. Dziwne, u mnie nic takiego nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Byłem nawet zdziwiony takim zjawiskiem, ma silnik 1.4. u mnie tez nic takiego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Dzisiaj mi sąsiad mówił że jak spuści olej to mu się lampka zaświeca i nie gaśnie po zalaniu, więc > musi jechać na egzaminer żeby skasować. Byłem nawet zdziwiony takim zjawiskiem, ma silnik 1.4. A może to MultiAir? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siemin Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Da się FES-em,lub zrób 1000km i samo zgaśnie Da się FES/MESem? Jaki masz interface, który w Bravo w pełni współpracuje z tym programem? Ja mam ELM327 BT i póki co to mogę jedynie połączyć się z kompem w samochodzie, skasować ewentualne błędy, ale jeśli chcę użyć opcji "Service Interval Reset" to pokazuje się błąd, że mam sprawdzić połączenie, albo port com (coś w tym stylu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Da się FES/MESem? Jaki masz interface, który w Bravo w pełni współpracuje z tym programem? > Ja mam ELM327 BT i póki co to mogę jedynie połączyć się z kompem w samochodzie, skasować ewentualne > błędy, ale jeśli chcę użyć opcji "Service Interval Reset" to pokazuje się błąd, że mam > sprawdzić połączenie, albo port com (coś w tym stylu). Ja mam zwykłego ELM bez BT i nie mam żadnych problemów,a masz wersję zarejestrowaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siemin Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Ja mam zwykłego ELM bez BT i nie mam żadnych problemów,a masz wersję zarejestrowaną? Tak, pełna wersja FES. Chyba będę musiał zaopatrzyć się w jakiegoś ELMa bez BT a pod USB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Tak, pełna wersja FES. > Chyba będę musiał zaopatrzyć się w jakiegoś ELMa bez BT a pod USB. Do bardziej zaawansowanych opcji typu proxi,wymiana oleju itd jednak musi być kabel,tak przynajmniej zaleca Yani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siemin Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Już wiem co było nie tak. Mam T A K I interfejs. Zależało mi, by był na bluetooth, bo chciałem wykorzystać program Torque na androidzie. Problem był wtedy, gdy chciałem skorzystać z programu FiatEcuScan/MultiEcuScan. Zwyczajnie program nie łączył się z ELMem i nie można było skorzystać z wszystkich funkcji. Wystarczyło poczytać o problemach z interfejsami ELM327 na forum MultiEcuScan albo na stronie PMFactory i dowiedzieć się, że do pełni szczęścia potrzeba wylutować jeden mały element: Niedawno byłem w samochodzie i... wszystko działa jak należy. Nie tylko w Fiacie Bravo 1.4T-Jet, ale i w Grande Punto 1.4 8v i Punto Evo 1.4 8v. Tak więc jeśli ktoś zastanawiał się nad zakupem takiej zabawki, ma odpowiednie oprogramowanie do diagnostyki a nie wiedział jaki interfejs wybrać, żeby samemu diagnozować/usuwać błędy - podsuwam moją propozycję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Albo poczytac pietro nizej na kaciku Stilo, tez ten problem juz byl dawno opisywany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.