OldHorse Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Szukajka nic nie znalazła, moje doświadczenie samochodowe też zawiodło, więc pozwolę sobie zapytać. Pacjent Uno 899. Objawy: kontrolka ładowania działa normalnie: po przekręceniu kluczyka zapala się, po uruchomieniu silnika gaśnie. Nie zauważyłem, żeby się żarzyła. Brak ładowania akumulatora - napięcie na jego zaciskach nie zmienia się, niezależnie od "kręcenia" silnika woltomierz ani drgnie. Pasek napięty, nie ślizga się, alternator się kręci. Od czego zacząć ? szczotki, regulator ? Pierwszy raz w życiu mam taki objaw, dotąd we wszystkich samochodach w razie problemów z ładowaniem było widać jakieś anomalie w pracy lampki kontrolnej. O mało nie pojechałem do sklepu po nowy akumulator W ostatniej chwili coś mnie tknęło, żeby sprawdzić napięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Zmierz ładowanie zaraz na wyjściu alternatora, jeżeli tam jest to połączenie między alternatorem a rozrusznikiem/akumulatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Na wyjściu alternatora było to samo. Pomogła wymiana regulatora napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 U mnie regulator napięcia powodował takie oznaki że na uruchomionym silniku nie świeciła się dioda "akumulatora" a akumulator powoli się rozładowywał, jedynie przy przekręceniu kluczyka nie zaświecała się. Wymiana regulatora pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.