Skocz do zawartości

ceed 2009 - kilka szybkich pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Jest taki okaz przedliftowy do kupienia w ciekawiej cenie, 2008 lub 2009- 1.6 dizelek tylko nie wiadomo jakiej mocy bo włąściciel jest lekko niemrawy w sprawach technicznie prostych; przebieg 130kkm z pełną historią i gwarancją fabryczną jeszcze na 3 lata.

1) jest dwumas (ponoć nie)?

2) dpf'u jeszcze nie ma ale może sięmylę?

3) na co patrzeć, stukać i pukać przy ogledzinach? co może być w kabinie przetarte itp., co moze się już z mechaniki sypać?

4) rozdząd na łańcuchu?

I kilka prostych porad od właścicieli domowych majstrów mile widzianych.

ps. autko miało by zastąpić obecną corollę z sygnaturki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest taki okaz przedliftowy do kupienia w ciekawiej cenie, 2008 lub 2009- 1.6 dizelek tylko nie

> wiadomo jakiej mocy bo włąściciel jest lekko niemrawy w sprawach technicznie prostych;

> przebieg 130kkm z pełną historią i gwarancją fabryczną jeszcze na 3 lata.

Z tą gwarancją to różnie bywa ale możesz przyjąć, że na silnik jest 7 lat a na resztę 3 lub 5 lat.

> 1) jest dwumas (ponoć nie)?

Nie nie było w 1,6 crdi przed liftem - potem nie wiem niewiem.gif

> 2) dpf'u jeszcze nie ma ale może sięmylę?

raczej nie ma - dopiero po 2011 chyba był obowiązkowy.

> 3) na co patrzeć, stukać i pukać przy ogledzinach? co może być w kabinie przetarte itp., co moze

> się już z mechaniki sypać?

jak w każdym używanym aucie z tego rocznika: łączniki stabilizatora, luzy w przekładni kierowniczej, klocki i tarcze, wnetrze powinno być ok ew. lekko bujający się fotel kierowcy (siedzisko). Sprawdź tylną klapę w okolicach uchwytu nad teb. rej. i okolice 3 stopu + ramki drzwi tylnych od wewnątrz w okolicahc uszczelek.

> 4) rozdząd na łańcuchu?

tak claps.gif

> I kilka prostych porad od właścicieli domowych majstrów mile widzianych.

> ps. autko miało by zastąpić obecną corollę z sygnaturki.

Ja osobiście 2 m-ce temu kupiłem już drugiego ceed'a 1.6 crdi i jestem bardzo zadowolnony - auta niemal bezawaryjne. Oprócz ww. problemów i dolegliwości innych nie zaobserwowałem.

1,6 crdi 90 km jeżdzę już 2 lata (ok. 60 kkm - obecnie ok. 120kkm na liczniku) i oprócz przeglądów w aso, malowania ramek drzwi na gwarancji i wymiany łączników stab + klocków ham. wszystko w najlepszym porządku. Drugiego kupiłem 1,6 crdi 115 km - 2 m-ce (ok. 5 kkm - obecnie również ok. 120 kkm na liczniku) różnica w mocy jest odczuwalna ale przy 90 km też tragedii nie ma.

Duży plus to fakt, że te auta są raczej serwisowane i mają udokumentowane przebiegi i historię. 20.GIF

Największy minus dla mnie to brak 6 biegu w obu autach - w trasie bardzo by się przydała. drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą gwarancją już lekko doczytałem, weźmy np. ten artykuł z 2010r.:

jakiś artykuł

Coś w zawieszeniu normalna sprawa dla każdego kto ma swoje auto. Chodzi mi bardziej o usterki typu "ten tym tak ma" jak np. padające wtryski, EGRy, trzeszczące plastiki czy coś w tym stylu, coś co można wyśledzić na etapie zakupu a nie później pluć sobie w brodę i płacić za "okazję".

W każdym aucie jakie miałem o wszstkim dowiadywałem się oczywiście po godzinach spędzonych na forach tychże - pękające sprężny zawieszenia, padające EGRy, padające immobilisery etc etc etc.

Skrzynia 5tka mi wystarczy, miałem 6tkę w vektrze C i potrzebna była tylko na wyprawy do Polski, kiedyś jeździłem 3-4 razy w roku a teraz najwyżej na wakacje więc przeżyję. Autko raczej ma się kręcić wokół komina - do pracy/z powrotem po 15-20km; generalnie 800-1000km na miesiąc + sporadycznie jakiś wypad lekko dalej więc w sumie nie więcej jak 20kkm/rok. Docelowo ma jeździć góra 2 lata bo później jest plan powrotu do PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z typowych to tak jak wcześniej pisałem: delikatny aczkolwiek odczuwalny luz siedziska fotela kierowcy, przepalające się żarówki H7, łączniki stab. i pojawiające się pęcherze korozji na klapie i ramkach tylnych drzwi - innych dolegliwości brak (czyt. nie zaobserwowałem) - silnik bardzo fajny i bardzo chwalony - brak dwumasy i DPF oraz łańcuch rozrządu + małe spalanie - to dla mnie 4 bardzo mocne argumenty za Crdi. clown.gif

Aha to co mnie denerwowało na początku to krótkie siedzisko fotela kierowcy (w poprzednich autach - Alfa 156 i Mondeo Mk3 było o niebo wygodniej) ale po przesiadce z Corolli będzie ci raczej wygodnie bo ona ma jeszcze skromniejsze podparcie nóg - chyba taki urok dalekowschodnich kompaktów. 270635636-JUMP2.gif

> Z tą gwarancją już lekko doczytałem, weźmy np. ten artykuł z 2010r.:

> jakiś artykuł

> Coś w zawieszeniu normalna sprawa dla każdego kto ma swoje auto. Chodzi mi bardziej o usterki typu

> "ten tym tak ma" jak np. padające wtryski, EGRy, trzeszczące plastiki czy coś w tym stylu, coś

> co można wyśledzić na etapie zakupu a nie później pluć sobie w brodę i płacić za "okazję".

> W każdym aucie jakie miałem o wszstkim dowiadywałem się oczywiście po godzinach spędzonych na

> forach tychże - pękające sprężny zawieszenia, padające EGRy, padające immobilisery etc etc

> etc.

> Skrzynia 5tka mi wystarczy, miałem 6tkę w vektrze C i potrzebna była tylko na wyprawy do Polski,

> kiedyś jeździłem 3-4 razy w roku a teraz najwyżej na wakacje więc przeżyję. Autko raczej ma

> się kręcić wokół komina - do pracy/z powrotem po 15-20km; generalnie 800-1000km na miesiąc +

> sporadycznie jakiś wypad lekko dalej więc w sumie nie więcej jak 20kkm/rok. Docelowo ma

> jeździć góra 2 lata bo później jest plan powrotu do PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciach

A turbo zawsze świszczy? Wiem, że niektóre auta tak mają, kuzyna passat 1.9 130KM bardzo podobnie świstał a turbo na 101% sprawne było (5 lat jeździł i cacy).

Ps. chyba wezme toto, bardzo przyjemne w środku i fajnie jeździ, wersja 90KM się okazała, 79k mil i pełna historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 90km który mam od przebiegu 60kkm lekko słychać na zimnym silniku (przy otwartym oknie, przy zamkniętym prawie wogóle) ale w tym 115km świst jest znacznie wyraźniejszy - tragedii nie ma ale jak go kupowałem było znacznie gorzej bo auto stało od dłuższego czasu. yikes.gif

Ja to olałem bo cena była bardzo atrakcyjna więc ew. inwestycja w turbo i tak nie podniesie jej do cen rynkowych.

> ciach

> A turbo zawsze świszczy? Wiem, że niektóre auta tak mają, kuzyna passat 1.9 130KM bardzo podobnie

> świstał a turbo na 101% sprawne było (5 lat jeździł i cacy).

> Ps. chyba wezme toto, bardzo przyjemne w środku i fajnie jeździ, wersja 90KM się okazała, 79k mil i

> pełna historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim 90km który mam od przebiegu 60kkm lekko słychać na zimnym silniku (przy otwartym oknie, przy

> zamkniętym prawie wogóle) ale w tym 115km świst jest znacznie wyraźniejszy - tragedii nie ma

> ale jak go kupowałem było znacznie gorzej bo auto stało od dłuższego czasu.

> Ja to olałem bo cena była bardzo atrakcyjna więc ew. inwestycja w turbo i tak nie podniesie jej do

> cen rynkowych.

> > pełna historia.

Nie powinno swiszczec u mnie winna byla uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim 90km który mam od przebiegu 60kkm lekko słychać na zimnym silniku (przy otwartym oknie, przy

> zamkniętym prawie wogóle) ale w tym 115km świst jest znacznie wyraźniejszy - tragedii nie ma

> ale jak go kupowałem było znacznie gorzej bo auto stało od dłuższego czasu.

> Ja to olałem bo cena była bardzo atrakcyjna więc ew. inwestycja w turbo i tak nie podniesie jej do

> cen rynkowych.

> > pełna historia.

Ten świst to nie taki typowy świst, początkowo na kształt coś jakby miśki gdzieś daleko jechały. Oglądałem w sumie dość uważnie silnik i nic nie widizałem żeby zapaprane, auto stało kilka dni i pod spodem też czyściutko. W tej cenie też nie będe wybrzydzał food.gif

Ps. ma kto felgi 15tki na sprzedaż pod zimówi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten świst to nie taki typowy świst, początkowo na kształt coś jakby miśki gdzieś daleko jechały.

> Oglądałem w sumie dość uważnie silnik i nic nie widizałem żeby zapaprane, auto stało kilka dni

> i pod spodem też czyściutko. W tej cenie też nie będe wybrzydzał

> Ps. ma kto felgi 15tki na sprzedaż pod zimówi?

O to to ok.gif Idealnie to mialem. zlosnik.gif Widac TTM. Sprezarka byla 2 razy u Gareta i byla jak nowa. Jak Ci sie chce to carserwis w Warszawie jest ogarniety w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten świst to nie taki typowy świst, początkowo na kształt coś jakby miśki gdzieś daleko jechały.

> Oglądałem w sumie dość uważnie silnik i nic nie widizałem żeby zapaprane, auto stało kilka dni

> i pod spodem też czyściutko. W tej cenie też nie będe wybrzydzał

Mam w w firmie taką jedną 2.0 CRDi, która zaczęła świstać przy 40kkm. Teraz auto ma ze 150 kkm i turbo dalej świszcze tak samo i nic złego się z nim nie dzieje, jeździ normalnie. Ktoś tu kiedyś pisał, że taki świst powoduje uszkodzenie końcówek łopatek sprężarki przez syfy, które dostały się przez filtr powietrza (np. z powodu braku "higieny" przy jego wymianie). Ponoć oprócz efektów dźwiękowych nie powoduje to innych dolegliwości. W mojej prywatnej 1.6 CRDi póki co cisza. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wolę jeździć ze świstem bo jak ostatnio na lakierowanie klapy na gwarancji oddałem i zgłosiłem trzeszczenie zawieszenia z przodu sick.gif to mi wymienili wszystkie łączniki stab. bez mojej zgody i wiedzy, a zawiecha jak trzeszczała tak trzeszczy bo niedoczytali w zgłoszeniu serwisowym bokser.gif ot rozgarnięte ASO sciana.gif

> Przy dolocie. Nie wnikalem auto w sumie 3 mieisace w serwisie stalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiona. Ładnie chodzi, lekko cieniej jak vekra 1.9 120km ale i tak po prawie roku z benzyną prawdziwy potwór hyhy.

W desce rozdzielczej tradycyjnie coś stuka/puka na nierównościach.

Turbo świszczy ale już się przyzwyczaiłem, zresztą coś koło 2k rpm świst ginie, praktycznie tylko na 1 i 2 słychać.

Sprzęgło zaczyna brać prawie przy samej podłodze - też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> to to samo co w i30 rozumiem? i też 90 konne dizle roczniki 2009-2010 bez dwumasy i dpf'u? podnoszą

> w tym moc tunerzy?

Tak silnik i osprzęt jest dokładnie ten sam - to są bliźniaczek konstrukcje aut.

Co do zwiększania mocy to wiem, że da się to zrobić ale ja mimo takiego pomysłu zaraz po kupnie auta, dałem sobie jednak spokój i jeżdzę z fabryczną mocą. clown.gif

Co do roczników 2009-2010 to po FL w 90km zaczęli wkładać inne turbiny WGT zamiast VGT i nie wiem jak z dwumasą bo słyszałem, że też już się pojawiła. oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do roczników 2009-2010 to po FL w 90km zaczęli wkładać inne turbiny WGT zamiast VGT i nie wiem

> jak z dwumasą bo słyszałem, że też już się pojawiła.

czyli szukać czy do wszystkich i sprawdzać czy w konkretnym egzemplarzu są hmm.gif

z dpfami to samo czy jeszcze w tych rocznikach nie było? ze strategicznymi elemantami jezdnymi nie ma problemów (jakieś wady, naciągające się czy padające rozrządy ...)

skrzynie są 5 czy 6?

kolega posiadacz benzyny 1.6 sobie takiego 90konnego dizla jak miał jako zastępczy chwalił ok.gif a ja się zastanawiam czy jest sens brać dizla - różnica w używańcach co do silników się zatarła- więc zakup nie byłby jakiś droższy ale przy swoich przebiegach nie chcę ryzykować ponadnormatywnych kosztów z dizlem związanych, a to chyba ostatnie z tych roczników takie w miarę proste silniki w kompaktach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli szukać czy do wszystkich i sprawdzać czy w konkretnym egzemplarzu są

> z dpfami to samo czy jeszcze w tych rocznikach nie było? ze strategicznymi elemantami jezdnymi nie

> ma problemów (jakieś wady, naciągające się czy padające rozrządy ...)

> skrzynie są 5 czy 6?

> kolega posiadacz benzyny 1.6 sobie takiego 90konnego dizla jak miał jako zastępczy chwalił a ja

> się zastanawiam czy jest sens brać dizla - różnica w używańcach co do silników się zatarła-

> więc zakup nie byłby jakiś droższy ale przy swoich przebiegach nie chcę ryzykować

> ponadnormatywnych kosztów z dizlem związanych, a to chyba ostatnie z tych roczników takie w

> miarę proste silniki w kompaktach

Sam szukałem autka i z tego co wyczytałem przedlifty spełniły moje oczekiwanie - nie ma dwumasu (pojawiły sięod 2010), DPFu (norma euro5 od 2010), jest łańcuch rozrządu.

2.0 od samego początku mają dwumas i pasek rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Sam szukałem autka i z tego co wyczytałem przedlifty spełniły moje oczekiwanie - nie ma dwumasu

> (pojawiły sięod 2010), DPFu (norma euro5 od 2010), jest łańcuch rozrządu.

> 2.0 od samego początku mają dwumas i pasek rozrządu.

i zamówione takie cudo 1.6 90 km z 2010 tongue.gifzlosnik.gif ale odbiór po wpłacie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do zwiększania mocy to wiem, że da się to zrobić ale ja mimo takiego pomysłu zaraz po kupnie

> auta, dałem sobie jednak spokój i jeżdzę z fabryczną mocą.

po jeździe próbnej taką 90km, w stosunku do vw 101km, to się czułem jakbym wiózł z tyłu przyczepę z romską rodziną zlosnik.gif subiektywne odczucia co do golfa to takie, że helmut, zwłaszcza w momencie włączenia turbiny i subiektywnego odczucia przyśpieszenia, to rakieta hmm.gifgrinser006.gif ale rzeczywiście jeździć się tym hultajem daje sprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

i nic, tfu tfu tfu i w niemalowane, nie padło a jakoś jeździ zlosnik.gif

ale ... jest parę pierdół, które "się pan przyzwyczai" zlosnik.gif chociaż to potrwa zlosnik.gif

imho jeździ się tym jak na moc i masę nadzwyczaj sprawnie, a przy pędzeniu tego "wozu" spalanie nadal utrzymuje się przyzwoitym poziomie, miejscem w kabinie (bagażnik jakoś nie zachwyca zlosnik.gif) dzieci zachwycone bo przy helmucie to jak salonka, radio rzeczywiście dźwiękowo plastikowe, na drodze też to się zachowuje w miarę, rozmiar opon czyli jakieś tam 185/65/15 też jakiś dziwaczny ale standardy czyli 195 wchodzą

a z ciekawszych rzeczy zlosnik.gif to imho wolę dźwięk tdika na pompowtryskach niż hultajowskiego klekota 1.6 facepalm%5B1%5D.giffacepalm%5B1%5D.giffacepalm%5B1%5D.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i nic, tfu tfu tfu i w niemalowane, nie padło a jakoś jeździ

> ale ... jest parę pierdół, które "się pan przyzwyczai" chociaż to potrwa

np: ?

> a z ciekawszych rzeczy to imho wolę dźwięk tdika na pompowtryskach niż hultajowskiego klekota 1.6

a to mnie wcale nie interesuje

klub bociana to nie dla mnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np: ?

podświetlenie tablicy facepalm%5B1%5D.gif brak możności otwarcia z pilota zamków jak są zablokowane od środka a ja wysiadłem .... i muszę wrócić do swoich drzwi żeby resztę odblokować z wewnątrz

> a to mnie wcale nie interesuje klub bociana to nie dla mnie

dla mnie też nie, dlatego jak żona pomyślnie przejdzie cięcia to helmut idzie do tuningu, żeby przynajmniej zapas niósł za sobą jakieś emocje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu?

> opcjonalne były 195/65/15, 205/55/16 od wersji Style i jakieś 17" jeszcze

zawsze to parę złotych mniej na cenie podstawowej w reklamie;

ps. jak ktoś chce to 16tki z mojej kijanki sprzedaję 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podświetlenie tablicy

nie ma sciemniacza czy nic nie widac ?

> brak możności otwarcia z pilota zamków jak są zablokowane od środka a ja

> wysiadłem .... i muszę wrócić do swoich drzwi żeby resztę odblokować z wewnątrz

zaraz bo sie pogubilem spineyes.gif

> dla mnie też nie, dlatego jak żona pomyślnie przejdzie cięcia to helmut idzie do tuningu, żeby

> przynajmniej zapas niósł za sobą jakieś emocje

tuning ofkoz u cinka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma sciemniacza czy nic nie widac ?

nie ma facepalm%5B1%5D.gif

> zaraz bo sie pogubilem

blokujesz zamki od wewnątrz, ciągnąc swoja klamką kierowcy otwierasz tylko drzwi kierowcy (reszta jest zablokowana dalej), wysiadasz z kluczykami, chcesz młodzież wypuścić z tyłu i ciągnąc za klamkę drzwi nie otworzysz (bo zablokowane tym od wewnątrz co blokuje wszystkie zamki), mając kluczyki dusisz na przycisk otwierający drzwi jak wszystkie są zamknięte (np. po zakończeniu jazdy zlosnik.gif), a w tym przypadku nic ... musisz wrócić do swoich drzwi (otwartych (ale tylko one są otwarte zlosnik.gif) po pociągnięciu klamki), schylić się i odblokować tym przyciskiem ze środka (tym co się blokuje zamki od wewnątrz) i dopiero wypuścić młodzież (co siedziała z tyłu, zdążyła odpiąć pasy i zaczęła drzeć "ryja", że musi wyjść bo siusiu goni .... a Ty zamiast operacji pilotem latasz jak głupi, otwierasz i zamykasz drzwi, wduszasz jakieś knefle .... ale tak Ci to opisując zamiast próbować otwierać te 3 pozostałe drzwi z pilot (i chyba bagażnik hmm.gif) spróbuję najpierw pilotem zamknąć te jedne, a potem też z pilota dopiero próbować otworzyć wszystkie 4 (i chyba bagażnik hmm.gif), może zadziała hmm.gif

ogarniasz? 270751858-jezyk.gifgrinser006.gif

> tuning ofkoz u cinka ?

jak się zdecyduje to tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ogarniasz?

mniej wiecej zlosnik.gif

ale zdaje mnie sie ze to jest wina usera ze dla niego auto nie jest friendli zlosnik.gif

bo po jaka cholere blokujesz przyciskiem drzwi skoro i tak masz centralny z pilota ?

> jak się zdecyduje to tak

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo po jaka cholere blokujesz przyciskiem drzwi skoro i tak masz centralny z pilota ?

bo wożę np. lapka czy rzeczy z tyłu, a się nasłuchałem jak to w Warszawie zlosnik.gif otwierają drzwi i wyciagają torby to i się boję rotfl.gif a tak naprawdę to jakoś blokuję drzwi z przyzwyczajenia zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mając kluczyki dusisz na przycisk otwierający drzwi jak wszystkie są zamknięte (np. po zakończeniu jazdy ), a w tym przypadku nic ...

To coś masz spi... no.gif U mnie naciśnięcie guzika na pilocie odblokowuje pozostałe 3 drzwi i bagażnik... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> ale zdaje mnie sie ze to jest wina usera ze dla niego auto nie jest friendli

coraz bardziej jest friendli chociaż ubogość pewnych elementów jest dotkliwa (najbardziej to brak regulacji fotela kierowcy góra-dół), popielniczka też mała, a kipować do schowka na okulary jeszcze nie wypada zlosnik.gif obie żarówki z przodu jeszcze świecą, pojemnik na płyn do spryskiwaczy też ma więcej niz litr zlosnik.gif

spalanie przy deptaniu "tą taczką" nie chce wejść wyżej niż 6.1 (z komputera), do braków mocy w pewnych sytuacjach już się przyzwyczaiłem i opcja "użytkownik skody htp" została włączona i zaakceptowana przez system zlosnik.gif a przy stosowaniu eko oscyluje koło 5 smile.gif

za ilość miejsca i plastik z tyłu siedzenia jestem wdzięczny bo zabawa "czy jak kopnę w fotel ojca to się udusi czy tylko zakrztusi" jest utrudniona na tyle, że mogę w miarę bezpiecznie podczas jazdy czegoś się napić

w sumie jest dobrze zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coraz bardziej jest friendli chociaż ubogość pewnych elementów jest dotkliwa (najbardziej to brak

> regulacji fotela kierowcy góra-dół)

no to jest przydatne ok.gif chociaz nie w moim przypadku, bo zawsze jak wsiadam do auta ktore ma regulacje fotel spada na max na podloge biglaugh.gif a oparcie idzie do pionu i dopiero wtedy probuje sie dopasowac zlosnik.gif

>, popielniczka też mała, a kipować do schowka na okulary

> jeszcze nie wypada

> za ilość miejsca i plastik z tyłu siedzenia jestem wdzięczny bo zabawa "czy jak kopnę w fotel ojca

> to się udusi czy tylko zakrztusi" jest utrudniona na tyle, że mogę w miarę bezpiecznie podczas

> jazdy czegoś się napić

palisz w aucie icon_eek.gif i do tego z dzieciakami za sobą icon_eek.gifsciana.gifkara.gifkara.gifkara.gifkara.gifkara.gif

> w sumie jest dobrze

zlosnik.gif

> "użytkownik skody htp" została włączona i

> zaakceptowana przez system a przy stosowaniu eko oscyluje koło 5

niby ok ale jednak mi taniej wychodzi 10l.lpg i troche przyjemnosci z jazdy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Kupiona. Ładnie chodzi, lekko cieniej jak vekra 1.9 120km ale i tak po prawie roku z benzyną

> prawdziwy potwór hyhy. \

1sza poważna usterka - padły oba światła mijania rónocześnie, na szczęście tylko żarówki ; powodzenia w wymianie "na trasie", w vektrze C był kiepski dostęp ale tutaj to już tragedia, no ale jeszcze lepasza jazda jest ponoć z wymianą kierunków angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.