paw19 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Witam Naczytałem się już masę forów i coraz bardziej zaczynam rezygnować z zakupu takiego auta. Chodzi o to, że jest wiele opinii odradzających montażu LPG do silnika 1.8 16V 140km z roku ok. 2009. Czy ma ktoś jakieś konkretne doświadczenia w tej dziedzinie albo może polecić jakiś inny silnik pod zagazowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Witam > Naczytałem się już masę forów i coraz bardziej zaczynam rezygnować z zakupu takiego auta. > Chodzi o to, że jest wiele opinii odradzających montażu LPG do silnika 1.8 16V 140km z roku ok. > 2009. > Czy ma ktoś jakieś konkretne doświadczenia w tej dziedzinie albo może polecić jakiś inny silnik pod > zagazowanie? Nie wiem jak w Oplu, ale w Chevrolecie 1,8 to jedyny silnik nadający się do gazu - nawet w ASO nówkę można zagazować nie tracąc gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Nie wiem jak w Oplu, ale w Chevrolecie 1,8 to jedyny silnik nadający się do gazu - nawet w ASO > nówkę można zagazować nie tracąc gwarancji. chevrolet to jest inna bajka w nim możesz też gazować 1,6 i nawet 1,4 tylko że kupując samochód musisz kupić przygotowany pod instalacje LPG prawdopodobnie ma wzmocnione zawory i gniazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 obecnie juz tylko 1.8 zostal do gazu i jeszcze chyba jakis maly 1.0 z tego co widze, 1,8 w Cruze jest gotowy do gazu, a w Orlando za doplata czyli pewnie silnik ma modyfikacje, ale czy dostepne w Oplu? ogolnie wszystko mozna zagazowac byle porzadnie wyregulowac instalacje i skalibrowac wtryskiwacze no i potem regulowac luz zaworow co 30 tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw19 Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > obecnie juz tylko 1.8 zostal do gazu > i jeszcze chyba jakis maly 1.0 > z tego co widze, 1,8 w Cruze jest gotowy do gazu, a w Orlando za doplata > czyli pewnie silnik ma modyfikacje, ale czy dostepne w Oplu? > ogolnie wszystko mozna zagazowac byle porzadnie wyregulowac instalacje i skalibrowac wtryskiwacze > no i potem regulowac luz zaworow co 30 tys. km No właśnie, niby masz rację, ale skąd mam wiedzieć czy jest w 100% wszystko dobrze zrobione?? Do tej pory jeżdzę Astrą G LPG i nic nie reguluję, nie ma żadnych problemów. Tu w Zafirze 1,8 straszą, że słabe zawory, głowica (mogą ale nie muszą być duże problemy, sprawdzony warsztat od LPG nie chce się podjąć montażu mówiąć, że mają ten typ silnika na czarnej liście). Więc chyba dlatego poszukam innego autka... ale nie wiem jakiego.... Zafira mi pasuje... na jazdę na benzynie mnie nie stać a terkotania diesla nie zniosę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > No właśnie, niby masz rację, ale skąd mam wiedzieć czy jest w 100% wszystko dobrze zrobione?? > Do tej pory jeżdzę Astrą G LPG i nic nie reguluję, nie ma żadnych problemów. Tu w Zafirze 1,8 > straszą, że słabe zawory, głowica (mogą ale nie muszą być duże problemy, sprawdzony warsztat > od LPG nie chce się podjąć montażu mówiąć, że mają ten typ silnika na czarnej liście). Więc > chyba dlatego poszukam innego autka... ale nie wiem jakiego.... Zafira mi pasuje... na jazdę > na benzynie mnie nie stać a terkotania diesla nie zniosę.... Kolega zagazował amerykańską Hondę V6, której ni gazuje się. Pierwszy gazownik trochę spartolił, drugi poprawił. Już po 30kkm trzeba było wyregulować zawory. Pierwszy mechanik nie do końca sobie poradził. Kolejny mechanik poprawił przy 60kkm. Auto na gazie zrobiło już ok. 70kkm i dalej jeździ. Spalanie pomiędzy 15 a 20 l/100km, więc biznes mocno opłacalny, mimo, że trochę ryzykowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Nie wiem jak w Oplu, ale w Chevrolecie 1,8 to jedyny silnik nadający się do gazu Jeśli mówimy o silnikach z końcówką XER to owszem można ale trzeba być świadomym konsekwencji/kosztów. Kontrola luzów zaworowych, zmienne fazy rozrządu... Wszystko zależy kto ile km robi i jak potrafi dbać o samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.