Owcen Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 Witam Proszę Państwa, szybka odpowiedz, da się kablem KKL zaprogramować kluczyki do wymienionego body ? Znajomemu padł body comp, mechanik zamówił "nowy", ale świeci ikonka immobilizera. Mechanik wysunął śmiałą tezę, że trzeba kupić w ASO nowe kluczyki, aby je zakodować, dodatkowo, jego znajomy za 200zł zakoduje. Do nowego body nie ma karty kodowej. W starym body spaliły się obwody odpowiedzialne za kierunkowskazy. Do starego body też nie ma karty. Do auta nie ma kluczyka "matki". Jakieś porady ? Czy jeżeli "klucz matka" by się znalazł, coś by to zmieniło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 P2 nie miało klucza matki. ASO sprzeda nowe kluczyki tylko na podstawie numeru "mechanical code" z karty której nie posiadasz od nowego body. Poszukaj magika, który zaprogramuje kluczyki do nowego body. Jesteś ze śląska więc odezwij się na pw to dam Ci namiar na kolesia który może to zrobi i nie wyczyści Ci portfela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 Pamietaj jeszcze o ECU silnika, tez jest dopadowany do kluczykow i body, z innymi nie zadziala bez rozkodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 A ten "brązowy" to nie matka ? Z tego co kojarzę, mam trzy kluczyki do PII, dwa niebieskie, jeden taki brązowy/czekoladowy Będę w połowie kwietnia w domu, to zweryfikuje. ps. odnośnie body, chłopaki wsadzili body z Allegro, wylutowali scalak od "imo" + mostek na stykach od kości imo aby działały kierunki ( metodą prób błędów znaleźli które styki połączyć ). W poniedziałek auto wraca do właściciela Właściciel zadowolony, auto odpala, kierunki są, niby wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > ps. odnośnie body, chłopaki wsadzili body z Allegro, wylutowali scalak od "imo" + mostek na > stykach od kości imo aby działały kierunki ( metodą prób błędów znaleźli które styki połączyć > ). > W poniedziałek auto wraca do właściciela > Właściciel zadowolony, auto odpala, kierunki są, niby wszystko działa odnośnie PSa - mógłbyś coś przybliżyć? co wylutować, co połączyć? Da się pozbyć fiat code takimi sposobami? Stoi u kumpla taki jeden kropek, ma kluczyk bez immo i fajnie jakby dało radę odpalić auto jak najmniejszym kosztem = bez wymiany całego body z kluczykami i innymi pierdołami :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Witam. Rozmawiałem z "fachowcem" co to robił, okazało się, że początkowe zachwyty były fałszywe, i skończyło się na przelutowaniu do starego body z nowego kilku elementów + mostek pomiędzy przekaźnikiem kierunków a nóżką imo. Jaka jest prawda, ciężko stwierdzić, auto "naprawiało" trzech mechaników, każdy twierdzi troszkę coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 czyli zbita... no ale za dobrze by było jakby się tak dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.