Skocz do zawartości

Felgi Abarth w Uno


kamilmm

Rekomendowane odpowiedzi

> No właśnie te są wyższe trochę, ale węższe, bo opona ma być 155/65/14 .

Zdaje sobie kolega jak strasznie naciagnieta bedzie taka opona? Mam na nich 165/55/14 i boki opony klada sie do srodka jak szalone. Mimo ochraniacza trzeba strasznie uwazac na ranty - nietrudno przyfasolic wjezdzajac na kraweznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam u siebie takie felgi z oponą 165/60/14 i wszystko ok. Jedynie przy bardzo ostrych łukach

> obciera o prawe tylne nadkole

obyć nie miał kiedyś sytuacji przy tankowaniu że paliwo Ci leci na koło.. bo podejrzewam że obciera o rurę wlewowa a nie o nadkole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obyć nie miał kiedyś sytuacji przy tankowaniu że paliwo Ci leci na koło.. bo podejrzewam że obciera

> o rurę wlewowa a nie o nadkole

Mi obciera o belkę z lewej strony.

Felga 6Jx14" ET 37

Opona 165/65R14 przy mega ostrym lub szybkim skręcie

Opona 185/55R14 praktycznie przy każdym skręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy takie felgi Abarth podejdą mi do Una?

> I czy opona o wysokości 65 nie będzie mi obcierała o nadkola?

> uploaded by ImageShack.us

Wprawdzie mam seja, ale u mnie polecą na te felgi opony 155/55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no spokojnie

> Widać w którym miejscu obciera o nadkole bo już się trochę wytarło w tym miejscu i nie jest to w

> miejscu rury

> Teraz to tylko raz na ruski rok przytrze bo zrobiło się luźniej

To ciekaw jestem co będzie u mnie ... 195/45/15 ... jeszcze tym nie jeździłem ale mam nadzieje że nie potnie opony ; p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę, żeby mi obcierało na zakrętach itp. a druga sprawa silnik 899 demonem nie jest i jeszcze

> bardziej go spowolnie . A póki co musi jeszcze trochę pośmigać .

też mam 900, tylko w lżejszej budzie (sc) i będę zakładał opony jak już wcześniej pisałem 155/55 (wonsko tongue.gif ) ale 900 nie zamuli i nie będzie obcierać zlosnik.gif i trochę naciąg będzie, ale raczej minimalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 155/65 r14 jeździłem ja, i tarło (od wewnątrz nadkola); potem już nie (dystanse 15mm)

niemniej na stali o szerokości 5,5 cala to już był naciąg :/

stal 5,5x14 et 44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na 155/65 r14 jeździłem ja, i tarło (od wewnątrz nadkola); potem już nie (dystanse 15mm)

> niemniej na stali o szerokości 5,5 cala to już był naciąg :/

> stal 5,5x14 et 44

To proponujecie od razu wyposażyć się w dystanse?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę, żeby mi obcierało na zakrętach itp. a druga sprawa silnik 899 demonem nie jest i jeszcze

> bardziej go spowolnie . A póki co musi jeszcze trochę pośmigać .

Nie poczujesz roznicy, co najwyzej w oporze przy kreceniu kierownica ok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.