karan Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Jako, że 16V dość sporo rzuca oliwą przez odmę po doładowaniu zastanawiam się nad modyfikacją odmy w celu lepszego odpowietrzenia silnika. Może warto zainstalować dodatkowy króciec np z zaślepki na blokade wałków i pociągnąć węże odmy do oilcatch tank z separatorem oleju a z niego na ssanie T. Można by było zrobić spływ oleju z oil catch tank do np rurki bagnetu oleju... Modyfikował ktoś odmę? Macie jakieś fajne patenty godne podejrzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Mi kiedys 16v rzygnol jeszcze bez T, zakrecilem go dosc wysoko, but i obrzygal mi kompa bo nie mialem odmy podpietej ale to bylo tylko raz. Jak zaturbilem to puscilem odme pod auto i nie wiem czy rzyga czy nie ale raczej nie bo z odmy nigdy nic pod autem nie cieknie wiec nie widze potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 ja mam tego oil tanka, i przez chwile myślałem go podłączyć z powrotem do obiegu jednak zrezygnowałem, gdyż więcej syfu było niż oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Jako, że 16V dość sporo rzuca oliwą przez odmę po doładowaniu zastanawiam się nad modyfikacją odmy > w celu lepszego odpowietrzenia silnika. > Może warto zainstalować dodatkowy króciec np z zaślepki na blokade wałków i pociągnąć węże odmy do > oilcatch tank z separatorem oleju a z niego na ssanie T. > Można by było zrobić spływ oleju z oil catch tank do np rurki bagnetu oleju... > Modyfikował ktoś odmę? Macie jakieś fajne patenty godne podejrzenia? Ja nigdy nie miałem z odmą problemu. Wąż puszczony za silnik, kończył się tuż nad wahaczem i na wahaczu zbierał się w małych ilościach osad z tego oleju do czasu.... aż mi pękł tłok Wtedy to z odmy leciały takie ilości oleju, że miałem mokrą całą podłogę i tylną klapę aż po dach Trwało to kilka dni aż tłok się rozleciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Jako, że 16V dość sporo rzuca oliwą przez odmę po doładowaniu zastanawiam się nad modyfikacją odmy > w celu lepszego odpowietrzenia silnika. > Może warto zainstalować dodatkowy króciec np z zaślepki na blokade wałków i pociągnąć węże odmy do > oilcatch tank z separatorem oleju a z niego na ssanie T. > Można by było zrobić spływ oleju z oil catch tank do np rurki bagnetu oleju... > Modyfikował ktoś odmę? Macie jakieś fajne patenty godne podejrzenia? Nie wiem jak to zrobić profi, ale jak Ty się dowiesz, to się podziel, bo to co ja zrobiłem w obiegu zamkniętym to w zimie jest totalny dramat, z majonezu, który się w odmie gromadzi można sałatki robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Niestey w zimie siętak robi nie wiem jak w lato bo nie miałem go jeszcze zamontowanego wtedy , być może w lato więcej oleju niż tego majonezo jest ale cieżko chyba będzie z tego olej wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 U mnie podpiolem oil catch tanka ktory laczy sie z odma do rury przed T aby odpowietrzal mi dodatkowo silnik. polecam przeczytac http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45404 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.