comarus Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Problem mam... W laciu spryskiwacze mi zaprotestowały Pierw działał tylko przód potem tylko tył a teraz ogólne echo... wycieraczki działają płyn jest ( tak pro forma napiszę) dysze nie zamarzły ( wypiąłem wężyk pod klapą) pompka nie pracuje znalazłem takie cuś: fajna strona i czuję się kapkę mądrzejszy, ale powiedzcie mi jak i gdzie przemierzyć czy padła pompka, czy manetka, czy ki pieron ? Pytając jak i gdzie proszę o tłumaczenie na poziomie rozgarniętego, aczkolwiek zwykłego zjadacza chleba ( że tak nieskromnie powiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Nnapewno nie przymarzlo? Na poczatek bym poczekal, albo odmrozil auto. Mialem przypadek z Lacetti, ze pompka przestala gadac, postal 4h na grzanym parkingu w markecie i zaczela brzeczec/psikac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comarus Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Nnapewno nie przymarzlo? > Na poczatek bym poczekal, albo odmrozil auto. > Mialem przypadek z Lacetti, ze pompka przestala gadac, postal 4h na grzanym parkingu w markecie i > zaczela brzeczec/psikac w sumie jest opcja nawet prawdopodobna że handlarz coby coś psikało dolał wody do zbiornika.... i mogło podmarznąć - nic ino na wiosnę czekać... ( temu chciałem sobie przemierzyć czy + wychodzi z manetki i czy pojawia się na pompce ) a tak z ciekawości jeśli jest jedna pompka i podział spryskiwaczy na przód i tył to jak to jest rozdzielane ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > a tak z ciekawości jeśli jest jedna pompka i podział spryskiwaczy na przód i tył to jak to jest > rozdzielane ?? Jest pewnie specjalny zaworek na wyjściu z pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > w sumie jest opcja nawet prawdopodobna że handlarz coby coś psikało dolał wody do zbiornika.... > i mogło podmarznąć - nic ino na wiosnę czekać... > ( temu chciałem sobie przemierzyć czy + wychodzi z manetki i czy pojawia się na pompce ) > a tak z ciekawości jeśli jest jedna pompka i podział spryskiwaczy na przód i tył to jak to jest > rozdzielane ?? Jest zaworek zwrotny i dwa obroty pompki. Przy lewych jest tyl spryskiwany, przy prawych przód lub odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Jest zaworek zwrotny i dwa obroty pompki. Przy lewych jest tyl spryskiwany, przy prawych przód lub > odwrotnie Ja muszę złożyć reklamację na działanie tej pompki, bo psikając na tył lekko psika też na przednią szybę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comarus Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Ja muszę złożyć reklamację na działanie tej pompki, bo psikając na tył lekko psika też na przednią > szybę stąd wniosek że Ci zaworek popuszcza czyli wybór przód tył jest załatwiony przez zmianę polaryzacji na pompce (i wspomniane zaworki)... jak się do pompki dogrzebać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > stąd wniosek że Ci zaworek popuszcza > czyli wybór przód tył jest załatwiony przez zmianę polaryzacji na pompce (i wspomniane zaworki)... > jak się do pompki dogrzebać ?? Zdjac trzeba, lub odchylic przednie nadkole od strony zderzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comarus Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 Ogarnąłem temat z bratem mym ( zgrubnie) Pompka do wymiany poszła uszczelka pompki i do obudowy dostała się woda ładnie skorodowała luty i ścieżki a mrozik unieruchomił wirnik po rozmrożeniu, wysuszeniu oraz próbach podlutowania ścieżek działa stan podstawowy tj. spryskiwacze przód. Tył wymaga elektroniki do zmiany polaryzacji więc nie działa generalnie działa do czasu wymiany na nowe zwycięstwo połowiczne choć przyznam że uruchamianie wycieraczek "drutkiem" to fajna zabawa ( manetkę sprawdzałem ) ogólnie polecam wszystkim laciowiczom stronkę: tę fajnie temat ogarnięty w sumie można by to do linkowni dodać PS. jakby ktoś chciał potem korpus pompki ( dla zaworków np.) za przysłowiowe odstąpię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.