darekalf1 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 witam sprawa tyczy sie lewego koła przynajmniej tak sie mi zdaje w czasie jazdy powyżej 40 puka 70-80 puka i trzęsie, przy wyhamowywaniu coraz częściej rzuca na boki w samochodzie jakby miał kwadratowe koła i nieraz aż słychać jakby sie tryby mieliły jadąc na luzie nic , jak sie ustabilizuje to nawet dłuższą trase przejedzie bez pukania luz na przegubach wewnętrznych leciutko wyczuwalny przy zdjętym kole i 5 biegu nie chce nic pukać bo tylko przy obciążeniu słychać sprawdzane obydwa koła ma ktoś jakąś podpowiedz czy to półośki czy skrzynia bo nie mam pod ręką hamowni żeby dokładnie sprawdzić co sie rozpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmitradj Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > witam > sprawa tyczy sie lewego koła przynajmniej tak sie mi zdaje > w czasie jazdy powyżej 40 puka 70-80 puka i trzęsie, przy wyhamowywaniu coraz częściej rzuca na > boki w samochodzie jakby miał kwadratowe koła i nieraz aż słychać jakby sie tryby mieliły > jadąc na luzie nic , jak sie ustabilizuje to nawet dłuższą trase przejedzie bez pukania > luz na przegubach wewnętrznych leciutko wyczuwalny > przy zdjętym kole i 5 biegu nie chce nic pukać bo tylko przy obciążeniu słychać sprawdzane obydwa > koła > ma ktoś jakąś podpowiedz czy to półośki czy skrzynia bo nie mam pod ręką hamowni żeby dokładnie > sprawdzić co sie rozpada szybcie łożysko ew luz na piaście ja ściągniesz już kolo a masz klucz nasadowy 32 to odkrec nakretke z piasty i zobacz czy lozysko siedzi sztywno i czy nie ma loozow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 luzów niema na łożysku , już trzy razy zdejmowałem koła kiedy trząsało i pukało i wszystko w normie narazie cały dzień jeździ bez problemu zero stuku zero puku chyba bede musiał nim śmigać aż sie rozkraczy na drodze najbardziej denerwuje jak jedzie prosto i przy hamowaniu trzesie samochodem lewo prawo i słychać jakby tryby sie mieliły jadąc prosto to głośniej muzyke i do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmitradj Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > luzów niema na łożysku , już trzy razy zdejmowałem koła kiedy trząsało i pukało i wszystko w > normie > narazie cały dzień jeździ bez problemu zero stuku zero puku > chyba bede musiał nim śmigać aż sie rozkraczy na drodze > najbardziej denerwuje jak jedzie prosto i przy hamowaniu trzesie samochodem lewo prawo i słychać > jakby tryby sie mieliły > jadąc prosto to głośniej muzyke i do przodu a w jaki sposob sprawdzales lozysko?? patrzales na nie ?? czy sciagnales ?? jak tak to w jaki stanie byla piasta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 sprawdż olej w skrzyni , znając skrzynie vectry B , konczy się mechanizm różnicowy . zdejmij dolny dekiel i zobacz co się dzieje z trybami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 śnieg troche stopniał więc zrobiłem mały teścik prawe koło na ziemi lewe w śniegu i błocie ręczny zaciągnięty i warunki jak na hamowni wyszło że puka w skrzyni kiedy kręci lewe koło na prawym pukanie nie występuje jak koło sie kręci po śniegu nie puka ale wejdzie w błoto i pali sie opona to pięknie słychać pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.