Skocz do zawartości

Czy taka instalacja będzie dobra do Opla astry H 1.4


Ragless

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Zaproponowano mi do mojego Opla Astry H 1.4 2010r. taki zestaw: Reduktor: Reduktor Zavoli Zeta-n

> Wtryskiwacze Hana 2000

> Stag 300

> Co o tym myślicie za cene 2900zł??

> W tej samej cenie serwis opla chce mi założyć instalacje BRC

za drogo za taki zestaw ze stagiem, za 2900 to już lepiej w aso założyć brc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Zaproponowano mi do mojego Opla Astry H 1.4 2010r. taki zestaw: Reduktor: Reduktor Zavoli Zeta-n

> Wtryskiwacze Hana 2000

> Stag 300

> Co o tym myślicie za cene 2900zł??

> W tej samej cenie serwis opla chce mi założyć instalacje BRC

Mam 2x STAGi 300 Premium + hana + AC R01, instalka montowana w AC Auto za 3200 i 3000.

Narazie bezproblemowo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik masz w kole? Jeśli tak to jak duży? I gdzie zamontowali Ci wlew lpg?

I jeśli chodzi o spalanie to ile ci wychodzi i ile juz przejechałeś na lpg w astrze 1,4? Jakiś spadek mocy odczuwasz?

Czy w tym silniku potrzebny jest emulator miernika ciśnienia paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stag 300

ale który. Między ISA2 a Premium jest mniej wiecej 150 zł róznicy w cenie zakupu sterownika

> Co o tym myślicie za cene 2900zł??

Za Premium cena przyzwoita. Za ISA2 troche za drogo. Ale nie napisaleś czy np wlew w klapce jest wliczony, czy dostajesz od razu pełną butlę gazu...

Poza tym liczy sie renoma gazownika. Druciarz zrobi tanio ale wydasz sporo na poprawki. Fachowiec sie ceni, ale nie musi konkurować ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za drogo za taki zestaw ze stagiem, za 2900 to już lepiej w aso założyć brc

A to że zakłada sie w ASO to jakiś plus? Weż pod uwagę że ASO zaklada może ze 3 instalacje na miesiąc bo to głównie serwis aut, wiec doświadczenie ma ze tak powiem słabe. Nawet autoryzowane zakłady BRC odwalają takie druciarstwa że to głowa mała. Osobiście widziałem auto popełnione przez jeden z warszawskich warsztatów Czakramu na różnej długości wężach do wtryskiwaczy z których najdłuższy miał chyba z pół metra icon_eek.gif

Na nazwie BRC auto samo nie pojedzie. Liczy sie gównie czynnik ludzki a ten z wiekszą renomą jest raczej droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to że zakłada sie w ASO to jakiś plus? Weż pod uwagę że ASO zaklada może ze 3 instalacje na

> miesiąc bo to głównie serwis aut, wiec doświadczenie ma ze tak powiem słabe. Nawet

> autoryzowane zakłady BRC odwalają takie druciarstwa że to głowa mała. Osobiście widziałem auto

> popełnione przez jeden z warszawskich warsztatów Czakramu na różnej długości wężach do

> wtryskiwaczy z których najdłuższy miał chyba z pół metra

> Na nazwie BRC auto samo nie pojedzie. Liczy sie gównie czynnik ludzki a ten z wiekszą renomą jest

> raczej droższy.

przy puźniejszych problemach szybciej coś wywalczysz od aso niż od pana "henia " co staga zakłada grinser006.gif , pozatym ASO ma większą wiedze o samochodach niż znaczna większośc gazowników sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuję założyć a duzej renomowanej firmie w Łodzi "na gaz" cena jest za isa poprzednie 2 auta gazowalem u pana henia i zawsze bylo cos nie tak a to byly instalacje 1 generacji. Co do wlewu w klapke to nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie bo trzeba kombinować z przejsciowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy puźniejszych problemach szybciej coś wywalczysz od aso

Nic nie wywalczysz. ASO stać na lepszych prawników . Zawsze zwalą winę na nieodpowiednią eksploatację a nie na błędy w montażu

>niż od pana "henia " co staga zakłada

dlatego nie gazuje sie u Henia czy innego Czesia tylko tam gdzie ktoś ma pojęcie o tym co robi.

> , pozatym ASO ma większą wiedze o samochodach

O ich serwisie zgodnie z tym czego wymaga producent. A i to nie zawsze...

Gazowanie to uboczny mało znaczący biznesik do którego ASO nie przykładają wagi.

>niż znaczna większośc gazowników

Gazownik ma sie znać na tym jak poprawnie założyć instalację a nie na tym jak wyremontować skrzynię biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> planuję założyć a duzej renomowanej firmie w Łodzi "na gaz" cena jest za isa

To dość droga impreza jak za ISA2. Zadaj pytanie na lpg-forum o polecanych gazowników w twojej okolicy a na priva dostaniesz też pewnie kilka wycen.

Nie ograniczaj sie tylko do STAGA albo BRC. KME NEVO - łódzki producent smile.gif czy LPGTECH to również dobre sterowniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zbiornik masz w kole?

ok.gif

> Jeśli tak to jak duży?

Zdaje sie 50 lub 52l (sprawdze w chacie), w 1 wchodzi ~42l, w druga ~40l LPG.

> I gdzie zamontowali Ci wlew lpg?

W zderzak, troche niefortunnie w dolny rog, nie chcialo sie kubusiom wzmocnien ruszac i wkrecili tam gdzie latwiej.

Slabo widoczny do tankowania, ukrywac wlewu zamiaru nie mialem, wiec mogliby wsadzic gdzies wyzej.

Przejsciowek mialem dosyc po poprzedniej instalce z Belgii, wiec nawet nie proponowalem pod klapka wlewu.

> I jeśli chodzi o spalanie to ile ci wychodzi i ile juz przejechałeś na lpg w astrze 1,4?

Zona w trasie uzyskuje 8, ja ~9, w miescie ~9-10l LPG w zaleznosci od kierowcy, obarczone bledem zimy, bo dopiero 3 miechy ja mam.

Zrobione narazie symboliczne z 7kkm.

> Jakiś spadek mocy odczuwasz?

Gdyby z tych 90KM dalo sie cos odczuc, a powaznie to raczej nie.

Wczesniej mialem ta 115KM, roznica miedzy nimi jednak spora, wiec 90KM od razu wydawala mi sie za slaba (nawet zona sie skarzyla, ze w komplecie spadochron jej kupilem grinser006.gif).

> Czy w tym silniku potrzebny jest emulator miernika ciśnienia paliwa?

niewiem.gif ja na gazie tylko jezdze i za serwisy place rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tej samej cenie serwis opla chce mi założyć instalacje BRC

Ja bym brał BRC. Teść zakładał w ASO w Lodzi (pewnie tym samym) do swojej astry H 1.4 i jeździ bez problemów.

Przynajmniej nie będzie Cię później gaziarz w razie problemów odsyłał od sasa do lasa, twierdząc, że instalacja pracuje dobrze ale auto jest popsute... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zbiornik masz w kole? Jeśli tak to jak duży? I gdzie zamontowali Ci wlew lpg?

> I jeśli chodzi o spalanie to ile ci wychodzi i ile juz przejechałeś na lpg w astrze 1,4? Jakiś

> spadek mocy odczuwasz?

> Czy w tym silniku potrzebny jest emulator miernika ciśnienia paliwa?

Witam,

jako że posiadam astre H 1.4 w lpg to dorzucę swoje 3 grosze.

Instalacja BRC P&D (wtryski BRC - głośne jak cholera ale podobno polecane). Przejechane przez 1,5roku ok 50kkm. Zbiornik w kole do którego wchodzi 37-38litrów gazu (realnie) - jaka pojemność podawana przez producenta z rezerwą niestety nie pamiętam, a nie mam pod ręką dokumentów.

Wlew zamontowany pod klapką od wlewu benzyny - wkręcana przejściówka - jak dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie z uwagi na czystość (w poprzednim aucie, gdzie korek miałem w zderzaku, przy każdym tankowaniu miałem uwalone ręce... a nie chciałem czekać na obsługę jak przyjdą żeby odkręcili).

Spadku mocy nie odczuwam - ten silnik i tak nie jedzie więc nie ma różnicy.

Spalanie w trasie przy 90-110 wychodzi mi koło 8 litrów, przy prędkości przelotowej koło 130-140 na trasie 1000km wyszło mi koło 10litrów. Tryb mieszany miasto/trasa 9l.

Żadnych emulatorów nie montowałem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do blokmana raczej nie pojadę bo nie potrafili założyć instalacji I generacji w astrze f. Założyli i auto przestało jeździć i na gazie i na benzynie a przy tym jeszcze kazali wymienić pół auta ( świece, przewody, filtr powietrza, kopułkę palec czujnik halla i chcieli jeszcze cewkę ale sie nie dałem przy tym wymienili wszystkie elementy instalacji BRC która założyli i jak sie okazało ktoś ze speców nie tak podpiął kabelki i to była cała przyczyna frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zbiornik masz w kole? Jeśli tak to jak duży?

Sprawdzilem, oba zbiorniki to Bormech , z tym ze jeden z nich to 48L (fi630x200), a drugi 55L (fi630x225).

Tam gdzie mniejsza butla mialem fabrycznie zestaw naprawczy (auto fabrycznie na 15"), a gdzie wieksza pelen zapas 16", ale wneka raczej powinna byc identyczna, wiec pewnie wsadzili co mieli, bo mialo byc najwieksze co wejdzie na rowno z podloga bagaznika.

Nie wiem tylko jak rozwiazali sprawe tej rownosci, bo mimo, ze za mocno nie wnikalem to w obu jest na rowno, bez zadnych podkladek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.