dippaolo Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Czeka mnie kompletna wymiana/naprawa zawieszenia przód i tył po zimie. Szukam, oglądam, czytam, rozmyślam... zastanawia mnie jedna rzecz. Kupuje poliuretan do wahacza przedniego, wymieniam gumy ale co z elementem zaznaczonym na zdjęciu poniżej? Tego się nie wymienia i stąd moje pytanie. Czy ten element zużywa się wolniej od pozostałych elementów gumowych? Bo jeżeli nie to jakie są plusy tego że resztę gum będę miał z poliuretanu? Przecież i tak jak w/w element się zużyje to kupie nowe wahacze z nowymi gumami więc trwałość gum ma tu mniejsze znaczenie. Nakierujcie mnie na dobra drogę jeżeli źle skręciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > Czeka mnie kompletna wymiana/naprawa zawieszenia przód i tył po zimie. > Szukam, oglądam, czytam, rozmyślam... zastanawia mnie jedna rzecz. Kupuje poliuretan do wahacza > przedniego, wymieniam gumy ale co z elementem zaznaczonym na zdjęciu poniżej? > Tego się nie wymienia i stąd moje pytanie. Czy ten element zużywa się wolniej od pozostałych > elementów gumowych? Bo jeżeli nie to jakie są plusy tego że resztę gum będę miał z > poliuretanu? Przecież i tak jak w/w element się zużyje to kupie nowe wahacze z nowymi gumami > więc trwałość gum ma tu mniejsze znaczenie. > Nakierujcie mnie na dobra drogę jeżeli źle skręciłem 1. To nie jest element gumowy. 2. To jest sworzeń i czasem to on pierwszy się zużywa. 3. Uno ma podobny wahacz i tam się sworzeń da wymienić - co do cento pewnie zaraz ktoś się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boy Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > 1. To nie jest element gumowy. > 2. To jest sworzeń i czasem to on pierwszy się zużywa. > 3. Uno ma podobny wahacz i tam się sworzeń da wymienić - co do cento pewnie zaraz ktoś się wypowie. A czy sworzeń od Uno pasuje do CC P&P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 sworznia nie wymienisz. Ja u siebie kupiłem nowe wachacze MM tylko dla sworzni, i założyłem poliuretan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > A czy sworzeń od Uno pasuje do CC P&P? szczerze mówiąc zamiast wymieniać / kombinować lepiej kupić nowy wahacz. Sam wymieniałem po zeszłej zimie jak wpadłem w dziurę przy prędkości 110/h i myślałem ze mi przód urwało, oryginalny wahacz wytrzymał a jego zabezpieczenie zalakowane ( obejma) pękła. cena wahacza + zbieżność kół kosztowały mnie około 150 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boy Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > szczerze mówiąc zamiast wymieniać / kombinować lepiej kupić nowy wahacz. Sam wymieniałem po zeszłej > zimie jak wpadłem w dziurę przy prędkości 110/h i myślałem ze mi przód urwało, oryginalny > wahacz wytrzymał a jego zabezpieczenie zalakowane ( obejma) pękła. cena wahacza + zbieżność > kół kosztowały mnie około 150 zl Zgadzam się z Tobą, sęk w tym, że również planowałem założyć poliuretany na wahacze, ale że sworzeń jest nie wymienny to dałem sobie spokój. Jeżeli wahacz podszedł by od Uno może znów bym się zastanowił nad założeniem poliuretanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 > sworznia nie wymienisz. > Ja u siebie kupiłem nowe wachacze MM tylko dla sworzni, i założyłem poliuretan Bzdura. Oczywiście, że jest wymienny, ale nie we własnym zakresie, a w "specjalistycznej" firmie. Był już tutaj wątek poruszany, koszty to od 40zł do chyba 100zł w niektórych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Jeżeli chcesz dać poli tylko ze względu na wytrzymałość materiału to lepiej zostać przy ori, natomiast jak wrzucisz żółte tuleje na cały zawias to poczujesz przy 1szym szybkim zakręcie jak to trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 No właśnie, zależy mi bardziej na wytrzymałości aby za często nie grzebać się z zawieszenie. Skoro ten element jest jaki jest to w moim przypadku odpuszczę sobie poliuretan na wahacz przedni a zdecyduje się tylko na tylne i do stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > No właśnie, zależy mi bardziej na wytrzymałości aby za często nie grzebać się z zawieszenie. Skoro > ten element jest jaki jest to w moim przypadku odpuszczę sobie poliuretan na wahacz przedni a > zdecyduje się tylko na tylne i do stabilizatora. Cały zawias na czerwonym poli też daje radę. Zatem nie ma zmartwienia. Sworzeń... był nawet pomysł o uruchomieniu we Wro linii na to, ale padł, bo taniej i szybciej jest po prostu kupić cały wahacz, Imho żółte są fajne. Czerwone to polecam mocowania silnika. Nie każdy lubi jak mu się lusterka trzęsą na wolnych Zatem śmiało. Raz założysz i masz z bani, A efekt jest A jak lubisz miękko i wygodnie zostań na ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.Siemin13 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Imho żółte są fajne. Czerwone to polecam mocowania silnika. Nie każdy lubi jak mu się lusterka > trzęsą na wolnych Mam czerwone i też mi się trzęsą lusterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.