Majkiel Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Jak się zabrać do zdjęcia kierownicy, o takiej: Nie chcę czegoś połamać, albo zabierać się do tego od d... od złej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Jak się zabrać do zdjęcia kierownicy, o takiej: > Nie chcę czegoś połamać, albo zabierać się do tego od d... od złej strony. wpierw wyciągnij bezpiecznik klaksonu bo się nerwicy nabawisz, potem podważasz zaślepkę klaksonu jest na 4 zatrzaskach których chyba nie sposób połamać, odpinasz kable z klaksonu i odkręcasz nakrętkę, klucz bodajrze 27 potem uderzasz otwartymi dłońmi po przeciwległych końcach kierownicy tak aby wpadła w jakiśtam rezonans i rogolka sama wyskoczy dobra rada, zanim zrobisz cokolwiek to ustaw sobie koła na wprost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Po zdjęciu zaślepki na kierownicy i klaksonu będzie tylko jedna śruba na wieloklinie do której będzie Ci potrzebna nasadka 24: http://imageshack.us/f/7/dsc0495iu.jpg/ U mnie odkręciła się w miarę lekko, ale u innych były problemy więc załatw sobie dłuuugie ramię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Po zdjęciu zaślepki na kierownicy i klaksonu będzie tylko jedna śruba na wieloklinie do której > będzie Ci potrzebna nasadka 24: > http://imageshack.us/f/7/dsc0495iu.jpg/ > U mnie odkręciła się w miarę lekko, ale u innych były problemy więc załatw sobie dłuuugie ramię no właśnie zastanawiałem się nad rozmiarem klucza, mam taki 24/27 i nie wiedziałem której strony używałem do odkręcenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > no właśnie zastanawiałem się nad rozmiarem klucza, mam taki 24/27 i nie wiedziałem której strony > używałem do odkręcenia Od tego jest forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Jak się zabrać do zdjęcia kierownicy, o takiej: > Nie chcę czegoś połamać, albo zabierać się do tego od d... od złej strony. jak już dobierzesz się do nakrętki (sposób dostania się do niej opisano wyżej) to nie odkręcaj jej do końca. Zostaw tak żeby było trochę luzu na kierownicy - później zbijaj kierownicę (nie zawsze łatwo schodzi). Jak już się ruszy to odkręć nakrętkę. Unikniesz przypadkowego wybicia zębów kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > jak już dobierzesz się do nakrętki (sposób dostania się do niej opisano wyżej) to nie odkręcaj jej > do końca. Zostaw tak żeby było trochę luzu na kierownicy - później zbijaj kierownicę (nie > zawsze łatwo schodzi). Jak już się ruszy to odkręć nakrętkę. Unikniesz przypadkowego wybicia > zębów kierownicą Cenna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > U mnie odkręciła się w miarę lekko, ale u innych były problemy więc załatw sobie dłuuugie ramię Albo klucz pneumatyczny i pójdzie jak masło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Albo klucz pneumatyczny i pójdzie jak masło. Odkręcenie tej nakrętki to pikuś, gorzej zdjąć kierownicę z wielowypustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Odkręcenie tej nakrętki to pikuś, gorzej zdjąć kierownicę z wielowypustu U mnie zeszła bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > U mnie zeszła bez żadnych problemów. W moim też, może powodem było to, że jeździłem po kiepskiej jakości drogach Drgania robią swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTechnic Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > W moim też, może powodem było to, że jeździłem po kiepskiej jakości drogach Drgania robią swoje Zdejmowałem kiere w wielu uniakach i nigdy problemów nie było, Słabo siedza na wieloklinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > Odkręcenie tej nakrętki to pikuś, gorzej zdjąć kierownicę z wielowypustu Ja wiem? U mnie bardzo łatwo schodziła Za pierwszym razem musiałem się nakombinować z zaślepką (jak na fotce u Majkiela) ale na szczęście pianki nie zniszczyłem ani też nie połamałem tych zaczepów. Odkręciłem nakrętkę i wystarczyło mocniej szarpnąć kierownicą albo pobujać nią na boki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > U mnie zeszła bez żadnych problemów. A u mnie jakoś dawało radę odkręcić nakrętkę bez większych problemów, za to zdjęcie kierownicy to była masakra Ile się trzeba było z tym szarpać Raz w ogóle zrezygnowałem, bo za cholerę nie chciała zejść, a zdjęcie kierownicy akurat nie było konieczne, ot jedynie ułatwiłoby dostęp (choć nie pamiętam co wtedy robiłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > W moim też, może powodem było to, że jeździłem po kiepskiej jakości drogach Drgania robią swoje Tłuczenie pneumata też może swoje robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.