Andrew2 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Witam, od niedawna mam problem z samochodem, falują obroty wolne i gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. Po podłączeniu pod kompa widnieje błąd P0170 i praktycznie nie można go wykasować bo zaraz pojawia się znowu. Dzieje się to na benzynie i gazie. Wiem, że może to być lambda, może cewka w co wątpię ale jak dokładnie to sprawdzić. Nie chciałbym wyrzucać pieniędzy na darmo a samochód jest mi potrzebny do jeżdżenia a nie do stania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Witam, od niedawna mam problem z samochodem, falują obroty wolne i gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. > Po podłączeniu pod kompa widnieje błąd P0170 i praktycznie nie można go wykasować bo zaraz > pojawia się znowu. Dzieje się to na benzynie i gazie. Wiem, że może to być lambda, może cewka > w co wątpię ale jak dokładnie to sprawdzić. Nie chciałbym wyrzucać pieniędzy na darmo a > samochód jest mi potrzebny do jeżdżenia a nie do stania. Po FL masz przepływke?? jeśli tak to podmień. Sprawdz też kostkę od pedału gazu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Witam, od niedawna mam problem z samochodem, falują obroty wolne i gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. > Po podłączeniu pod kompa widnieje błąd P0170 i praktycznie nie można go wykasować bo zaraz > pojawia się znowu. Dzieje się to na benzynie i gazie. Wiem, że może to być lambda, może cewka > w co wątpię ale jak dokładnie to sprawdzić. Nie chciałbym wyrzucać pieniędzy na darmo a > samochód jest mi potrzebny do jeżdżenia a nie do stania. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=140803 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Witam, od niedawna mam problem z samochodem, falują obroty wolne i gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. > Po podłączeniu pod kompa widnieje błąd P0170 i praktycznie nie można go wykasować bo zaraz > pojawia się znowu. Dzieje się to na benzynie i gazie. Wiem, że może to być lambda, może cewka > w co wątpię ale jak dokładnie to sprawdzić. Nie chciałbym wyrzucać pieniędzy na darmo a > samochód jest mi potrzebny do jeżdżenia a nie do stania. albo reset parametrów: http://obrazki.elektroda.net/95_1288817415.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 U mnie ten sam błąd występował w 1,6 po FL i to była lambda. Po wymianie nie powrócił już ani razu. Sugeruję się przyjrzeć dokładnie pracy lambdy w FESie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pingwin Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Prawdopodobnie masz instalacje LPG do regulacji. (Oczywiście jeśli lambda jest sprawna - do sprawdzenia w FES czy oscyluje) Założę się, że jak zrobisz reset parametrów i pojeździsz troche na Pb to nie wyskoczy Ci ten błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 no i tu bym potwierdzil slowa kolegi w moim bravo 1.2 z lpg, tez wyswietal ten blad, powod rozjechane mapy lpg. zresetowany komp za pomoca fes'a jak to zrobic juz jeden z kolegow napisal, na nowo zebrane mapy benzyny i gazu, regulacja gazu na drodze i wszystko gra. ale sprawdz tez ta sonde jak juz wczesniej pisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew2 Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Mam oczywiście LPG, zrobiłem reset za radą kolegi "mazuuur" , na razie wszystko wróciło do normy chociaż nie przejechałem wymaganych 10 km. zrobie to jutro. Sonda przy błędzie miała różne parametry napięcie spadało aż do 42,2 mV, teraz po resecie jest normalnie 900,01 mV. Zobaczę co będzie dalej, jak powtórzy się to samo to najpierw wymienię sondę a później ewentualnie wizyta u gazownika. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Mam oczywiście LPG, zrobiłem reset za radą kolegi "mazuuur" , na razie wszystko wróciło do normy > chociaż nie przejechałem wymaganych 10 km. zrobie to jutro. Sonda przy błędzie miała różne > parametry napięcie spadało aż do 42,2 mV, teraz po resecie jest normalnie 900,01 mV. Zobaczę > co będzie dalej, jak powtórzy się to samo to najpierw wymienię sondę a później ewentualnie > wizyta u gazownika. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.