solek99 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 pacjent uno po swapie na 1.2 problem polega na wolnych obrotach które trzyma na 1.5k, a czasem się zawiesza na 3k. Ostatnio został wymieniony krokowy i nic mam nadzieje że tutaj mi ktoś poradzi, bo już brak mi cierpliwości do tego samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 To stało się nagle czy od momentu pierwszego odpalenia tak masz? Sprawdź czujnik tempetarury cieczy (niebieski 2 piny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > pacjent uno po swapie na 1.2 > problem polega na wolnych obrotach które trzyma na 1.5k, a czasem się zawiesza na 3k. > Ostatnio został wymieniony krokowy i nic > mam nadzieje że tutaj mi ktoś poradzi, bo już brak mi cierpliwości do tego samochodu Krokowy za 35zł z allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > To stało się nagle czy od momentu pierwszego odpalenia tak masz? Sprawdź czujnik tempetarury cieczy > (niebieski 2 piny) Od samego odpalenia się tak dzieje i chodzi tak jak by nie palił na wszystkich cylindrach. Krokowy nie z allegro i trochę droższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Lewe powietrze przychodzi mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Lewe powietrze przychodzi mi do głowy. Lewe powietrze raczej odpada bo niedawno cały kolektor był złożony na silikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Jak rozumiem węzyki tez posprawdzałeś. Wąż od serwa tez szczelny? Krokowy wogóle słychać że pracuje? sprawdzałeś go "poza przepustnicą". Wiązkę masz oryginalną z dawcy czy kleciłeś coś od nowa ecu->czujniki? Jaki czujnik masz od wody w kolektorku ssącym 2 czy 3 pinowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Lewe powietrze raczej odpada bo niedawno cały kolektor był złożony na silikon A luz osi przepustnicy w tulei? Tamtędy też potrafi ssać lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Jak rozumiem węzyki tez posprawdzałeś. Wąż od serwa tez szczelny? Krokowy wogóle słychać że > pracuje? sprawdzałeś go "poza przepustnicą". Wiązkę masz oryginalną z dawcy czy kleciłeś coś > od nowa ecu->czujniki? Jaki czujnik masz od wody w kolektorku ssącym 2 czy 3 pinowy? Wiązka jest oryginalna od palio. czujnik jest dwu pinowy niebieski. Dzisiaj sprawdzałem kable wn i iskry skaczą jak wściekłe a niby nowe są. Podłączałem go też pod iaw scana i w błędach pokazuje max bogata mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Oki kolejne pytania. MAPsensor ma cały niespękany przewód? Między pinem B i C po odpaleniu silnika powinieneś mieć na mierniku wahające 0,2-4,7 Volta Jak tam układ chłodzenia? Zalany i odpowietrzony? Sprawdź czujnik temperaturu cieczy ten niebieski. 20'C- 2000-3000 Ohm 40'C-1000-1500 Ohm 80'C- 250-400Ohm Krokowy sprawdzisz miedzy pinem A i B ( na wtyczce opisane) i C-D powinieneś mieć 40-60Ohm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 wiec tak dzisiaj podłączyłem komputer pod iaw scan 2 włączyłem autokalibrację silnika krokowego i po tym cały czas trzyma 2,5k rpm jedynym pokazanym błędem była max bogata mieszanka po skasowaniu już się nie pokazała. w jaki inny sposób można skalibrować ten silniczek krokowy i żeby trzymał normalne wolne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Jeśli po kalibracji krokowiec dalej wali takimi obrotami to najwyraźniej jest zdupczony. Szukaj jakiegoś sprawdzonego silniczka na podmiankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Jeśli po kalibracji krokowiec dalej wali takimi obrotami to najwyraźniej jest zdupczony. Szukaj > jakiegoś sprawdzonego silniczka na podmiankę. po odpieciu klem spada do 1500 rpm tragedia jakaś z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > po odpieciu klem spada do 1500 rpm > tragedia jakaś z tym Obroty faluja czy wpada na te 1,5 czy 2,5 i stoi w miejscu ? Próbowałeś może odpalać na odpiętym krokowcu? Z tego co pamiętam to krokowy w spoczynku zamyka kanał dodatkowego powietrza do podniesienia jałowego. Jeśli go odepniesz i silnik będzie pracował równo jak na operowany jedynie pedałem gazu to masz winowajce całej bonanzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Obroty faluja czy wpada na te 1,5 czy 2,5 i stoi w miejscu ? > Próbowałeś może odpalać na odpiętym krokowcu? Z tego co pamiętam to krokowy w spoczynku zamyka > kanał dodatkowego powietrza do podniesienia jałowego. Jeśli go odepniesz i silnik będzie > pracował równo jak na operowany jedynie pedałem gazu to masz winowajce całej bonanzy. Na odpiętym obroty faluja od 1500 do 2000 caly czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Na odpiętym obroty faluja od 1500 do 2000 caly czas Nieszczelność albo on się już nie domyka ten krokowiec w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Nieszczelność albo on się już nie domyka ten krokowiec w ogóle. Dolot jest szczelny bo poprzedni krokowięc przestał działać w pozycji zamkniętej i bez dodania gazu nie dało sie go odpalic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 I nie mogłeś od tego zacząć posta Kupiłeś jakiąś chińszczyzne która nie działa ja powinna. Koniec bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > I nie mogłeś od tego zacząć posta > Kupiłeś jakiąś chińszczyzne która nie działa ja powinna. Koniec bajki Sorry wydawało mi sie ze pisałem o zmianie krokowego. I mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej temperaturze wody sonda powinna przejść w pętle zamknięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Sorry wydawało mi sie ze pisałem o zmianie krokowego. Owszem, ale najistotniejsze było to, że wymieniałeś bo przestał działać i po wymianie na "nowy" zaczeła się cała bonanza. Łatwiej skupić się na jednym niż szukać po całej komorze silnika co "go boli". Mniejsza z tym grunt że wiadomo o co chodzi. Poszukaj kogos z rejonu ze sprawnym krokowcem podmień i kup oryginał lub coś pewnego. > I mam jeszcze jedno pytanie przy jakiej > temperaturze wody sonda powinna przejść w pętle zamknięta? ~70*-80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > ~70*-80 dużo dużo wcześniej - u mnie w starym jetronicu to sie dzieje zanim jeszcze wskaźnik temperatury się ruszy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Owszem, ale najistotniejsze było to, że wymieniałeś bo przestał działać i po wymianie na "nowy" > zaczeła się cała bonanza. > Łatwiej skupić się na jednym niż szukać po całej komorze silnika co "go boli". Mniejsza z tym grunt > że wiadomo o co chodzi. Poszukaj kogos z rejonu ze sprawnym krokowcem podmień i kup oryginał > lub coś pewnego. > ~70*-80 Dzisiaj podmienilem krokowy i pięknie trzyma obroty. Teraz chinczyk do reklamacji a komputer przez kilka dni do diagnostyki;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 I tak właśnie jest z tą chińszczyzną. Niby nowy ale nie zawsze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > I tak właśnie jest z tą chińszczyzną. Niby nowy ale nie zawsze działa. Jeszcze nie widziałem takiego co działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Jeszcze nie widziałem takiego co działał. Mój już zrobił 27kkm i ciągle działa chińczyk za 30zł z allegro ;p;p ale chyba działa dlatego bo ciągle pracuje podczas jazdy ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
solek99 Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Mój już zrobił 27kkm i ciągle działa chińczyk za 30zł z allegro ;p;p ale chyba działa dlatego bo > ciągle pracuje podczas jazdy ;p Czyli jednak jest jakieś światełko w tunelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.