wshk Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 W moim cudzie techniki ni z tego ni z owego obroty biegu jałowego przemieściły się w zakres 250-500/min, do tego check. Wybłyskałem - błąd 24 - impulsator. Poczytałem. W wtyczce przy nogach pasażera cały czas 14v. Dzisiaj wydobyłem zegary, z nich prędkościomierz ale okazuje się ze GM podarowało mi tą gorszą wersję - bez rozbieralnego tyłu. Myślę sobie - pal sześć - rozetnę go ale nie dziś i wsadzam na powrót. No i zonk bo nie działa nic poza prędkościomierzem. A z kontrolek kierunkowskazy i długie światła. Po włączeniu zapłonu nie świeci się check, ciśnienie oleju, ładowanie ani hamulce. Za to po odpaleniu po jakimś czasie zapala się brak ładowania i świeci sobie cały czas... Co ja źle zrobilem? Jak kupie sobie zegary/prędkościomierz to czy mogę brać dowolny (z diesla np) byleby W=1111 się zgadzało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marianpaszek Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 zeg z diesla podejdą ale obrotek będzie miał mniejszy zakres . jak już bierz z benzyny i z tym samym W. tego jest na peczki wiec nie masz się co spieszyć . jak potrzebowałem to w ciągu tygodnia miałem w swoim regionie ok 10 ofert . cena od 40-60 pln . : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > No i zonk bo nie działa nic poza > prędkościomierzem. A z kontrolek kierunkowskazy i długie światła. Po włączeniu zapłonu nie > świeci się check, ciśnienie oleju, ładowanie ani hamulce. Za to po odpaleniu po jakimś czasie > zapala się brak ładowania i świeci sobie cały czas... > Co ja źle zrobilem? Po dzisiejszych badaniach: Na pinie 2 wtyczki 16 pinowej tablicy względem masy mam zasadniczo 0,25V ale po dodaniu gazu do jakichś 2000obr pojawia się tam 14V. Co ciekawe po włączeniu zapłonu mam w gnieździe zapalniczki 12V, tyleż samo po uruchomieniu a po dodaniu gazu do 2000obr pojawia się 14V. Po odpuszczeniu zostaje 14V, tak samo na pinie 2 wtyczki. Ki diabeł? ------------------------------------------- Zgodnie z rada znaleziona gdzieś w internetach:bezpiecznik nr 7 górnym rzędzie. I kontrolki wróciły. Za to gdzieś uciekło podświetlenie zegarów ale jakoś to odcyfruje. Mam jeszcze tylko nadzieję, że impulsator sam się naprawił....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 A ile jest na akumulatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > A ile jest na akumulatorze? Nawet nie mierzyłem. No ale to była wina bezpiecznika. A co do żarówek to w zegarach wszystkie się przepaliły... Jutro poszukam zegarów na szrotach, żeby zdobyć impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.