lata155 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 witam kolegow mam prosbe o pomoc przy diagnozie usterki mama jest posiadaczem Peugeota 207 1.6 HDI 90 KM bez DPF, od jakiegos czasu, w roznych odstpach czasowych zapala sie OBD i auto gasnie podczas jazdy. 2 razy jej powiedzialem ze to niemozliwe zeby auto gaslo ale ona ciagle to samo wiec w koncu uwierzylem aczkolwiek wydaje sie to dziwne bo ECU powinno wejsc w tryb awaryjny... po wylaczeniu stacyjki auto zapala normalnie i jedzie dalej normalnie odczytalem blad P0001 regulator objetosci paliwa, obwod sterujacy wczoraj OBD sie zaswiecilo podczas jazdu, auto nie zgaslo wiec sie podlaczylem odrazu i wyszedl blad P1471 przerwa w obwodzie zawor otwarty wyszukalem juz ze 1szy blad jest od wtryskiwacza, a drugi od zaworu EGR, tylko pytanie czy rzeczywicie awarii ulegaja te 2 rzeczy czy moze przyczyna jest niesprawnosc w ukl elektrycznym lub cos innego aku zmieniany w zeszlym roku na nowy, paliwo tankowane tylko BP ultimate i tego typu, serwisowane na bierzaco moze sa jakies typowe usterki tego modelu co powodowaly by wyskakiwanie tego typu bledow?? dzieki koledzy za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > witam kolegow > mam prosbe o pomoc przy diagnozie usterki > mama jest posiadaczem Peugeota 207 1.6 HDI 90 KM bez DPF, od jakiegos czasu, w roznych odstpach > czasowych zapala sie OBD i auto gasnie podczas jazdy. 2 razy jej powiedzialem ze to niemozliwe > zeby auto gaslo ale ona ciagle to samo wiec w koncu uwierzylem aczkolwiek wydaje sie to dziwne > bo ECU powinno wejsc w tryb awaryjny... po wylaczeniu stacyjki auto zapala normalnie i jedzie > dalej normalnie > odczytalem blad P0001 regulator objetosci paliwa, obwod sterujacy > wczoraj OBD sie zaswiecilo podczas jazdu, auto nie zgaslo wiec sie podlaczylem odrazu i wyszedl > blad P1471 przerwa w obwodzie zawor otwarty > wyszukalem juz ze 1szy blad jest od wtryskiwacza, a drugi od zaworu EGR, tylko pytanie czy > rzeczywicie awarii ulegaja te 2 rzeczy czy moze przyczyna jest niesprawnosc w ukl elektrycznym > lub cos innego > aku zmieniany w zeszlym roku na nowy, paliwo tankowane tylko BP ultimate i tego typu, serwisowane > na bierzaco > moze sa jakies typowe usterki tego modelu co powodowaly by wyskakiwanie tego typu bledow?? > dzieki koledzy za pomoc i pozdrawiam Czym odczytywałeś te błędy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 jaki przebieg? i kiedy wymieniałes filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Objawy jakie podajesz są identyczne jak w moim HDi. Właśnie stoi u pompiarza- regeneruje mi wtryski. Co wyjdzie dalej- zobaczę w dalszej eksploatacji. Innu hdi w dostawczaku przestał stroić fochy dokładnie takie same po regeneracji wtrysków. Oczywiście opcji może być wiele, ale ta na początek jest najbardziej prawdopodobna. Oczywiście nie mówię o sprawach takich jak szczelność układu zasilania i jego czystość- filtr paliwa, powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Czym odczytywałeś te błędy ? uniwersalnym diagnozerem w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > jaki przebieg? i kiedy wymieniałes filtr paliwa przebieg okolo 45 000 km, filtry wymieniane zgodnie z zaleceniami w instrukcji obslugi pojazdu, ostatnio chyba przy 30 000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > uniwersalnym diagnozerem w warsztacie No to najpierw podjedź do kogoś kto ma Actie z DiagBOX lub PP2000 lub Lexia. Wtedy będziesz znał przyczynę takiego zachowania. Uniwersalne nie zdają egzaminu z autami PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 wymienie filtr paliwa na nowy oryginalny i mam nadzieje ze pozbede sie problemu gasniecia, dzisiaj znowu pojawil sie CHECK ale silnik nie zgasl wiec wnioskuje ze to blad EGR ten co wczoraj , czy to jest typowe dla tego modelu?? da sie jakos zdiagnozowac poprawnosci dzialania tego zaworu?? dysponuje uniwersalnym diagnozerem tego typu dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > da sie jakos zdiagnozowac poprawnosci dzialania tego zaworu?? > dysponuje uniwersalnym diagnozerem tego typu > dzieki za pomoc Ja bym na bazie takiej diagnozy, zadnych dzialan nie podjal... Podepnij pod dedykowany tester Oszczedzisz sobie czasu i nerwow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > No to najpierw podjedź do kogoś kto ma Actie z DiagBOX lub PP2000 lub Lexia. > Wtedy będziesz znał przyczynę takiego zachowania. > Uniwersalne nie zdają egzaminu z autami PSA witam ponownie, mały up nie posłuchałem Was w jednej kwestii i pojechalem do poleconego mechanika z tym ze mial uniwersalny diagnozer Boscha i co ciekawe wykry 2 poprzednio wspomniane bledy (P0001 od wtrysku i ten od EGRu ) oraz 2 od wentylatora chlodnicy ale co ciekawe - wszystki te bledy sa opisane jako sporadyczne i wystapily w tym samym momencie przy napieciu 9V i pr obr silnika 1210 rpm.... i teraz biorac pod uwage wszystkie te czynniki (auto czasami gaslo bez powodu poddczas jazdy, bledy przy napieciu 9V w tym samym czasie) wnioskuje ze jest problem z napieciem (zasilaniem) centralki sterujacej... co myslicie, moze 207ki mja jakies typowe wady z wiazka elek. lub przekaznikami itd?? jak nic nie wymysle to pojade pod dedykowany diagnozer obiecuje p.s. napiecie ladowania na nieobciazonym pracujacym silniku 14,4, czas wtrysku i inne parametry (temp silnika, pow zasysanego itd) prawidlowe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sszczepanik Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Witam wszystkich! czy ktoś ten problem rozwiązał???? Proszę o pomoc! Pozdrawiam > witam kolegow > mam prosbe o pomoc przy diagnozie usterki > mama jest posiadaczem Peugeota 207 1.6 HDI 90 KM bez DPF, od jakiegos czasu, w roznych odstpach > czasowych zapala sie OBD i auto gasnie podczas jazdy. 2 razy jej powiedzialem ze to niemozliwe > zeby auto gaslo ale ona ciagle to samo wiec w koncu uwierzylem aczkolwiek wydaje sie to dziwne > bo ECU powinno wejsc w tryb awaryjny... po wylaczeniu stacyjki auto zapala normalnie i jedzie > dalej normalnie > odczytalem blad P0001 regulator objetosci paliwa, obwod sterujacy > wczoraj OBD sie zaswiecilo podczas jazdu, auto nie zgaslo wiec sie podlaczylem odrazu i wyszedl > blad P1471 przerwa w obwodzie zawor otwarty > wyszukalem juz ze 1szy blad jest od wtryskiwacza, a drugi od zaworu EGR, tylko pytanie czy > rzeczywicie awarii ulegaja te 2 rzeczy czy moze przyczyna jest niesprawnosc w ukl elektrycznym > lub cos innego > aku zmieniany w zeszlym roku na nowy, paliwo tankowane tylko BP ultimate i tego typu, serwisowane > na bierzaco > moze sa jakies typowe usterki tego modelu co powodowaly by wyskakiwanie tego typu bledow?? > dzieki koledzy za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.