n0n Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Witam, Skrzynia CCS, po przejechaniu paru km z prędkością ok 200km.h 5 bieg po prostu zniknął. Nie wypadł podczas jazdy, nic nie zgrzytnęło Teraz jest tak, że przy wbijaniu 5tki nie ma "nic" (zrobiła się skrzynia 4rka na 1/4 mili ) Pytam, bo może ktoś miał taki przypadek, a skrzynie i tak wymienię na inną ccs z 5ką z eski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 zdejm koło od kierowcy i posnieś tą strone na lewarku w góre... odkręć dekielek skrzyni i będziesz wszystko wiedział bo tryb 5 biegu jest pierwszy od strony dekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > zdejm koło od kierowcy i posnieś tą strone na lewarku w góre... odkręć dekielek skrzyni i będziesz > wszystko wiedział bo tryb 5 biegu jest pierwszy od strony dekla to wiem, ale jak to rozbiorę i zobaczę zmielony tryb to mnie szlag trafi, bo nie dalej jak 2 tyg temu wywaliłem bebechy starej skrzyni ccs na złom ** da się wymienić 5tke bez wyjmowania skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madraxdk Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > to wiem, ale jak to rozbiorę i zobaczę zmielony tryb to mnie szlag trafi, bo nie dalej jak 2 tyg > temu wywaliłem bebechy starej skrzyni ccs na złom > ** da się wymienić 5tke bez wyjmowania skrzyni? podlacze sie i zapytam czy jest mozliwosc wymiany samego biegu 5tego? bo moja abarth troche za krotka i piatka by sie dluzsza przydala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > podlacze sie i zapytam czy jest mozliwosc wymiany samego biegu 5tego? bo moja abarth troche za > krotka i piatka by sie dluzsza przydala możliwość jest na pewno, nie wiem czy eska wejdzie do abarth'a, ale do mojej wejdzie. jeszcze, żeby tak bez zdejmowania krzynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madraxdk Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > możliwość jest na pewno, nie wiem czy eska wejdzie do abarth'a, ale do mojej wejdzie. jeszcze, żeby > tak bez zdejmowania krzynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > możliwość jest na pewno, nie wiem czy eska wejdzie do abarth'a, ale do mojej wejdzie. jeszcze, żeby > tak bez zdejmowania krzynki Da sie bez, w sumie na aucie najlepiej bo jak sroba zabezpieczajaca nie chce sie odkrecic to wrzucasz 1 i druga osoba hamuje i odkrecasz bo to ciezko idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Da sie bez, w sumie na aucie najlepiej bo jak sroba zabezpieczajaca nie chce sie odkrecic to > wrzucasz 1 i druga osoba hamuje i odkrecasz bo to ciezko idzie dokladnie, najlepiej do śruby z pneumatem podejść zaraz pod dekielkiem skrzyni masz ten cały mechanizm piątego biegu - tak jak by producent przewidział ze goście z CM bedą to zmieniać na dłuższe i poszedł im na ręke tak czy inaczej ściągasz pokrywe , odkręcasz śrubę ściągasz koło zębate 5 biegu , 5 godzin szukasz miniaturowych sprężynek i baryłek które wypadły podczas ściągania koła , zakladasz nowy bieg przy czym 3 godziny sie mordujesz by włozyć sprężynki z baryłkami na swoje miejsce , zakręcasz śrubę , zakladasz dekielk i w sumie po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > dokladnie, najlepiej do śruby z pneumatem podejść > zaraz pod dekielkiem skrzyni masz ten cały mechanizm piątego biegu - tak jak by producent > przewidział ze goście z CM bedą to zmieniać na dłuższe i poszedł im na ręke > tak czy inaczej ściągasz pokrywe , odkręcasz śrubę ściągasz koło zębate 5 biegu , 5 godzin szukasz > miniaturowych sprężynek i baryłek które wypadły podczas ściągania koła , zakladasz nowy bieg > przy czym 3 godziny sie mordujesz by włozyć sprężynki z baryłkami na swoje miejsce , zakręcasz > śrubę , zakladasz dekielk i w sumie po sprawie no właśnie o tych sprężynkach coś wiem, jak rozbierałem całą skrzynie tak jeszcze dla pewności, do skrzyni z CCS'a i Abarth'a podejdzie 5ka z eski c.526.5.10.06 (0.837) czy tylko z c.514.5 (0.766) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > no właśnie o tych sprężynkach coś wiem, jak rozbierałem całą skrzynie > tak jeszcze dla pewności, do skrzyni z CCS'a i Abarth'a podejdzie 5ka z eski c.526.5.10.06 (0.837) > czy tylko z c.514.5 (0.766) Tylko c514!!! C526 to calkiem inny typoszereg skrzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Da sie bez, w sumie na aucie najlepiej bo jak sroba zabezpieczajaca nie chce sie odkrecic to > wrzucasz 1 i druga osoba hamuje i odkrecasz bo to ciezko idzie Można i tak, ale jak jesteś sam to ciężko. Ja zdejmowałem wybierak i ręcznie wrzucałem dwa biegi - potem z pneumata pełną mocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > to wiem, ale jak to rozbiorę i zobaczę zmielony tryb to mnie szlag trafi, bo nie dalej jak 2 tyg > temu wywaliłem bebechy starej skrzyni ccs na złom > ** da się wymienić 5tke bez wyjmowania skrzyni? jakby pomielilo tryby 5 tego biegu to napewnie nie byloby efektu braku biegu tylko cos by "chrobolilo. Wystrarczylby jeden kawalek z urwanego trubu w czesci glownej skrzyni i byloby po skrzyni. U Ciebie obstawiam urwane/ uszkodzone widelki dlatego bieg nie wchodzi ale moze sie myle Pneumatem odkrecam zawsze 5 tke i daje rade. Opor silnika po wrzuceniu biegu wystarcza aby sie nie krecily nakretki przy odkrecaniu. Jesli masz wyjeta skrzynia to tak jak szary napisal, wrzucasz dwa biegi i pneumat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > jakby pomielilo tryby 5 tego biegu to napewnie nie byloby efektu braku biegu tylko cos by > "chrobolilo. Wystrarczylby jeden kawalek z urwanego trubu w czesci glownej skrzyni i byloby > po skrzyni. > U Ciebie obstawiam urwane/ uszkodzone widelki dlatego bieg nie wchodzi ale moze sie myle > Pneumatem odkrecam zawsze 5 tke i daje rade. Opor silnika po wrzuceniu biegu wystarcza aby sie nie > krecily nakretki przy odkrecaniu. Jesli masz wyjeta skrzynia to tak jak szary napisal, > wrzucasz dwa biegi i pneumat. Dokładnie tak jak napisałeś, u mnie pewnie urwały się widełki od zbyt mocnego wrzucenia biegu tak czy inaczej skrzynia do wymiany, ale przy okazji chce wrzucić 5tke z eski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.