maly35 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 tak prawde mówiąc to potrzebuję jasnowidza, pacjent Cordoba 1,4 8V 60KM, jak sucho to wszystko ok, gorzej jak dostanie wody w komore silnika (mam na mysli mokre dni kiedy z asfaltu troche zachlapuje) wtedy gasnie i nie da sie odpalic puty nie przeschnie, dodam ze kable i kopulka wymienione (pierwsze podejrzane) co jeszcze moze byc podejrzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flinkston Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 cewka zapłonowa do sprawdzenia, wiązka silnika, wszystkie złączki przy skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Dzięki w sobotę biorę się za przegląd, cewke juz sprawdzalem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > tak prawde mówiąc to potrzebuję jasnowidza, pacjent Cordoba 1,4 8V 60KM, jak sucho to wszystko ok, > gorzej jak dostanie wody w komore silnika (mam na mysli mokre dni kiedy z asfaltu troche > zachlapuje) wtedy gasnie i nie da sie odpalic puty nie przeschnie, dodam ze kable i kopulka > wymienione (pierwsze podejrzane) co jeszcze moze byc podejrzane Czujnki obrotów wału korbowego do sprawdzenia moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.