janist Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 w tylnym prawym kole. Najpierw tylko przy małych prędkościach. Teraz też przy większych. Przestaje po naciśnięciu na hamulec. Grzeje się koło. Stawiam na klocki ale... no właśnie, jakieś inne możliwe przyczyny? Pacjent: Fiat Croma, Przebieg 60kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Zacisk. Zdemontować wszystko, wyczyścić, nasmarować, zamontować, obserwowować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 pewnie zaraz przeniosą Ci to do właściwego kącika wyciągnij klocki, wyczyść porządnie prowadnice, nasmaruj odpowiednim specyfikiem i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janist Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > pewnie zaraz przeniosą Ci to do właściwego kącika A jaki jest właściwszy kącik? > wyciągnij klocki, wyczyść porządnie prowadnice, nasmaruj odpowiednim >specyfikiem i już Czyli co? Nie wymieniać klocków. W zasadzie to jak piszczy nie przy hamowaniu a wręcz "naprzeciwpołożnie" to rzeczywiście możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > A jaki jest właściwszy kącik? > Czyli co? Nie wymieniać klocków. W zasadzie to jak piszczy nie przy hamowaniu a wręcz > "naprzeciwpołożnie" to rzeczywiście możliwe. Klocki nie wracają na miejsce. Lekko dotykają tarczy. Nagrzewają się i piszczą. Kiedy wciskasz hamulec zostają dociśnięte z pełną siłą i przestają piszczeć. Dlatego od czyszczenia powinieneś zacząć. To częste zjawisko. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janist Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Klocki nie wracają na miejsce. Lekko dotykają tarczy. Nagrzewają się i piszczą. > Kiedy wciskasz hamulec zostają dociśnięte z pełną siłą i przestają piszczeć. > Dlatego od czyszczenia powinieneś zacząć. To częste zjawisko. > Pozdrawiam. Dzięki. Tak mi się właśnie wydawało, że może być coś w tym rodzaju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janist Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Przyczyna piszczenia zlokalizowana. Od zewnętrznej strony klocka jest (nie wiadomo po co) taka blaszka (z oznaczeniami ipt). I ta blaszka była zagięta. Tak jakby krawędź ktoś klepnął młotkiem zagiął i zaklepał. Efekt taki, że na niewielkiej części ta blaszka miała podwójną grubość. W efekcie klocek był lekko przekoszony. Póki było czysto to nie przeszkadzało. Jak się zawaliło pyłem z klocków to się klinował. Wywalenie tej blaszki i wyczyszczenie blaszek na prowadnicach załatwiło sprawę. Tajemnicą zostaje tylko skąd ta zaklepana blaszka. Auto mam od nowości, klocki nigdy nie wymieniane. Musiał tak wyjechać z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.