CCSportingTeam Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Witam. Posiadam fiacika CC Sporting,rok 96.Autko 2 lata temu przeszło zewnętrzne przeróbki tzn zostały zdemontowane oba zderzaki,na ich miejsce założone sportowe (laminat) oraz sportowe progi.Jednak parę dni temu na parkingu pod centrum handlowym inny kierowca uderzył i zniszczył przedni zderzak.Znalazłem na necie parę takich sportowych zderzaków jednak mam parę pytań.Czy to jest zderzak czy dokładka zderzaka.Jak się to mocuje.Na jakieś zaczepy czy może klei.Gość który robił mi te ostatnie wyzywał jak cholera bo robota która miała mu zająć parę dni zajęła ponad 2 tygodnie.Mimo,że były to zderzaki do Cinquecento nic nie pasowało,trzeba je było docinać,kombinować,cena którą z nim ustaliłem później okazała się za niska jak za robotę jaką przy tym wszystkim wykonał,musiałem sporo dopłacić W komplecie nie było nic do montażu,zestaw nie był wybrakowany.Do jednych zderzaków dodają jakieś zestawy mocujące,u mnie nie było.Czy skoro mówi się,że to są dokładki zderzaka zakłada się je na zderzaki fabryczne??Po pomalowaniu ich,jakiś czas potem pojawiły się mikro pęknięcia na lakierze,czy to normalna rzecz,a może lakiernik tak to pomalował ? Czy sportowe zderzaki do fiata Seicento będą pasowały do Cienkiego? Chodzi o przedni zderzak. Oto co znalazłem w necie,któryś z tych chcę kupić i założyć (teraz mam nieco podobny tyle,że mocno uszkodzony) : http://www.cetus-tuning.pl/fiat.php http://www.spojler.com.pl/produkt?info&id=11650#form http://sklep.mdcarbon.pl/zderzak-przedni-fiat-seicento-p-1434.html http://www.wojtmar.pl/sklep/index.php?k114,spojlery-fiat-cc (najprawdopodobniej ten kupię) http://tablica.pl/oferta/sportowe-zderzaki-fiat-seicento-progi-CID5-ID2UWgl.html http://www.tuning.slask.pl/kategoria/cinqecento-1991-1998.html?page=2 Proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Hej. Nie ladowałbym się w laminaty za te ceny jakie tam podają kupisz oryginalne zderzaki do cc. Laminat nigdy nie będzie pasował jak oryginalny zderz. bo to jest zamiennik wiem bo sam miałem i tez ostro rzeźbiłem by to spasować jak należny.CC jest kanciaste wiec okrągłe laminaty średnio będą pasować nie uważasz ?? Co do pęknięć to chyba raczej wina lakiernika. Z linków które podałeś żaden zderzak nie jest dokładka ,ani nie da się założyć jednego na drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 witamy Cie i cieszymy sie ze do nas trafiles, na poczatek zapraszam po kilka informacji jak prouszac sie po forum, i jka zaczac, wchodzac do nowego miejsca wypadaloby sie przywitac, co tez proponuje uczynic zagladnij tutaj co do Twojego pytania.. a wlasciwie kilku.. kupujac zderzaki z laminatu , czy nawet seryjne ale nieoryginalne, liczyc sie nalezy z tym ze nie beda one pasowaly od razu, i jak mowisz blacharzo-lakiernik bedzie mial troche roboty - poprawianie mocowan, pasowanie, szpachlowanie, wyprowadzanie itp pokazales typy zdesiow do CC ktore nam sie zle kojarza, one modny byly 5-6 lat temu, w stylu Fast and Furious, wiec ja chce Ci jedna rzecz uzmyslowic.. ok ? pokazujesz zdesia ktorego chcesz kupic za 4 stowki, malowanie i robota blacharza drugie tyle, masz 800 zl czy nie lepiej w tej kwocie kupic alufelgi, jakies obnizajace zawieszenie, powygladzac bude, i sprawic ze auto bedzie wygladalo tak ? niz wydac krocie kasy aby auto wygladalo tak ? powiedz nam sam ktore Ci sie bardziej podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dybus Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Kup ori zderzaki wyniesie Cię to koło 200zł komplet (przynajmniej mnie rok temu tyle wyniosło ori fiat obydwa) i je pomodź. Zalej rowki, dospawaj blendę nad blachą z tyłu, przerób wloty, będzie zdecydowanie ładniejszy niż te cudowne laminaty..., no i oczywiście będą pasowały jak należy na mocowania. Ewentualnie poszukaj od sx-a, chodź dzisiaj już ciężko znaleźć, ale one same w sobie wyglądają dużo fajniej niż seryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Firma z pierwszego linka w ogóle piękne rzeczy produkuje http://sklep.cetus-tuning.pl/213-3875-large/daewoo-lanos-hb---zderzak-przod-sport.jpg Ja brałbym od nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hansi14 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 co ta za felgi sa na tym czarnym cc? na 3 foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lagos Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > co ta za felgi sa na tym czarnym cc? > na 3 foto bodajze borbet atiwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0ny Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > bodajze borbet atiwe zgadza sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Jak chcesz mieć coś innego niż wszyscy to mogę ci sprzedać zestaw dokładek set 2008-2010, chodź ja osobiście z nich zrezygnowałem, bo spasowanie tego nie jest proste -70/50 to max i 5.5 6J felga z dobrym ET Mimo wszystko proponuje zainwestować w zawias, hamulce itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 Cześć :-) zdjęcia fajne :-) szczerze to powiem tak,że miałem ambitny plan aby wpakować w niego 5000 zł.W tej kwocie miały się zmieścić takie rzeczy jak likwidacja rdzy która pojawiła się w kilku miejscach ( boczny lewy kierunek,przy przedniej szybie,tylna klapa w rogu i to mocno co zostaje to chyba jedynie kupno innej i pomalowanie,żółtych,gotowych w dobrym stanie nie ma ,na nadkolach odłazi lakier,poprawka progów bo lakiernik spierd.... drzwi ocierają i progi są obdrapane),kupno foteli kubełkowych,sportowej kierki,nowej gałki z mieszkiem,zawieszenie MTS Technik komplet gdyż jest do roboty całkowitej moje obecne,układ dolotowy + może jakieś przeróbki przy silniku.A już mega byłoby kupić jakieś fajne felgi z oponkami,obecnie śmiga na fabrycznych 13 cali,opony 155/65 r.13.Niestety na nowych oponach z przodu,tzn.na 1 zrobił się guzek Wpakowałem się w jakąś dziurę)Niestety kasy chyba by mi brakło na zakup felg z oponkami.Miałem fajną wizję jak sobie go podpicować,niestety moje zdolności w realu zakończyły się tym,że kupiłem zderzaki sportowe które gość mi założył,i mało,że źle pomalował to jeszcze musiałem sporo dopłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > się tym,że kupiłem zderzaki sportowe a co to? To co nie potrzebne odrazu: kubełki + pasy (bo inaczej tego nie widzę) to w zależności czy nowe czy używki: 1000-1500 + mocowania Kierownica - od 150 + naba ok 100 Do gleby Zawieszenie MTS: springi + amory (-70/50) - ok700? (może taniej, ale używki tej firmy nie wchodzą w gre, chyba, że mało km i super pewne źródło oraz super cena 50%) Do tego gumy w tylnym zawieszeniu, końcówki drążków, wahacze (przy glebie sworznie trzeba mieć dobre!!) - coś ok 500? (przy obniżeniu - 70 trzeba zrobić miejsce nad drążkiem, bo będzie uderzał)! HAMULCE!!!! jeżeli masz dobre to super,. Jeżeli nierówno tył blokuje to: nowe bębny (oryginał), szczęki i zestaw naprawczy lub całe tarcze kotwicze, linka ręcznego org - 300? (nie opłaca się oszczędzić kilku zł na jakieś wynalazki, bo szybko padają) Przód zestaw naprawczy zacisków + tarcze klocki (zestaw bremo+ferodo na allegro za 150zł) - 200+? Dolot, albo sam rzeźbisz z kopułki 900 itd (poszukaj info na forum) albo gotowe Yankowy / Węglarski coś koło 200-400 (zależy czy używka i czy kompletny Węglarski) Mody w silniku: na początek bym odpuścił, bo aby osiągnąć jakieś efekty to drogi byznes I blacharka - a to już zależy jakie masz dojście, cena 300pln za element to norma jeżeli chcesz gwarancje na poprawki Fajne koło to ja ostatnio sprzedałem alpiny za 500zł Jak gdzieś się yebłem o 100czy200 to Sorki POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 czyli zawieszenie MTS Technik odradzasz? czy nie.Jest to moim zdaniem dobre rozwiązanie gdyż za standardowe zawieszenie (komplet przód i tył) zapłacę więcej (przód Mcperson droższy niż tył,nie tylko w CC,ale w każdym samochodzie).U mnie do zrobienia jest całe zawieszenie,amorki,sprężyny (tylne sprężyny pęknięte,oprócz tego ciekł olej,jeżdżę,ale auto nie trzyma się drogi na zakrętach,wejście z większą prędkością i wypadasz z gry),wahacze,łożysko jedno trze jak nie wiem,będę wymieniał komplet,nie ma sensu robić pojedynczego,co do foteli to fotel kierowcy ma pęknięte oparcie,z tego co wiem nie jest to odosobniony przypadek,pytanie czy da się to zrobić czy nie,jeśli tak jak zdjąć poszycie fotela,żeby ich nie uszkodzić i założyć na ten sam fotel z powrotem.Na dzień dobry w zawieszenie w ciągu najbliższych dni włożę co najmniej 1000 zł,mówię tu o tym komplecie MTS,zrobieniu wahaczy i wymianie łożysk,na pewno się w tej cenie nie zmieszczę,wiadomo,że dołożę,pytanie tylko ile.Ktoś kto to czyta myśli sobie pewnie : ale ten jego cienias zarżnięty,niestety,nie miałem kasy na tyle,żeby robić naprawy na bieżąco i się kumuluje.To jest tylko CC a co mówić jakbym miał droższą gablotę.Zrobić zrobię na pewno bo autko ogólnie chodzi jak złoto.Z tego ci piszecie o przeróbkach np.układu dolotowego i przerzuceniu z innego cc odpada,nie znam się na sprawach technicznych,u mnie wygląda to tak,że najwyżej mogę jechać do mechanika,zapłacić i niech robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 >u mnie wygląda to tak,że najwyżej mogę jechać > do mechanika,zapłacić i niech robi. nie odradzam MTS'a, ale odradzam kupno używki! kup odrazu 70/50 i będzie ok. Rozumiem, że olej cieknie z amora, nie z silnika? Tył zawieszenia zmienisz sam na 100% o ile masz lewarek, coś do podstawienia auta i jakieś klucze płaskie, oczkowe, to zawsze trochę zaoszczędzisz u mechanika a i satysfakcja jest Swoją drogą nie wiem ile biorą za wymianę przodu, ale taki podstawowy ściagacz do spingów nie jest drogi, więc też da radę zaoszczędzić na mechanice CC/SC i Maluch to chyba najprostsze auta do nauki mechaniki "podstawowej" Na wszystko można znaleźć odpowiedź Tu lub w google, a czego nie ma to pytaj, zrobi się "foto manual" i się nauczysz LZainwestuj 200zł w zestaw z grzechotką + klucze (nie muszą być zajebistej firmy), no chyba, że nie Masz z czasu/ ochoty się z tym babrać http://www.mapet-tuning.com/sklep/cinque...ii46mp8duh7fdj0 PAMIĘTAJ CAŁE ZAWIESZENIE i HAMULCE (poza linką ręcznego) SĄ IDENTYCZNE W SEICENTO (900 ,1.1) i CC(S) (700,900,1.1), więc zawsze sprawdź cene za części do CC i do SC, bo czasem nie wiadomo dlaczego sa różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > Ktoś kto to czyta myśli sobie pewnie (...) .. że nie słyszałeś o interpunkcji i podstawowych zasadach budowania zdań. Co do auta to fakt, roboty jest trochę (z tego co udało mi się wywnioskować ze zlepku słów) ale sporo osób gorszymi paździerzami jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 o co chodzi z tym budowaniem zdań bo nie wiem? masz problem ze zrozumieniem mojej treści? nie odpisuj :-)inni nie mają z tym problemu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 MTS Technik jest o tyle dobry,że tańszy niż jakbym wymieniał na seryjne :-)Na Allegro nowiutki zestaw kosztuje 699 zł (-70,-50 mm albo -40). Pytanie tylko czy da się tak go zamontować,żeby był np.na tej wysokości co teraz :-)Powód?Wystarczy jakaś troszkę większa dziura i leżę,zderzak uszkodzony a już nie mówię o podjeździe pod nawet mały krawężnik bo też mogę zaczepić;/Dlatego czy da się zrobić tak,żeby ustawić na tej wysokości co mam teraz(fabrycznie) :-)Czy w grę wchodzi tylko obniżenie o tyle ile jest przy MTS podane przez producenta.Co do używek nie wchodzą w grę,tylko nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygry Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 > MTS Technik jest o tyle dobry,że tańszy niż jakbym wymieniał na seryjne :-)Na Allegro nowiutki > zestaw kosztuje 699 zł (-70,-50 mm albo -40). Pytanie tylko czy da się tak go zamontować,żeby > był np.na tej wysokości co teraz :-)Powód?Wystarczy jakaś troszkę większa dziura i > leżę,zderzak uszkodzony a już nie mówię o podjeździe pod nawet mały krawężnik bo też mogę > zaczepić;/Dlatego czy da się zrobić tak,żeby ustawić na tej wysokości co mam teraz(fabrycznie) > :-)Czy w grę wchodzi tylko obniżenie o tyle ile jest przy MTS podane przez producenta.Co do > używek nie wchodzą w grę,tylko nowe. czytam i czytam i sie zastanawiam czy to przypadkiem nie jest jakis zart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 > MTS Technik jest o tyle dobry,że tańszy niż jakbym wymieniał na seryjne :-)Na Allegro nowiutki > zestaw kosztuje 699 zł (-70,-50 mm albo -40). Pytanie tylko czy da się tak go zamontować,żeby > był np.na tej wysokości co teraz :-)Powód?Wystarczy jakaś troszkę większa dziura i > leżę,zderzak uszkodzony a już nie mówię o podjeździe pod nawet mały krawężnik bo też mogę > zaczepić;/Dlatego czy da się zrobić tak,żeby ustawić na tej wysokości co mam teraz(fabrycznie) > :-)Czy w grę wchodzi tylko obniżenie o tyle ile jest przy MTS podane przez producenta.Co do > używek nie wchodzą w grę,tylko nowe. kup gwinta to sobie wyregulujesz wysokość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 czemu żart? przy seryjnych zderzakach może nie robi to różnicy,ale z laminatu tak bo one fabrycznie są produkowane obniżone a jak do tego dojdzie MTS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 > czemu żart? przy seryjnych zderzakach może nie robi to różnicy,ale z laminatu tak bo one fabrycznie > są produkowane obniżone a jak do tego dojdzie MTS? Jaja sobie robisz ? słaby z Ciebie killer widocznie i na pełnej wjeżdżasz na te krawężniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheLookMatt Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 prawda taka ze na glebie to trzeba umieć jezdzić (przewidywać i mieć sokole oko widzieć na drodze wszystko dwa razy większe bo to co inni urzytkownicy widzą jako zwykły wybój czy koleine to Tobie moze upier.... miske ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 Musisz kupić gwinta i rozkręcić go na maksa. Będziesz pionierem w tej dziedzinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.