Radek Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Witam, Pilnie potrzebuje zdobyć pompe paliwa do Audi A6 C5 2.8 1999r. FWD a niestety w żaden sposób nie moge znaleźć zamiennika a cena katalogowa w ASO zabija. Nie udało mi się ustalić numeru katalogowego tej pompy ale wygląda tak: Czy jest ktoś w stanie pomóc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Witam, > Pilnie potrzebuje zdobyć pompe paliwa do Audi A6 C5 2.8 1999r. FWD > a niestety w żaden sposób nie moge znaleźć zamiennika a cena katalogowa w ASO zabija. > Nie udało mi się ustalić numeru katalogowego tej pompy ale wygląda tak: > Czy jest ktoś w stanie pomóc ? TU nie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > TU nie ma ? Niestety nie. Byla JEDNA ale nie zdążyłem i któs mnie ubiegł a sprawa bardzo pilna. To jest dosyć specyficzna pompa (poziome przyłącza przewodów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Witam, > Pilnie potrzebuje zdobyć pompe paliwa do Audi A6 C5 2.8 1999r. FWD > a niestety w żaden sposób nie moge znaleźć zamiennika a cena katalogowa w ASO zabija. > Nie udało mi się ustalić numeru katalogowego tej pompy ale wygląda tak: > Czy jest ktoś w stanie pomóc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Niestety. Nie to podłączenie do przewodów paliwa. Inny rocznik/model Tutaj wychodzą pionowo do góry, w mojej są poziomo tak jak na zdjęciu na górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Niestety. Nie to podłączenie do przewodów paliwa. Inny rocznik/model > Tutaj wychodzą pionowo do góry, w mojej są poziomo tak jak na zdjęciu na górze No to któraś z tych, musi być: wybierz sobie http://i.imgur.com/xahHpT5.jpg http://i.imgur.com/JxJu8OO.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > No to któraś z tych, musi być: wybierz sobie > http://i.imgur.com/xahHpT5.jpg > http://i.imgur.com/JxJu8OO.jpg Zadna z tych ktora jest widoczna na tych rysunkach. Podłączenie do przewodów musi być takie : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Dlaczego nie pokusisz się na zmianę samego wkładu pompy tylko całość z obudową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Dlaczego nie pokusisz się na zmianę samego wkładu pompy tylko całość z obudową? Bo wkład pompy jest zgrzany na stałe z elementem obudowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Zadna z tych ktora jest widoczna na tych rysunkach. > Podłączenie do przewodów musi być takie : no przecież ten pierwszy rysunek jest taki jaki pokazałeś. Nr 8E0 906 087D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > no przecież ten pierwszy rysunek jest taki jaki pokazałeś. Nr 8E0 906 087D ona nie jest podobna do pompy z passata 2.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > no przecież ten pierwszy rysunek jest taki jaki pokazałeś. Nr 8E0 906 087D 8E0 906 087D wygląda tak : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > ona nie jest podobna do pompy z passata 2.8? Moze być. Mój mechanik mówi, że musi być dokładnie taka jak na zdjęciu z takimi samymi podłączeniami do przewodów paliwowych. Inna nie będzie pasowała. Chyba, że się myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Moze być. > Mój mechanik mówi, że musi być dokładnie taka jak na zdjęciu z takimi samymi podłączeniami do > przewodów paliwowych. > Inna nie będzie pasowała. Chyba, że się myli mój mechanik też mówił żę w seicento się nie da wymienić wkłądu pompy paliwa tylko całą pompę przywiozłem mu wkłąd, powiedziałem jak ma zmienić a potem zmieniłem mechanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Moze być. > Mój mechanik mówi, że musi być dokładnie taka jak na zdjęciu z takimi samymi podłączeniami do > przewodów paliwowych. > Inna nie będzie pasowała. Chyba, że się myli Chyba, ze można zastosować 4B0 919 051 i do tego następujące złącze 2B ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 0986580824 i jest to sam dół zintegrowany z obudową,ja mogę załatwić za jakieś 280zł burtto boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > 0986580824 i jest to sam dół zintegrowany z obudową,ja mogę załatwić za jakieś 280zł burtto boscha. Taki : Nie pasuje niestety do mojej górnej obudowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.