RSSSS Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > czyli lanser zwykly jestes a nie motocyklista Ale po co wyważasz otwarte drzwi, skoro już to dawno przyznałem, że po części tak! Jednym z głównych elementów, które zadecydowały o zakupie ścigacza było to jak takie motocykle działają na ludzką wyobraźnię. Poza tym jak mogę nazywać się motocyklistą jak będę użytkował motocykl tylko w ramach funu w wolnym czasie? Ostatnio współorganizowałem we Wrocławiu Super Rally, zlot HD i tam uczestnicy z całego świata (byli nawet z Japonii) mieli czarne ręce od smaru, którego już nigdy nie doszorują. To są motocykliści z krwi i kości i nie zamierzam pretendować do takiego miana. Ale to nie znaczy, że nie zamierzam nauczyć się dobrze jeździć! Jak już coś robić to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Ale po co wyważasz otwarte drzwi, skoro już to dawno przyznałem. > Jak mogę być motocyklistą jak będę użytkował motocykl tylko w ramach funu w wolnym czasie? > Ale to nie znaczy, że nie zamierzam nauczyć się dobrze jeździć! to g... a nie R6, ktorego pelno na ulicach, bierz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Na razie styknie to co jest. Fakt, że wybrałem używaną maszynę świadczy, że nie zamierzam przeznaczać na tę zajawkę nie wiadomo jakich pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > oj żebyś się nie zdziwił, trzeba naprawdę lubić ten styl jazdy Do ilości km jakie będę robił to wygodny będzie nawet kontener na śmieci > nie są złe, trzeba tylko dobrze obrobić Fakt, tu dobrze wygląda ale ja miałem na myśli ten model: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Na razie styknie to co jest. > Fakt, że wybrałem używaną maszynę świadczy, że nie zamierzam przeznaczać na tę zajawkę nie wiadomo > jakich pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Piękna maszyna, co to za bmw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Piękna maszyna, co to za bmw? S1000RR HP4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Kozak, kitajce mają "kłopot"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Kozak, kitajce mają "kłopot"! tylko przód jest bee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Mam dokładnie takie samo podejście ale że kupiłem w ramach kaprysu i spontanicznie motocykl z > plakatów nad łóżkami kilku userów to nie mogą się z tym pogodzić, że będę nim się > "powoził"... Ty masz naprawde jakiś mocny kompleks na punkcie kasy, skoro w kazdym watku na motocyklowym wyjeżdżasz z tą zazdrością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 Chyba mnie z kimś mylisz, wrzuć cytaty... A jak dokładnie się wczytasz w dyskusje w różnych tematach to może zauważysz,że to nie ja, a ktoś inny zasugerował, dlaczego zaczęła się taka nagonka na kogoś kto śmiał kupić ścigacza na pierwsze moto, przez osoby, które nigdy nawet nie miały takiego motocykla, a nawet jak, to nie na pierwsze moto... Ale są gotowi zlinczować,że ktoś ośmielił się pomyśleć inaczej niż im się wydaje. Aż dziw mnie bierze,że jeszcze nie pojawiły się teksty o tym,że tatuś wykłada kasę bo to najczęstsza śpiewka hejterów... Dyskusja jest od samego początku o pojemnościach i rodzajach motocykli i to nie ja ją sprowadzam na inne tory. P.S. Skończcie z psychologią po łączach i skupcie się na merytoryce bo ja też mogę się zniżyć do tego poziomu i kontynuować ot np. tak- "uderz w stół a..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > ja nie musze przekraczac 5 krpm miałem bandita 1250 żeby jechać za banditem, który nie przkracza 5 tyś obrotów, na R6 trzeba trzymać się powyżej 7 tyś a żeby wystartować podobnie, to trzeba naprawdę dobrze ogarniać sporta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > miałem bandita 1250 > żeby jechać za banditem, który nie przkracza 5 tyś obrotów, na R6 trzeba trzymać się powyżej 7 tyś > a żeby wystartować podobnie, to trzeba naprawdę dobrze ogarniać sporta Domyślam się, już napisałem, że dół w 600 jest słaby! W uzupełnieniu dodam poniżej, zanim znowu mnie ktoś zaatakuje...! Jest słaby z punktu widzenia innych ścigaczy o wyższej pojemności (750 i 1000),a nie z punktu widzenia moich umiejętności jazdy, dla których taka 600tka jest aż nadto wystarczająca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 pierwsze BMW które bym chciał cena zabija... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > pierwsze BMW które bym chciał > cena zabija... How much? W moim przypadku to też pierwsze bmw, które mi się podoba. Ciekawe, czy utarta opinia o użytkownikach aut marki BMW też zahacza o motocyklistów!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 http://otomoto.pl/bmw-s-1000rr-hp4-competition-M3661183.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > http://otomoto.pl/bmw-s-1000rr-hp4-competition-M3661183.html tyle co hot-hatche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > tyle co hot-hatch Ale jest piękny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Ale jest piękny. ...i zapewne wart tych pieniędzy. Klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > ...i zapewne wart tych pieniędzy. Klasa Sam jestem ciekaw czy wart tych pieniedzy ... czy to cena za znaczek i prestiż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mugen Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > tyle co hot-hatche To zobacz ile kosztuje Ducati Panigale w wersji R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > To zobacz ile kosztuje Ducati Panigale w wersji R Straszny kozak Idę wypełnić totka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > ...i zapewne wart tych pieniędzy. Klasa jak dobrze pamiętam, zwykły RR kosztuje poniżej 80 tys nie wiem, czy dopłaciłbym prawie 30 tyś za pare karbonów, podnóżek, klamek i dysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Kozak, kitajce mają "kłopot"! kitajce ogolnie mają kłopot z BMW, potem MvAgusta i Dukat Paginale. Ta 3ka regularnie w testach leje Japończyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > kitajce ogolnie mają kłopot z BMW, potem MvAgusta i Dukat Paginale. Ta 3ka regularnie w testach > leje Japończyków Trzeba było mi to napisać zanim kupiłem moto A tak na serio to nie tylko osiągami leją japońców, Ducati wyglądem bije każdego ścigacza na świecie, a bmw nie zostaje daleko z tyłu. Jako świeżak motocyklowy przyznaję się, że nigdy nie widziałem ścigacza bmw na drogach (tylko jakieś turystyki) i dlatego nawet nie wiedziałem, że w Monachium produkują takie sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Trzeba było mi to napisać zanim kupiłem moto > A tak na serio to nie tylko osiągami leją japońców, Ducati wyglądem bije każdego ścigacza na > świecie, a bmw nie zostaje daleko z tyłu. no dukaty ogolnie są ładne. a to bmw to jedyne ładne BMW > Jako świeżak motocyklowy przyznaję się, że nigdy nie widziałem ścigacza bmw na drogach (tylko > jakieś turystyki) i dlatego nawet nie wiedziałem, że w Monachium produkują takie sprzęty fakt - też nie widziałem tej bmki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Trzeba było mi to napisać zanim kupiłem moto no widzisz, teraz już masz plan > A tak na serio to nie tylko osiągami leją japońców, Ducati wyglądem bije każdego ścigacza na > świecie, a bmw nie zostaje daleko z tyłu. > Jako świeżak motocyklowy przyznaję się, że nigdy nie widziałem ścigacza bmw na drogach (tylko > jakieś turystyki) i dlatego nawet nie wiedziałem, że w Monachium produkują takie sprzęty sportowego litra zaczęli niedawno wcześniej mieli sportową odmianę boxera no i sportowo-turystyczny K1300S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 autoscout24 U Niemca od ręki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > > no i sportowo-turystyczny K1300S Też mi sie bardzo podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Też mi sie bardzo podoba... takim bym nie pogardzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > takim bym nie pogardzil Mogę dać dotknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Poziom się zaniża, teraz będziemy pisać o przeczuciach... Zastanow sie moze nad tym, ze tu w tym temacie wypowiadaja sie ludzie ktorzy juz jakies doswiadczenie maja. Mi tam rybka, co sie z Toba stanie, radzil bym co najwyzej zdac sobie sprawe, ze gleba w zyciu motocyklisty jest nieunikniona, tak samo jak w przypadku jazdy na nartach czy snowboard'zie Nie licz wiec na to, ze bedziesz jednym z nielicznych ktorych to nie bedzie dotyczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > tylko przód jest bee Przod jest piekny, tyle, ze Ty gustu nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Ty masz naprawde jakiś mocny kompleks na punkcie kasy, skoro w kazdym watku na motocyklowym > wyjeżdżasz z tą zazdrością. Przypadek czy fakt ? Bo tez o tym juz w innym temacie wspominalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Zastanow sie moze nad tym, ze tu w tym temacie wypowiadaja sie ludzie ktorzy juz jakies > doswiadczenie maja. > Mi tam rybka, co sie z Toba stanie, radzil bym co najwyzej zdac sobie sprawe, ze gleba w zyciu > motocyklisty jest nieunikniona, tak samo jak w przypadku jazdy na nartach czy snowboard'zie > Nie licz wiec na to, ze bedziesz jednym z nielicznych ktorych to nie bedzie dotyczyc. Przyjmuję do wiadomości ale ponieważ nadzieja umiera ostatnia to pozwolisz,że dołożę wszelkich starań,żeby wypisać się z tej smutnej statystyki. Co do pierwszego moto to, żeby ukrócić wycieczki osobiste, napiszę, że zgadzam się z większością, że ścigacz to nie jest dobry motocykl dla nastolatków, czy młodzieży (ustawodawcy też na to po części wpadli) nawet nie tylko na pierwsze moto ale w ogóle. Od samego początku sprzeczałem się z wami z punktu widzenia 33 latka z 16 latami za kółkiem (jeszcze więcej jak policzyć nauki jazdy na zamkniętym terenie na długo przed 17tymi urodzinami), który w życiu jest aż nadto rozsądny. Myślicie,że kupiłem R6 bez żadnej refleksji, czy obawy? Wiem,że to miało nie wiele wspólnego ze zdrowym rozsądkiem ale limit szaleństwa wyczerpałem przy zakupie, teraz dalej rządzi rozum i rozwaga. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > How much? 20 500 Euro baza z dodatkami + 3200 Euro You're wellcome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > jak dobrze pamiętam, zwykły RR kosztuje poniżej 80 tys > nie wiem, czy dopłaciłbym prawie 30 tyś za pare karbonów, podnóżek, klamek i dysków Baza to z tego co pamietam 15 500 Euro, i wierz lub nie, ale to nei troche karbonow, tylko osprzet ktory naprawde jest warty swojej ceny. Gdybys wyprobowal sam quickshafter nigdy juz nie chcialbys nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 Jak kasy "starcza" to trzeba brać full wypas, po co brać zwykłą carrerę lub nie daj boże jakiegoś caymana jak stać kogoś na Turbo S z ceramicznymi heblami, o Gt2Rs nie wspominając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Przyjmuję do wiadomości ale ponieważ nadzieja umiera ostatnia to pozwolisz,że dołożę wszelkich starań,żeby wypisać się z tej smutnej statystyki. Alez oczywiscie, zyj, jezdzij, ciesz sie sprzetem, tyle, ze za kilka lat sam twierdzisz, ze nie miales racji, i zycze Ci abys mogl to stwierdzic. Zaczynalem od 600 tyle, ze znacznie mniej mocy, i tez to stwierdzilem, tyle, ze mi nikt nie doradzil, nikt nie powiedzial, a szkoda. > Od samego początku sprzeczałem się z wami z punktu widzenia 33 latka z 16 latami za kółkiem > (jeszcze więcej jak policzyć nauki jazdy na zamkniętym terenie na długo przed 17tymi > urodzinami), który w życiu jest aż nadto rozsądny. Zaczynalem autem znacznie czesniej od Ciebie ( neicale 5 lat ), PJ w wiek lat 16 tu. Motong, duuuuuuzo pozniej. Real, jest Taki, ze w momencie w ktorym siedzisz na moto jest Ci wszystko obojetne, bo..... rozsadek niema ti nic do gadania. > Myślicie,że kupiłem R6 bez żadnej refleksji, czy obawy? Wiem,że to miało nie wiele wspólnego ze > zdrowym rozsądkiem ale limit szaleństwa wyczerpałem przy zakupie, teraz dalej rządzi rozum i > rozwaga. Nie dociera to do mnie, bo raz, ze wiem po sobie jak jest, a jezdze b. przepisowo, a dwa, to wiem, z doswiadczenia zawodowego, ze jest inaczej, co rowniez potwierdzaja fora motocyklowe oraz kronika wypadkow z udzialem motocykla - niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Jak kasy "starcza" to trzeba brać full wypas, po co brać zwykłą carrerę lub nie daj boże jakiegoś > caymana jak stać kogoś na Turbo S z ceramicznymi heblami, o Gt2Rs nie wspominając W przypadku fury olewam full wypas, w przypadku motonga nawet na full wypasie sie nie konczy, bo dycha jeszcze doszla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Mogę dać dotknąć na razie ciesze sie moja lokomotywa, tak swoja droga to im dluzej nia jezdze tym mniej znajduje powodow zeby zmieniac motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Baza to z tego co pamietam 15 500 Euro, i wierz lub nie, ale to nei troche karbonow, tylko osprzet > ktory naprawde jest warty swojej ceny. Gdybys wyprobowal sam quickshafter nigdy juz nie > chcialbys nic innego. Próbowałem quickshifter w rr i mam go w KS Nie trzeba mieć HP, żeby mieć quickshifter Przeglądarka specyfikację HP może coś przeoczylem ale różnice to Kute dyski, inne klamki, regulowane podnozki i karbony Jeśli zapomnijmy o wyglądzie (mi HP bardziej sie podoba) to ja, boje sie, nie wyczuje różnicy w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > na razie ciesze sie moja lokomotywa, tak swoja droga to im dluzej nia jezdze tym mniej znajduje > powodow zeby zmieniac motocykl Tez, mam wyłącznie pozytywne wspomnienia z posiadania 1250 A lokomotywa, to właściwe określenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > na razie ciesze sie moja lokomotywa, tak swoja droga to im dluzej nia jezdze tym mniej znajduje > powodow zeby zmieniac motocykl Jedź na gymkhanę, to jakiś znajdziesz Kolega ma takiego bandziora(jeśli dobrze pamiętam Ty masz gsxf'a, ale poza wyglądem to chyba to samo?!) i chociaż raczej jeździ lepiej(a przynajmniej na pewno ma znaaaacznie dłuższy staż) to dostał baty aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Jaka gleba, czy wy wszyscy musicie krakać...? Wybacz, ale ja już po prostu się oswoiłem z tą myślą i nie traktuję tego w kategoriach "krakania"... wsiadasz na motocykl to zaczyna się odliczanie i wcześniej czy później gdzieś się położysz(i nie chodzi mi tu o jakiegoś dużego dzwona, wystarczy choćby "parkingowo"). To jest kompletnie inna bajka niż samochody, gdzie żeby się z czymś zderzyć, to trzeba mieć na prawdę sporego pecha, albo być niezłym pierdołą. Chcesz jeździć? Chcesz jeździć coraz lepiej?! To potraktuj to niemalże jak pewnik, bo żeby się nauczyć musisz przesuwać granicę coraz dalej i dalej, a tutaj niestety nie ma takiego marginesu bezpieczeństwa jak w samochodzie, gdzie jedziesz trenować, wyobraca Cię najwyżej i tyle, przy moto jak margines przekroczysz to leżysz. Większość gleb to właściwie nic strasznego, ot otrzepujesz się i jedziesz dalej klnąc na porysowane owiewki, czy urwane lusterko, dla tych co jeżdżą to właściwie żaden wstyd, przynajmniej jak "chwaliłem" się swoimi to raczej spotykałem się ze "zrozumieniem" niż szyderą, choć Ci drudzy też się zdarzali, ale karma is a bitch i paru się śmiać przestało(na szczęście niegroźnie) Problem tylko jest takiej natury, że kupując supersporta na pierwsze moto masz znacznie większą szansę że pierwsza gleba będzie znacznie gwałtowniejsza lub będzie miała miejsce przy znacznie wyższej prędkości niż na jakimś piździku. Można oczywiście(choć czy aby na pewno?!) całe życie przejeździć spokojnie i hamować do zera przed każdym zakrętem, ale po tym co piszesz myślę, że zdecydowanie nie jesteś taką osobą, tylko jak już się trochę ośmielisz to będziesz chciał jeździć coraz lepiej... To jest niestety ten moment w którym zaczynają się schody z supersportem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > Jedź na gymkhanę, to jakiś znajdziesz > Kolega ma takiego bandziora(jeśli dobrze pamiętam Ty masz gsxf'a, ale poza wyglądem to chyba to > samo?!) i chociaż raczej jeździ lepiej(a przynajmniej na pewno ma znaaaacznie dłuższy staż) to > dostał baty aż miło mialem moto, ktorym dobrze sie jezdzilo gymkhane, Horneta, ale ja robie sporo kilometrow w trasie wiec ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 pierwsze moje moto to prawie 100konne 3/4l, - da sie je opanowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 Dzisiaj znowu trochę pojeździłem i rozwiązałem problem sprawdzania co jedzie dokładnie na mną, czego mi strasznie brakowało (w aucie non-stop sprawdzam we wstecznym lusterku, czy nie ma jakiegoś ) Sposób banalny... Sprawdzam w lusterku torując widoczność przez odchylenie ręki (łokcia na zewnątrz), czyli tak jakbym patrzył spod pachy wzdłuż tułowia i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 Dobrze ustawione lusterka w moto to podstawa. Po założeniu kufra miałem problem, bo ciągle widziałem jadący za mną samochód Ale akcja, "patrz w lusterka..." powinny dotyczyć także motocyklistów. Przyznam, że kilka razy zdarzyło mi się, że nagle wyprzedzał mnie samochód, który powodował moje zaskoczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.