Tomo Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 Na mojej ulicy stoi ładniutki Duży Fiat. Zastanawia mnie jaki to kolor lakieru. Na tej stronie mamy wszystkie kolory stosowane na 125p: http://fiat125p.pl/kolo.html IMO jest to albo L614, L61, L84, L55 lub F200 Zastanawiam się jaki jest rocznik tego Fiata - to mogłoby naprowadzić na kolor. Brak przetłoczenia po zamku tylnej klapy - zniknęło ono w pierwszym kwartale 1982. Ale z kolei na błotnikach są kierunki z Poloneza, które pojawiły się w kwietniu 1983. Na progach są listwy, które były do końca 1980 roku. Wywietrzniku z słupku C są srebrne - takie były do marca 1980. Oczywiście może to być jakaś hybryda... No i najważniejsze - kolor wydaje się dość podobny do koloru na moim Leopoldzie - niestety auto stoi ze zdjętą klawiaturą bo po prostu podjechałbym nim obok i pstryknął porównawczą fotkę. Niestety nie znam koloru mojego lakieru (moje auto ma status składaka i nie ma tabliczki w komorze silnika) Zastanawia mnie czy jak przejadę mojego Leopolda Fareclą to uzyskam taki intensywny kolor (o ile to ten sam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > Na mojej ulicy stoi ładniutki Duży Fiat. > Zastanawia mnie jaki to kolor lakieru. Jak nie masz zwalonego balansu w aparacie, to dla mnie na bank morelowy L-61. Chromowane ramki kierunków z przodu zniknęły chyba jeszcze wcześniej . I nie było dolnej listwy na progach razem z kierunkami z Poloneza, czyli jakiś "ulep" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > Jak nie masz zwalonego balansu w aparacie, To telefon, ale kolor dość realnie wyszedł > to dla mnie na bank morelowy L-61. Chromowane ramki > kierunków z przodu zniknęły chyba jeszcze wcześniej . I nie było dolnej listwy na progach > razem z kierunkami z Poloneza, czyli jakiś "ulep" . Sugerowałbym się przetłoczeniem po zamku na tylnej klapie - tego elementu praktycznie się nie wymienia, więc on będzie wskazywał na rocznik 09.1978-03.1982 Z kolei obecność listew zawęża kryteria do końca 1980, a srebrne wywietrzniki kierunki do kwietnia 1980. Boczne kierunki pomijam, bo może ktoś wymieniał błotniki (ciężko trafić bez otworów). Czyli auto na 99% jest z rocznika 1978-1980, więc w zasadzie może to być tylko L61. A jak sądzisz - czy mój Leopold (składak 1986) to L84 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1919 Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > To telefon, ale kolor dość realnie wyszedł > Sugerowałbym się przetłoczeniem po zamku na tylnej klapie - tego elementu praktycznie się nie > wymienia, więc on będzie wskazywał na rocznik 09.1978-03.1982 > Z kolei obecność listew zawęża kryteria do końca 1980, a srebrne wywietrzniki kierunki do kwietnia > 1980. > Boczne kierunki pomijam, bo może ktoś wymieniał błotniki (ciężko trafić bez otworów). > Czyli auto na 99% jest z rocznika 1978-1980, więc w zasadzie może to być tylko L61. > A jak sądzisz - czy mój Leopold (składak 1986) to L84 ? jak nam ukradli fiata to jak go odzyskalimsy to jedyna rzecza wymieniona była tylna klapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 ja obstawiam na rocznik 77-78 podejrzewam, że te różnice wynikają z napraw i dokładek dokonanych przez poprzedników bądź dostępnością takich, a nie innych elementów blacharskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.