Florydzialski Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Nadal normalny V8 a nie jakiś turbodoładowany V6 jak w BMW M4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Nadal normalny V8 a nie jakiś turbodoładowany V6 jak w BMW M4. za mało drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > za mało drzwi Mi dwoje drzwi wystarcza aż z nadmiarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stig911 Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Mimo maskowania widac, ze design jest rownie porywajacy jak w GT86 A abstrahujac od "designu", to podejrzewam, ze RC-F i tak bedzie zbieral baty od M4, C AMG czy S4, tak samo jak to bylo w przypadku IS-F, ktory z tego co pamietam mial czasy na N-ringu o parenascie sekund gorsze niz jego bezposredni konkurenci. Uwazam, ze tylko 2 sportowe samochody z Japonii zasluguja na okreslenie bycia naprawde ladnymi - Nissan 300ZX i Honda NSX. Teraz dominuje bling-bling, jakby chcieli a nie mogli. Mimo tego, ze technicznie sa OK, to dla mnie to zupelnie niestrawna kombinacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > Nadal normalny V8 a nie jakiś turbodoładowany V6 jak w BMW M4. A fuj! Tam słychać w każdym zakręcie podsterowność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.