adamec1 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Taki mnie temat nurtuje. Czy żeby przerobić motonga lub zbudować ramę od podstaw to trzeba mieć jakieś papiery/uprawnienia? Spawacza czy inne?? Tak się wczoraj ze szwagierkiem zastanawiałem?? Jakie trzeba później papiery zrobić? Tak nawiasem to warto budować od podstaw czy lepiej przerobić? Takie czysto teoretyczne pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Żeby zbudować papierów nie trzeba mieć ale żeby potem zarejestrować to będzie trzeba przejść przez proces homologacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Żeby zbudować papierów nie trzeba mieć ale żeby potem zarejestrować to będzie trzeba przejść przez > proces homologacyjny. Dokładniej proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Czy ja nie powinienem dac tego na "Zrób to sam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Taki mnie temat nurtuje. Czy żeby przerobić motonga lub zbudować ramę od podstaw to trzeba mieć > jakieś papiery/uprawnienia? Spawacza czy inne?? Tak się wczoraj ze szwagierkiem > zastanawiałem?? > Jakie trzeba później papiery zrobić? > Tak nawiasem to warto budować od podstaw czy lepiej przerobić? Takie czysto teoretyczne pytanie przerobić. masz ram setki - nie ma sensu samodzielnie spawać, chyba ze budujesz jakiegoś potwora który nie pasuje do żadnego gotowego kompotentu. Obejrzyj sobie projekt cyklop opisywany na svforum. jest moc, dużo rzemiosła! LINKA też mnie temat nurtuje. żona siedzi sama z dzieckiem, to chciałem jej zafundować kurs spawacza - przydałaby mi się podczas budowy cafe racera... ale samo spawanie to za mało trzeba mieć jednak spore zaplecze sprzętowo narzędziowe i umiejetnosci. coby np. wzmocnić samodzielnie mocowanie jedoramiennego wahacza do innej ramy... itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Tu masz chyba odpowiedzi na wszystkie wątpliwości: Artykuł na scigacz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > przerobić. masz ram setki - nie ma sensu samodzielnie spawać, chyba ze budujesz jakiegoś potwora > który nie pasuje do żadnego gotowego kompotentu. > Obejrzyj sobie projekt cyklop opisywany na svforum. jest moc, dużo rzemiosła! > LINKA > też mnie temat nurtuje. żona siedzi sama z dzieckiem, to chciałem jej zafundować kurs spawacza - > przydałaby mi się podczas budowy cafe racera... ale samo spawanie to za mało trzeba mieć > jednak spore zaplecze sprzętowo narzędziowe i umiejetnosci. coby np. wzmocnić samodzielnie > mocowanie jedoramiennego wahacza do innej ramy... itp itd. Własnie tak mnie naszło po obejrzeniu paru Cafe. No dobra ale jak przerabia się motocykl to raczej nic nie trzeba przewalać w papierach?? Więc tylko dużo chęci i talentu potrzeba?? Zgadza się?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Własnie tak mnie naszło po obejrzeniu paru Cafe. No dobra ale jak przerabia się motocykl to raczej > nic nie trzeba przewalać w papierach?? Więc tylko dużo chęci i talentu potrzeba?? Zgadza się?? i pieniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > i pieniędzy No tak tak chociaż kupę rzeczy mam możliwość wykonania w dużym zakładzie gdzie tną laserami, obrabiają frezarkami.Kumpel pracuje na numerykach i dla mnie zrobi wiele rzeczy za przysłowiową flachę. Podstawa to dostarczyć bardzo dokładny rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > i pieniędzy Nawet nie, tyle, ze trzeba miec koncept i gust. Jezeli chodzi o cafee racer#a to nie budowal bym wlasnej ramy, tylko zaadoptowal albo z Triumph'a albo z Moto Guzi. Pytalem kiedys jakie koszta, to wyszla astronomia, ttrzeba dostarczyc na badana dwie identyczne ramy ktore poddane sa zgniotom, homologacja hamulcow to ponad 250 Euro, homologacja ukladu wydechowego to nastepne 2500 EWuro + 10 000 Euro za badanie ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.