Skocz do zawartości

silnik toyoty 2.2 diesel 177KM


chemmist

Rekomendowane odpowiedzi

> mam ten silnik ale w automacie jest ograniczony do 150 KM

> na poczatku bral troche olej ale teraz nie bierze wogole

czytałem w paru miejscach o wypalaniu uszczelki pod głowicą w tym silniku, rzeczywiście taki problem istniał, wiesz coś o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytałem w paru miejscach o wypalaniu uszczelki pod głowicą w tym silniku, rzeczywiście taki

> problem istniał, wiesz coś o tym?

nie wiem, ale ja mam 115 tys dopiero

moze pozniej

lekko nie jezdze wiec ten silnik pali mi w automacie ok 9 litrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja Toyka ma tylko 60tys.km nalatane więc jak na razie to przez ten okres ( prawie trzy lata )

> padła tylko pompa wody, lekko się pociła. Poza tym silnik fajnie odpycha ten mój samochodzik.

A to nie na te silniki ze 3 lata temu w RSt była akcja bo niechciany palić przy - 10* i mniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zerknij na cenę katalizatora do dcata.

niestety plusem oglądanego auta był chyba tylko niski przebieg, wnętrze zniszczone, na zewnątrz poobcierany + 3 elementy do malowania, i wysoka cena sick.gif

aha, i butla oleju na dolewki w bagażniku też była zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Główny problem to gotowanie się silnika, dwutlenek węgla przedostaje się do układu chłodzenia i płyn jest wyrzucany z obiegu . Te silniki miały problem nie tyle z uszczelką pod głowicą ale opadaniem cylindrów i bloku i naprawa nie skończy się na samej uszczelce ale na wymianie bloku. Jeśli auto ma udokumentowane przeglądy do 180000 km lub 7 lat to toyota wymienia ci silnik na regenerowany wolny od wad. Problem dotyczy zarówno Avensis jak i RAV4 z tym silnikiem. Poczytaj więcej w sieci. Problem zaczyna się przy ok 100000km. Kolejny mankament tych auto jak i wszystkich DCAT to dwumasowe koło zamachowe spore koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Główny problem to gotowanie się silnika, dwutlenek węgla przedostaje się do układu chłodzenia i

> płyn jest wyrzucany z obiegu . Te silniki miały problem nie tyle z uszczelką pod głowicą ale

> opadaniem cylindrów i bloku i naprawa nie skończy się na samej uszczelce ale na wymianie

> bloku. Jeśli auto ma udokumentowane przeglądy do 180000 km lub 7 lat to toyota wymienia ci

> silnik na regenerowany wolny od wad. Problem dotyczy zarówno Avensis jak i RAV4 z tym

> silnikiem. Poczytaj więcej w sieci. Problem zaczyna się przy ok 100000km. Kolejny mankament

> tych auto jak i wszystkich DCAT to dwumasowe koło zamachowe spore koszty

a czy problem ten dotyczy takze 2.2 dcat 150 KM automat z 2010r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.