chemmist Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 Czy warty jest zainteresowania, posiada jakieś bolączki? Dziękuję z góry za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Czy warty jest zainteresowania, posiada jakieś bolączki? > Dziękuję z góry za info mam ten silnik ale w automacie jest ograniczony do 150 KM na poczatku bral troche olej ale teraz nie bierze wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > mam ten silnik ale w automacie jest ograniczony do 150 KM > na poczatku bral troche olej ale teraz nie bierze wogole czytałem w paru miejscach o wypalaniu uszczelki pod głowicą w tym silniku, rzeczywiście taki problem istniał, wiesz coś o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > czytałem w paru miejscach o wypalaniu uszczelki pod głowicą w tym silniku, rzeczywiście taki > problem istniał, wiesz coś o tym? nie wiem, ale ja mam 115 tys dopiero moze pozniej lekko nie jezdze wiec ten silnik pali mi w automacie ok 9 litrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > nie wiem, ale ja mam 115 tys dopiero > moze pozniej > lekko nie jezdze wiec ten silnik pali mi w automacie ok 9 litrow Ogolnie te silniki nie sa specjalnie oszczedne. Do tego w 177 trzeba uwazac gdzie sie tankuje - piezoelektryczne wtryskiwacze bardzo nie lubia lipnej ropy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > Ogolnie te silniki nie sa specjalnie oszczedne. Do tego w 177 trzeba uwazac gdzie sie tankuje - > piezoelektryczne wtryskiwacze bardzo nie lubia lipnej ropy. tego nie sprawdzalem. zawsze leje ultimate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 > Czy warty jest zainteresowania, posiada jakieś bolączki? > Dziękuję z góry za info ma piaty wtryskiwacz, ktory leje ON jak mu sie podoba ... an spalanie deklarowane przez producenta raczej bym nie liczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Moja Toyka ma tylko 60tys.km nalatane więc jak na razie to przez ten okres ( prawie trzy lata ) padła tylko pompa wody, lekko się pociła. Poza tym silnik fajnie odpycha ten mój samochodzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Moja Toyka ma tylko 60tys.km nalatane więc jak na razie to przez ten okres ( prawie trzy lata ) > padła tylko pompa wody, lekko się pociła. Poza tym silnik fajnie odpycha ten mój samochodzik. A to nie na te silniki ze 3 lata temu w RSt była akcja bo niechciany palić przy - 10* i mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > ma piaty wtryskiwacz, ktory leje ON jak mu sie podoba ... an spalanie deklarowane przez > producenta raczej bym nie liczyl właśnie czytałem o spalaniu w mieście 10-11l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > właśnie czytałem o spalaniu w mieście 10-11l bo jak wypala DPF-a to ten 5 wtrysk leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > właśnie czytałem o spalaniu w mieście 10-11l tak mało w mieście może jak będę miał 80 lat to też sobie diesla sprawię do powolnego przemieszczania się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > A to nie na te silniki ze 3 lata temu w RSt była akcja bo niechciany palić przy - 10* i mniej? Moja te dwie ostatnie zimy paliła bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Moja te dwie ostatnie zimy paliła bez problemu To była jakas seria, która po zmianie softu z kopie dzialała bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > bo jak wypala DPF-a to ten 5 wtrysk leje. nie tylko wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Czy warty jest zainteresowania, posiada jakieś bolączki? > Dziękuję z góry za info Przepraszam, że się wtrącę - toto samo montują w lexusach IS 2006-2010? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Zerknij na cenę katalizatora do dcata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 > Zerknij na cenę katalizatora do dcata. niestety plusem oglądanego auta był chyba tylko niski przebieg, wnętrze zniszczone, na zewnątrz poobcierany + 3 elementy do malowania, i wysoka cena aha, i butla oleju na dolewki w bagażniku też była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Polecam stronkę http://www.toyota.pewneauto.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 > Polecam stronkę http://www.toyota.pewneauto.pl/ Ktoś z AK oglądał u nich auto rzekomo bezwypadkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 > Ktoś z AK oglądał u nich auto rzekomo bezwypadkowe. Ja kupiłem i nie narzekam i mój kolega kupił i też nie narzekał. To są samochody z rynku wtórnego (flota, wymiany), zawsze się może druciarnia trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FILIPPO Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Czy warty jest zainteresowania, posiada jakieś bolączki? > Dziękuję z góry za info Przy 80 kkm - z silnikiem wszystko OK (a jeździ z P-Boxem Steinbauera). Ale chyba będzie za to do wymiany lewy przegub. Spalanie miasto - 10 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Główny problem to gotowanie się silnika, dwutlenek węgla przedostaje się do układu chłodzenia i płyn jest wyrzucany z obiegu . Te silniki miały problem nie tyle z uszczelką pod głowicą ale opadaniem cylindrów i bloku i naprawa nie skończy się na samej uszczelce ale na wymianie bloku. Jeśli auto ma udokumentowane przeglądy do 180000 km lub 7 lat to toyota wymienia ci silnik na regenerowany wolny od wad. Problem dotyczy zarówno Avensis jak i RAV4 z tym silnikiem. Poczytaj więcej w sieci. Problem zaczyna się przy ok 100000km. Kolejny mankament tych auto jak i wszystkich DCAT to dwumasowe koło zamachowe spore koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Główny problem to gotowanie się silnika, dwutlenek węgla przedostaje się do układu chłodzenia i > płyn jest wyrzucany z obiegu . Te silniki miały problem nie tyle z uszczelką pod głowicą ale > opadaniem cylindrów i bloku i naprawa nie skończy się na samej uszczelce ale na wymianie > bloku. Jeśli auto ma udokumentowane przeglądy do 180000 km lub 7 lat to toyota wymienia ci > silnik na regenerowany wolny od wad. Problem dotyczy zarówno Avensis jak i RAV4 z tym > silnikiem. Poczytaj więcej w sieci. Problem zaczyna się przy ok 100000km. Kolejny mankament > tych auto jak i wszystkich DCAT to dwumasowe koło zamachowe spore koszty a czy problem ten dotyczy takze 2.2 dcat 150 KM automat z 2010r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.