Skocz do zawartości

rzuca kierownicą


sajmon

Rekomendowane odpowiedzi

sprawa następujaca .do ok 150 km/h jazda jest przyjemnościa.Czym szybciej tym coraz bardziej czuje rzucanie kierownicą cos w stylu myszkowania.Tzn czuje ze przednie koło jakby lekko sie buja lewo ,prawo :/ .Widać to nawet na filmie w ok 12:51 do 12:56 oraz 14 : 15s. do powiedzmy 14 minuta 20 sekund (widać bujanie kamery lewo prawo) .Oczywiście film nagrałem z myślą o pokazaniu tego czegoś.Sprawdziłęm opone, zawias z przodiu, łożysko główki ramy ,lagi.Ciśnieinie w oponach takie jak ma byc wg fabryki.Niby wszystko ok.Jakieś pomysły?

http://www.youtube.com/watch?v=NhDblg4gRNM&feature=em-upload_owner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa następujaca .do ok 150 km/h jazda jest przyjemnościa.Czym szybciej tym coraz bardziej czuje

> rzucanie kierownicą cos w stylu myszkowania.Tzn czuje ze przednie koło jakby lekko sie buja

> lewo ,prawo :/ .Widać to nawet na filmie w ok 12:51 do 12:56 oraz 14 : 15s. do powiedzmy 14

> minuta 20 sekund (widać bujanie kamery lewo prawo) .Oczywiście film nagrałem z myślą o

> pokazaniu tego czegoś.Sprawdziłęm opone, zawias z przodiu, łożysko główki ramy

> ,lagi.Ciśnieinie w oponach takie jak ma byc wg fabryki.Niby wszystko ok.Jakieś pomysły?

> http://www.youtube.com/watch?v=NhDblg4gRNM&feature=em-upload_owner

zmien uprawnienia do video. prywatne teraz jest.

co do pomysłów... nie wymieniłeś na liście: łożyska koła.

co oznacza "lagi sprawdzone"? czy zmiana pozycji na moto - przód tył - zmienia coś w zachowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmien uprawnienia do video. prywatne teraz jest.

> co do pomysłów... nie wymieniłeś na liście: łożyska koła.

> co oznacza "lagi sprawdzone"? czy zmiana pozycji na moto - przód tył - zmienia coś w zachowaniu?

lagi w sensie ze proste , nie leją oraz nie mają luzu .Pomaga troche mocne złapanie kierownicy i dociągnięcie jej do siebie..Uprawnienia juz zmieniam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lagi w sensie ze proste , nie leją oraz nie mają luzu .Pomaga troche mocne złapanie kierownicy i

> dociągnięcie jej do siebie..Uprawnienia juz zmieniam

kopałem się ze swoim moto w tym temacie.

1. sprawdz olej w lagach. mi mechanior zrobił 100 ml roznicy miedzy lewym i prawym. wrrr

2. to jest wężykowanie (nie shimmy)... takze sprawdź tylne zawieszenie, ustawienie koła, łożysko wahacza, łożysko koła, oponę itp itd.

3. upewnij się na forach modelu - czy przypadkiem TTTM? moja SVka ma do tego tendencje - moze nie jest tak ze pojawia sie znikąd, ale łatwo to wywołać ręcznie, albo na wybojach, w łuku itp, potrafi przez moment pofalować, zanim się ustabilizuje... i TTTM. widac to na filmikach na YT różnych.

np. 2:45, 3:15, 4:02 - widać jak na chwilę się włącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.