nikt-znany Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Koledzy, co po zdjęciach można powiedzieć o TEJ sztuce....? Jak prezentuje się silnik 1.8 pod względem awaryjności, spalania i montażu instalacji LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Koledzy, co po zdjęciach można powiedzieć o TEJ sztuce....? > Jak prezentuje się silnik 1.8 pod względem awaryjności, spalania i montażu instalacji LPG? nówka sztuka i w ogóle a konsola środkowa od tyłu wyjechana jakby ktoś tam kartofle woził. tapicerka, kolor, silnik i wyposażenie chyba sie zgadza z VIN jak tak z grubsza spojrzałem. Z miernikiem grubości do niego i obadac jak każde inne. Nie podniecać się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > nówka sztuka i w ogóle a konsola środkowa od tyłu wyjechana jakby ktoś tam kartofle woził. Też na to zwróciłem uwagę... Może BMW tak ma? > tapicerka, kolor, silnik i wyposażenie chyba sie zgadza z VIN jak tak z grubsza spojrzałem. > Z miernikiem grubości do niego i obadac jak każde inne. > Nie podniecać się Jak ten silnik w BMW, coś typowego go dręczy? Wiadomo, że lepsze 2.5, lub chociażby 2.0 R6 - ale i koszty eksploatacji inne. Ciekaw też jestem jak jest zestopniowana skrzynia biegów w tym 1.8... Zawieszenie w e46 to wielowahacz z przodu, a tył? Jak wygląda jego trwałość? Póki co rozpoznaję temat BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > Koledzy, co po zdjęciach można powiedzieć o TEJ sztuce....? > Jak prezentuje się silnik 1.8 pod względem awaryjności, spalania i montażu instalacji LPG? To jest silnik serii n42. Ma wadę fabryczna - napinacz łańcucha rozrządu. Trzeba to wymienić (300zl części z robią) jeśli nie był na akcji serwisowej lub nie jest już za późno (wytarte, pęknięte ślizgi) Poza tym fabryczne interwały wymiany oleju to też przegięcie i jeśli się ktoś tego trzymał to valvetronik też już może być na wykończeniu (3kPLN części z robota). Jeśli więc ma na czas wymieniony napinacz i olej dobry co max 15kkm to nie ma się czego bać. Podsumowując silnik trwały , dynamiczny (szczególnie jego wersja 2.0 143KM) ekonomiczny ale przed kupnem trzeba bo bardzo dokładnie sprawdzić najlepiej z osoba w temacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > To jest silnik serii n42. Ma wadę fabryczna - napinacz łańcucha rozrządu. Trzeba to wymienić (300zl > części z robią) jeśli nie był na akcji serwisowej lub nie jest już za późno (wytarte, pęknięte > ślizgi) Jakieś typowe objawy ? Czy wada została usunięta, jeżeli tak to od którego rocznika. Pytam, ponieważ nie mogę wyguglać tych informacji. > Poza tym fabryczne interwały wymiany oleju to też przegięcie i jeśli się ktoś tego trzymał to > valvetronik też już może być na wykończeniu (3kPLN części z robota). Jak można ocenić stan valvetronika? Czy są jakieś przeciwskazania przed montażem instalacji LPG w N46B18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jakieś typowe objawy ? Czy wada została usunięta, jeżeli tak to od którego rocznika. Pytam, > ponieważ nie mogę wyguglać tych informacji. Była akcja serwisowa ale jak zycie pokazuje malo które auto bylo na niej po 2003 tez teoretycznie powinein byc juz napinacz nowego typu ja mam 2003.10 i byla starego typu... > Jak można ocenić stan valvetronika? > Czy są jakieś przeciwskazania przed montażem instalacji LPG w N46B18? na zimo i na wolnych obr nie moze grzechotac pukac itp poza tym IPNA (program diagnostyczny) prawde powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Była akcja serwisowa ale jak zycie pokazuje malo które auto bylo na niej > po 2003 tez teoretycznie powinein byc juz napinacz nowego typu > ja mam 2003.10 i byla starego typu... > na zimo i na wolnych obr nie moze grzechotac pukac itp > poza tym IPNA (program diagnostyczny) prawde powie Czyli ten slinik 1.8 w E46 szału nie robi pod względem bezproblemowości... O ile wymiana napinacza to nic wielkiego, o tyle jak valvetronic zacznie się sypać to różnie może być z wydatkami... Czy jeśli auto nie było na akcji serwisowej to są jakiekolwiek szanse na wymianę tego napinacza na koszt ASO BMW, jeśli tak to jakie musiałyby być spełnione warunki...? W takim bądź razie w E46 który silnik byłby najmniej awaryjny kosztem większego zużycia paliwa... 2.5 R6 (M54 B25)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > Czyli ten slinik 1.8 w E46 szału nie robi pod względem bezproblemowości... 1.8 bym odpuścił - mało pali ale nie jedzie 2.0 też mało pali ale dynamika jest już ok > O ile wymiana napinacza to nic wielkiego, o tyle jak valvetronic zacznie się sypać to różnie może > być z wydatkami... Valvetronik nie pada jak my się w tym nie pomoże. - rzadka wymiana i niewłaściwy olej > Czy jeśli auto nie było na akcji serwisowej to są jakiekolwiek szanse na wymianę tego napinacza na > koszt ASO BMW, jeśli tak to jakie musiałyby być spełnione warunki...? Już jest po akcji serwisowej. Poza tym wymiana napinacza to pikus. Nowy w ASO 120 i 15min roboty. > W takim bądź razie w E46 który silnik byłby najmniej awaryjny kosztem większego zużycia paliwa... > 2.5 R6 (M54 B25)? 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.