Skocz do zawartości

[E46] Touring...


nikt-znany

Rekomendowane odpowiedzi

> Koledzy, co po zdjęciach można powiedzieć o TEJ sztuce....?

> Jak prezentuje się silnik 1.8 pod względem awaryjności, spalania i montażu instalacji LPG?

nówka sztuka i w ogóle a konsola środkowa od tyłu wyjechana jakby ktoś tam kartofle woził.

tapicerka, kolor, silnik i wyposażenie chyba sie zgadza z VIN jak tak z grubsza spojrzałem.

Z miernikiem grubości do niego i obadac jak każde inne.

Nie podniecać się wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nówka sztuka i w ogóle a konsola środkowa od tyłu wyjechana jakby ktoś tam kartofle woził.

Też na to zwróciłem uwagę... hehe.gif

Może BMW tak ma?

> tapicerka, kolor, silnik i wyposażenie chyba sie zgadza z VIN jak tak z grubsza spojrzałem.

> Z miernikiem grubości do niego i obadac jak każde inne.

> Nie podniecać się

Jak ten silnik w BMW, coś typowego go dręczy?

Wiadomo, że lepsze 2.5, lub chociażby 2.0 R6 - ale i koszty eksploatacji inne.

Ciekaw też jestem jak jest zestopniowana skrzynia biegów w tym 1.8...

Zawieszenie w e46 to wielowahacz z przodu, a tył? Jak wygląda jego trwałość?

Póki co rozpoznaję temat BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy, co po zdjęciach można powiedzieć o TEJ sztuce....?

> Jak prezentuje się silnik 1.8 pod względem awaryjności, spalania i montażu instalacji LPG?

To jest silnik serii n42. Ma wadę fabryczna - napinacz łańcucha rozrządu. Trzeba to wymienić (300zl części z robią) jeśli nie był na akcji serwisowej lub nie jest już za późno (wytarte, pęknięte ślizgi)

Poza tym fabryczne interwały wymiany oleju to też przegięcie i jeśli się ktoś tego trzymał to valvetronik też już może być na wykończeniu (3kPLN części z robota).

Jeśli więc ma na czas wymieniony napinacz i olej dobry co max 15kkm to nie ma się czego bać.

Podsumowując silnik trwały , dynamiczny (szczególnie jego wersja 2.0 143KM) ekonomiczny ale przed kupnem trzeba bo bardzo dokładnie sprawdzić najlepiej z osoba w temacie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> To jest silnik serii n42. Ma wadę fabryczna - napinacz łańcucha rozrządu. Trzeba to wymienić (300zl

> części z robią) jeśli nie był na akcji serwisowej lub nie jest już za późno (wytarte, pęknięte

> ślizgi)

Jakieś typowe objawy ? Czy wada została usunięta, jeżeli tak to od którego rocznika. Pytam, ponieważ nie mogę wyguglać tych informacji.

> Poza tym fabryczne interwały wymiany oleju to też przegięcie i jeśli się ktoś tego trzymał to

> valvetronik też już może być na wykończeniu (3kPLN części z robota).

Jak można ocenić stan valvetronika?

Czy są jakieś przeciwskazania przed montażem instalacji LPG w N46B18?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś typowe objawy ? Czy wada została usunięta, jeżeli tak to od którego rocznika. Pytam,

> ponieważ nie mogę wyguglać tych informacji.

Była akcja serwisowa ale jak zycie pokazuje malo które auto bylo na niej

po 2003 tez teoretycznie powinein byc juz napinacz nowego typu

ja mam 2003.10 i byla starego typu...

> Jak można ocenić stan valvetronika?

> Czy są jakieś przeciwskazania przed montażem instalacji LPG w N46B18?

na zimo i na wolnych obr nie moze grzechotac pukac itp

poza tym IPNA (program diagnostyczny) prawde powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Była akcja serwisowa ale jak zycie pokazuje malo które auto bylo na niej

> po 2003 tez teoretycznie powinein byc juz napinacz nowego typu

> ja mam 2003.10 i byla starego typu...

> na zimo i na wolnych obr nie moze grzechotac pukac itp

> poza tym IPNA (program diagnostyczny) prawde powie

Czyli ten slinik 1.8 w E46 szału nie robi pod względem bezproblemowości...

O ile wymiana napinacza to nic wielkiego, o tyle jak valvetronic zacznie się sypać to różnie może być z wydatkami...

Czy jeśli auto nie było na akcji serwisowej to są jakiekolwiek szanse na wymianę tego napinacza na koszt ASO BMW, jeśli tak to jakie musiałyby być spełnione warunki...?

W takim bądź razie w E46 który silnik byłby najmniej awaryjny kosztem większego zużycia paliwa... 2.5 R6 (M54 B25)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli ten slinik 1.8 w E46 szału nie robi pod względem bezproblemowości...

1.8 bym odpuścił - mało pali ale nie jedzie

2.0 też mało pali ale dynamika jest już ok

> O ile wymiana napinacza to nic wielkiego, o tyle jak valvetronic zacznie się sypać to różnie może

> być z wydatkami...

Valvetronik nie pada jak my się w tym nie pomoże. - rzadka wymiana i niewłaściwy olej

> Czy jeśli auto nie było na akcji serwisowej to są jakiekolwiek szanse na wymianę tego napinacza na

> koszt ASO BMW, jeśli tak to jakie musiałyby być spełnione warunki...?

Już jest po akcji serwisowej. Poza tym wymiana napinacza to pikus. Nowy w ASO 120 i 15min roboty.

> W takim bądź razie w E46 który silnik byłby najmniej awaryjny kosztem większego zużycia paliwa...

> 2.5 R6 (M54 B25)?

2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.