Jerzyk_ Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Instalacja: Nevo, reduktor KME Silver, Valteki czerwone (przebieg około 10 tys) Silnik: układ wtryskowy od Punto 1 1.2 16V na benzynie problem nie występuje na gazie, zwłaszcza na zimnym silniku (przełączanie 20C), na postoju przy max wciśniętym gazie zaczyna sie dławić ale w końcu wchodzi na max obroty, przy delikatnym obchodzeniu się z gazem problem nie występuje (w czasie jazdy raczej nie czuć by coś się działo) próbowałem różnych korekt po temp gazu/reduktora - raz lepiej raz gorzej, ale problem nie znika po nagrzaniu silnika jest prawie dobrze lub dobrze (zalezy od "humoru") problem pojawił się jakiś miesiąc temu kilka fotek ustawień http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c729b2cc7a5a53b8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0a9fd1df76570d99.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f8c987d9b14a42cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3e01887393a03c30.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Czemu masz REgi zaznaczone w programie skoro masz valteki. Cisnienie robocze tez wysokie. U mnie podobny objaw na zimnym daja wtryski (hany maja niestety do tego tendencje na zimno podobno).Korekta po temp. gazu w znacznej mierze ograniczyly to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Instalacja: Nevo, reduktor KME Silver, Valteki czerwone (przebieg około 10 tys) A kalibrowane? > Silnik: układ wtryskowy od Punto 1 1.2 16V > na benzynie problem nie występuje > na gazie, zwłaszcza na zimnym silniku (przełączanie 20C), na postoju przy max wciśniętym gazie > zaczyna sie dławić ale w końcu wchodzi na max obroty, przy delikatnym obchodzeniu się z gazem > problem nie występuje (w czasie jazdy raczej nie czuć by coś się działo) > próbowałem różnych korekt po temp gazu/reduktora - raz lepiej raz gorzej, ale problem nie znika > po nagrzaniu silnika jest prawie dobrze lub dobrze (zalezy od "humoru") > problem pojawił się jakiś miesiąc temu > kilka fotek ustawień > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c729b2cc7a5a53b8.html > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0a9fd1df76570d99.html > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f8c987d9b14a42cb.html > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3e01887393a03c30.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Czemu masz REgi zaznaczone w programie skoro masz valteki. dziwne, bo kalibracja była na Valtekach przestawiłem zobaczymy czy coś się zmieni > Cisnienie robocze tez wysokie. a jakie sugerujesz ? > U mnie podobny objaw na zimnym daja wtryski (hany maja niestety do tego tendencje na zimno > podobno).Korekta po temp. gazu w znacznej mierze ograniczyly to. tylko że wczesniej tego nie było (nawet zimą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > dziwne, bo kalibracja była na Valtekach > przestawiłem zobaczymy czy coś się zmieni Nie wiem czy nie bedziesz musial przeprowadzic kalibracji od poczatku,bo typ wtrysku ma wplyw na przepusniecie na mapie. > a jakie sugerujesz ? Z tego co czytalem to regula jest schodzenie z cisnieniem w okolice 1bara. > tylko że wczesniej tego nie było (nawet zimą) Wiesz moze nie takiej pomocy oczekiwales,ale ja z swoim nevo nie moglem sobie do konca poradzic,wiec wybralem sie do was do Lodzi. Bylem w zakladzie kolomax i musze przyznac,ze bardzo pozytywnie to wspominam,kupa czasu byla poswiecona na regulacje w czasie jazdy i jednak przynioslo to pozytywny efekt.7 Pisze to,bo czasami czas i piniadze na kombinowanie we wlasnym zakresie nad przyczyna usterki,nie sa warte swoich nerwow.Wtedy warto skorzystac z kogos kto ma pojecie o danej rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2013 > Czemu masz REgi zaznaczone w programie skoro masz valteki. na valtekch nie chce przejść autokalibracji (na żadnym ciśnieniu, wywala że za małe dysze), zmieniłem listwę na Reg i skalibrował się bez problemu czy to oznacza walniętą listwę valtek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > zmieniłem listwę na Reg i skalibrował się bez problemu ale zmieniłem tylko w programie, fizycznie założony jest Valtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > ale zmieniłem tylko w programie, fizycznie założony jest Valtek Może wybierałeś niewłaściwą rezystancję dla Valteków? Jakiego koloru były cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > Może wybierałeś niewłaściwą rezystancję dla Valteków? > Jakiego koloru były cewki? czerwone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > czerwone Czyli też 3 ohm ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.