Verchi Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Pany pytanie - uwaliłem michę w 1.4 ze stilo i po głębszych oględzinach wyszło ze pękła nie tylko miska. Ułamał się aluminiowy naroznik zaznaczony na foto: Nigdy jakoś szczególnie się temu miejscu nie przyglądałem, ale to jest chyba element wymienny (jest tam uszczelniacz wału). Myle się? I czy do ewentualnej wymiany trzeba rozbierać pół silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 to raczej jest kawalek pompy oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 > Pany pytanie - uwaliłem michę w 1.4 ze stilo i po głębszych oględzinach wyszło ze pękła nie tylko > miska. > Ułamał się aluminiowy naroznik zaznaczony na foto: > Nigdy jakoś szczególnie się temu miejscu nie przyglądałem, ale to jest chyba element wymienny (jest > tam uszczelniacz wału). Myle się? I czy do ewentualnej wymiany trzeba rozbierać pół silnika? To chyba mocowanie pompy. BTW, co ty robisz z tymi miskami która to już??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Żeby wymienić pompę musisz zrzucić napęd rozrządu, dolne koło rozrządu, to co zostało z miski i możesz odkręcać pompę. Kilka śrubek M6, żadna filozofia. Obadaj część, może udałoby się jakiemuś magikowi od spawalnia alu połączyć to. Tam nie ma praktycznie żadnych obciążeń, wystarczy że połączenie będzie szczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.