muszek92 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem? Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu) Dzięki z pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Masz jakieś inne zdjęcie bo po tym ciężko stwierdzić, zmieniałeś skrzynię przy swapie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Skrzynia Vanoska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 To prawda ciezko dostrzec co jest nie tak ale obudowa rozrzadu standardowo jest blisko okulara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu > go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po > skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne > przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem? > Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu) > Dzięki z pomoc. moj 1.2 tez siedzi lekko bokiem. rozrzedem bardziej do przodu...a buda nigdy nie dzwoniona na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 zapodaj fotki wszystkich wieszaków silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Jak wrócę do domu, to ogarne foty. i podeśle. To ze jest przesunięte troche martwi, ale najgorszy jest ten przechył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu > go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po > skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne > przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem? > Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu) > Dzięki z pomoc. IMO jest ok, jeśli łapa silnika jest od 1.1, skrzyni Van, tylna pasuje pod to wszystko to jest ok. jak być dał niską poduszkę tylną to by był mocniej pochylony, ale wygląda że jest standardowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 a pół ośki powinny celować idealnie, czy idą troche ze skosu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Może masz łapę od 900?? Coś mi się kojarzy, że pasowały, ale właśnie silnik był przekoszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Chm.. Mowowanie łapy do kasty tzn. do przedłużnicy są 2 wersje tzn. od 900tki I od 1.1 czyli : [image]http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/31/32/60/3531326079[/image] Ja mam tą drugą, chyba że jest jakaś różnica w łapach (która jest przykręcana do silnika od strony rozrządu) wcześniej miałem silnik 1.2 mpi z nowej pandy, może różni się delkiatnie od 1.1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > a pół ośki powinny celować idealnie, czy idą troche ze skosu ? poloski ida po skosie do gory ? auto nie stoi na kolach wiec zwrotnice sa opuszczone na dole bez obciazenia. Poloski wtedy tez sa duzo nizej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 półośki idą po skosie do przodu ;p wysokościowo nie jest źle problem w tym że silnik jest bardziej z przodu w stosunku do zwrotnic i jest no nie wiem 5-7 cm przesuniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.