Skocz do zawartości

Łapy, umiejscownie silnika 1.4 / T-Jet


muszek92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem?

n1hl.jpg

Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu) frown.gif

Dzięki z pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu

> go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po

> skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne

> przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem?

> Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu)

> Dzięki z pomoc.

moj 1.2 tez siedzi lekko bokiem. rozrzedem bardziej do przodu...a buda nigdy nie dzwoniona na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, mam malutki problem. Jestem w trakcie swapa na T-Jeta.. Po włożeniu silnika i zawieszeniu

> go na łapach mam wrażenie że jest on bardzo mocno przesunięty do przodu, i do tego jest po

> skosie. Do tego półośki nie celują ideanie tylko są przesunięte o 7-8 cm. Czy to normalne

> przy blokach 1.4/ T-jet lub gdzie może leżeć problem?

> Blaszka od łapy przy rozrządzie jest z 1.1 umieszczona w poprawną stronę (półokrągłym do przodu)

> Dzięki z pomoc.

IMO jest ok, jeśli łapa silnika jest od 1.1, skrzyni Van, tylna pasuje pod to wszystko to jest ok.

jak być dał niską poduszkę tylną to by był mocniej pochylony, ale wygląda że jest standardowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chm.. Mowowanie łapy do kasty tzn. do przedłużnicy są 2 wersje tzn. od 900tki

16350427_2_644x461_lapa-silnika-fiat-seicentocinquecento-900-zdjecia.jpg

I od 1.1 czyli :

[image]http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/31/32/60/3531326079[/image]

Ja mam tą drugą, chyba że jest jakaś różnica w łapach (która jest przykręcana do silnika od strony rozrządu) wcześniej miałem silnik 1.2 mpi z nowej pandy, może różni się delkiatnie od 1.1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.