bzyczek00 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Witam. Noszę się z zamiarem kupna samochodu do 3,5 tony rama do zabudowy używanego, który będzie robił trasy z przyczepą. I tu moje pytanie: Co wybrać?? Zależy mi, żeby miało na haku 3,5 tony. Które auto z taką DMC na haku będzie paliło najmniej. Czy Iveco 2.3 na pojedynczym kole da rade i ile to może spalić czy może LT-k?? Chciałbym kupić najlepiej z zajechanym motorem, wsadzić nowy i mieć spokój na jakiś czas więc nie trzyma mnie to, że ciężko kupić z małym przebiegiem. Co polecacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Witam. Noszę się z zamiarem kupna samochodu do 3,5 tony rama do zabudowy używanego, który będzie > robił trasy z przyczepą. I tu moje pytanie: Co wybrać?? Zależy mi, żeby miało na haku 3,5 > tony. Które auto z taką DMC na haku będzie paliło najmniej. Czy Iveco 2.3 na pojedynczym kole > da rade i ile to może spalić czy może LT-k?? Chciałbym kupić najlepiej z zajechanym motorem, > wsadzić nowy i mieć spokój na jakiś czas więc nie trzyma mnie to, że ciężko kupić z małym > przebiegiem. > Co polecacie?? Co do Iveco to uwazam ze silnik 2.3 bedzie za maly do samochodu z kontenerem plus przyczepa, lepiej wybrac 2,8 lub nowsze 3,0. Ja mam zabudowe 8 ep jezdze solo silnik 3.0 i spalanie wychodzi 12-15litrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Co polecacie?? jeżeli można wiedzieć, to co będziesz woził? jakie wagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Mam iveco 2,8 ale stare 99 rok z plandeką i z przyczepą spala jakieś 14l/100 km praktycznie cały czas w trasie bo jeżdżę nim za Rzym. Potrzebuje coś na autolawetę (nie będę za dużo przeładowywał) i chcę, żeby pociągnęło lawetę 3,5 tony. Narazie stawiałem na iveco 3.0 ale jestem ciekaw czy polecili byście coś innego bo o iveco wszyscy mówią, że dużo palą. Wiem, że do wożenia ładunków iveco jest dobre, bo można mu dobrze doładować ale na lawetę nie potrzebuję samochodu o tak mocnej konstrukcji, a może LT-k czy sprinter mniej by spaliły tylko nie wiem jaki silnik warto brać pod uwagę bo nie mam doświadczenia w tych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Zdaje sobie sprawę, że każdy patrzy na koszty zakupu, ale ja bym szukał coś takiego KLIK , to akurat przykład, bo to anglik itd. Ale plusy przemawiające za takim mercedesem to: wieksza ładowność, mocniejsza konstrukcja, bezpieczniejsza jazda, praktyczniejszy, spalanie na tym samym poziomie, w klasie wagowej tej samej co bus+przyczepka. Minus to potrzebne tacho, ale na iveco + przyczepa, też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Zdaje sobie sprawę, że każdy patrzy na koszty zakupu, ale ja bym szukał coś takiego KLIK , to > akurat przykład, bo to anglik itd. Ale plusy przemawiające za takim mercedesem to: wieksza > ładowność, mocniejsza konstrukcja, bezpieczniejsza jazda, praktyczniejszy, spalanie na tym > samym poziomie, w klasie wagowej tej samej co bus+przyczepka. > Minus to potrzebne tacho, ale na iveco + przyczepa, też. Myślałem o samochodzie powyżej 3,5 tony ale nie jeżdżę na tyle dużo, żeby bujać się z wszystkimi opłatami i wymogami jakie trzeba spełnić by mieć w firmie samochód ciężarowy (powyżej 3,5t) Busem z lawetą można latać bez tacho tamtędy którędy jeżdżę, w iveco mam i Słowak raz zapytał się mnie po co mi tacho jak mam do 3,5t :/ Taki mercedes z tego roku to poza tym chyba euro 3 więc spore opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 auto zwykle do 3.5t dmc nie bedzie mialo na haku 3500, jedynie jakis na blizniaku z zanizona masa/ladownoscia moze miec 3500 na haku i to nie kazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > auto zwykle do 3.5t dmc nie bedzie mialo na haku 3500, jedynie jakis na blizniaku z zanizona > masa/ladownoscia moze miec 3500 na haku i to nie kazdy chyba wszystkie daily 35 czyli model na 3,5t na bliźniaku po 2000 roku maja hak homologowany na 3,5t i dużo na pojedynczym kole też bez żadnych kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > chyba wszystkie daily 35 czyli model na 3,5t na bliźniaku po 2000 roku maja hak homologowany na > 3,5t i dużo na pojedynczym kole też bez żadnych kombinacji. możliwe, ja nie widziałem jeszcze auta z pojedynczym kołem ciągnącego duża lawetę skoro iveco w wersji 3.5t może legalnie to chyba to Ci tylko zostaje bo fiaty,reno, lt35, sprinter serii 3xx nie ma na haku 3500kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > możliwe, ja nie widziałem jeszcze auta z pojedynczym kołem ciągnącego duża lawetę > skoro iveco w wersji 3.5t może legalnie to chyba to Ci tylko zostaje bo fiaty,reno, lt35, sprinter > serii 3xx nie ma na haku 3500kg No wiem ze samochody z nap. na przód maja max 3 tony ale myślałem ze właśnie ltki albo sprintery maja. A ma ktoś doświadczenie z silnikiem 2.3 w iveco?? Da rade to pociągnąć w trasie w sumie 7 ton? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > No wiem ze samochody z nap. na przód maja max 3 tony ale myślałem ze właśnie ltki albo sprintery > maja. A ma ktoś doświadczenie z silnikiem 2.3 w iveco?? Da rade to pociągnąć w trasie w sumie > 7 ton? Wszystko sie da, ale czy ma to sens uwazam ze z przyczepa to i 3,0 ma co robic szczegolnie na podjazdach i w trasie jak bys jezdzil po miescie to 2,3 styknie a tak bedziesz okupował prawy pas i spalanie nie bedzie niskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Wszystko sie da, ale czy ma to sens uwazam ze z przyczepa to i 3,0 ma co robic szczegolnie na > podjazdach i w trasie jak bys jezdzil po miescie to 2,3 styknie a tak bedziesz okupował prawy > pas i spalanie nie bedzie niskie. Powoli zaczynam sie rozgladac za daily 3.0 jednak. moim 14 letnim 2.8 spalanie na tej trasie ktora jezdze czesto przeladowany wychodzi mi srednio 14l to nowszym 3.0 moze uda sie troche zejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > No wiem ze samochody z nap. na przód maja max 3 tony ale myślałem ze właśnie ltki albo sprintery > maja. A ma ktoś doświadczenie z silnikiem 2.3 w iveco?? Da rade to pociągnąć w trasie w sumie > 7 ton? ja bym nie kupił do takiego zestawu silnika 2.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Powoli zaczynam sie rozgladac za daily 3.0 jednak. moim 14 letnim 2.8 spalanie na tej trasie ktora > jezdze czesto przeladowany wychodzi mi srednio 14l to nowszym 3.0 moze uda sie troche zejsc. 14 litrow to auto + laweta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > 14 litrow to auto + laweta ? Auto z plandeka i przyczepa tez plandeka w tamta strone 1-2 tony ladunku, na powrot 4-5 ton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.