Antoine Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Witam > Co możecie polecić, mam teraz taka najtańszą kupioną w markecie i do osobówek jest ok ale do > dwutonowego vana już nie. Głownie chodzi o wysokość podnoszenia, żeby zmienić koło muszę > podnośnik podpompować na maxa i to już trochę niestabilne się robi. Jest sobie taki na > allegro yato i żaba 2,5T Teoretycznie mają wysokość podnoszenia 6-7 cm większa więc > powinno wystarczyć. No chyba, ze macie coś ciekawszego na oku. mam taka Yato - Trafica podnosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dwaoczka Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > mam taka Yato - Trafica podnosi. A czy zakup niskoprofilowej zaby ma sens jesli mam standardowe auta? Z tego co widze to max ramie wychodzi na 36cm, czy to nie za malo na wieksze samochody na 16tkach czy 17tkach ? Czy lepiej kupic standardowy? W sumie sa tansze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > A czy zakup niskoprofilowej zaby ma sens jesli mam standardowe auta? Z tego co widze to max ramie > wychodzi na 36cm, czy to nie za malo na wieksze samochody na 16tkach czy 17tkach ? > Czy lepiej kupic standardowy? W sumie sa tansze. Niskoprofilowy nie ma sensu w przypadku normalnego auta, do tego auta pokroju SUV-a itp. nie podniesiesz (inaczej... podniesiesz, ale koła nie zmienisz, bo braknie skoku podnośnika ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dwaoczka Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 Niby tak ale jak patrze na zakres pracy takiej taniej zaby do 150zl to zwykla ma od 150-270 a niskoprofilowa zwykle od 90 do 359mm wiec chyba jednak kupie ta druga.... SUVa nie bede podnosil, najwieksze to Audi na 16tkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > Niskoprofilowy nie ma sensu w przypadku normalnego auta, do tego auta pokroju SUV-a itp. nie > podniesiesz (inaczej... podniesiesz, ale koła nie zmienisz, bo braknie skoku podnośnika ). a co to za różnica czy nisko profilowy czy normalny, ważne na jaka wysokość podnosi. Ten podnośnik yato podnosi wyżej niż standardowy zwykły więc do suva się nadaje. Mojego vana podnosi wyżej niż zwykły i wygląda dwa razy bardziej solidnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > a co to za różnica czy nisko profilowy czy normalny, ważne na jaka wysokość podnosi. Ten podnośnik > yato podnosi wyżej niż standardowy zwykły więc do suva się nadaje. Mojego vana podnosi wyżej > niż zwykły i wygląda dwa razy bardziej solidnie. Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą > wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu. No nie wiem, lepiej bardziej uniwersalny, nie wiadomo jaki będzie następny samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRS Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą > wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu. ja mam chyba zwykłe auto bo e46 tyle że wersje usportowioną, zwykła żaba mi nie wchodziła i musiałem kombinować dlatego niskoprofilowa była dla mnie ratunkiem a przy okazji daje rade unieść cały tył blaszaka dostawczaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > Takiego mam tylko nazywa się topex > Obrotowa dźwignia jest znacznym ułatwieniem, a niski profil pozwala podnosić podkładając pod > sworzeń wahacza. Yyyy pod sworzeń wahacza? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić Za mocowanie do budy/tuleję tak, ale za sworzeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.