Skocz do zawartości

Podnośnik hydrauliczny żaba


MarcG

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Co możecie polecić, mam teraz taka najtańszą kupioną w markecie i do osobówek jest ok ale do

> dwutonowego vana już nie. Głownie chodzi o wysokość podnoszenia, żeby zmienić koło muszę

> podnośnik podpompować na maxa i to już trochę niestabilne się robi. Jest sobie taki na

> allegro yato i żaba 2,5T Teoretycznie mają wysokość podnoszenia 6-7 cm większa więc

> powinno wystarczyć. No chyba, ze macie coś ciekawszego na oku.

mam taka Yato - Trafica podnosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> A czy zakup niskoprofilowej zaby ma sens jesli mam standardowe auta? Z tego co widze to max ramie

> wychodzi na 36cm, czy to nie za malo na wieksze samochody na 16tkach czy 17tkach ?

> Czy lepiej kupic standardowy? W sumie sa tansze.

Niskoprofilowy nie ma sensu w przypadku normalnego auta, do tego auta pokroju SUV-a itp. nie podniesiesz (inaczej... podniesiesz, ale koła nie zmienisz, bo braknie skoku podnośnika wink.gif ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niskoprofilowy nie ma sensu w przypadku normalnego auta, do tego auta pokroju SUV-a itp. nie

> podniesiesz (inaczej... podniesiesz, ale koła nie zmienisz, bo braknie skoku podnośnika ).

a co to za różnica czy nisko profilowy czy normalny, ważne na jaka wysokość podnosi. Ten podnośnik yato podnosi wyżej niż standardowy zwykły więc do suva się nadaje. Mojego vana podnosi wyżej niż zwykły i wygląda dwa razy bardziej solidnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to za różnica czy nisko profilowy czy normalny, ważne na jaka wysokość podnosi. Ten podnośnik

> yato podnosi wyżej niż standardowy zwykły więc do suva się nadaje. Mojego vana podnosi wyżej

> niż zwykły i wygląda dwa razy bardziej solidnie.

Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą

> wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu.

No nie wiem, lepiej bardziej uniwersalny, nie wiadomo jaki będzie następny samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różnica jest żadna, ale jeżeli niskoprofilowy jest droższy od zwykłego podnoszącego na na taką samą

> wysokość, to zakup niskoprofilowego do zwykłego auta jest bez sensu.

ja mam chyba zwykłe auto bo e46 tyle że wersje usportowioną,

zwykła żaba mi nie wchodziła i musiałem kombinować dlatego

niskoprofilowa była dla mnie ratunkiem a przy okazji daje rade unieść cały tył blaszaka dostawczaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takiego mam tylko nazywa się topex

> Obrotowa dźwignia jest znacznym ułatwieniem, a niski profil pozwala podnosić podkładając pod

> sworzeń wahacza.

Yyyy pod sworzeń wahacza? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić hmm.gif Za mocowanie do budy/tuleję tak, ale za sworzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.