bartek6622 Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Hej, mam problem ze swoją Cromą. Autko nie przyspiesza. Na 3,4,5,6 obroty rosną autko nie jedzie. Czuć wyraźnie, że to ślizgające sprzęgło, ponieważ wystarczy odpuścić troszeczkę i już jest w normie. Jechałem po polnej drodze na 1 i 2 kręciłem do 4k obrotów i sprzęgło nawet nie myślało uciekać. Pod górkę, i to dość stromą (14%) też nic nie uciekało na trzecim biegu. Wiecie, może co jest przyczyną tego wszystkiego. Dodam tylko, że zaczęło się tak dziać od problemów z wyjazdem z dziury. Zjechałem z drogi aby zawrócić, jednak delikatnie źle oceniłem wysokość pobocza i miałem spory problem aby wrócić na asfalt. Gdy wspinałem się na drogę a koła kręciły się w miejscu auto zgasło. Mówię norma, za mało gazu i wgl. Potem odpalam, auto szarpie silnik chodzi 3sec i gaśnie. Drugi raz odpalam to samo. Dopiero za trzecim razem udało się normalnie odpalić i pojechać. 5 min po tym incydencie wyprzedzanie, a autko nie jedzie, tylko obroty rosną. Dodam jeszcze, że zauważyłem dym gdy tak szarpał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzest Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Pasek rozrządu przeskoczył? Albo prozaicznie przypaliłeś tarczę sprzęgła... Jak nie mocno to się dotrze, jak mocno, to do wymiany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Spalone sprzęgło - do wymiany... Pamiętaj, że sprzęgło jest między silnikiem a skrzynią biegów i dla niego największe obciążenie to 6.. 5 ... 4.. bieg i przyspieszanie max w okolicy 2000 obr... 1 i 2 ma takie przełożenie, zenie koniecznie to wyczujesz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > Spalone sprzęgło - do wymiany... > Pamiętaj, że sprzęgło jest między silnikiem a skrzynią biegów i dla niego największe obciążenie to > 6.. 5 ... 4.. bieg i przyspieszanie max w okolicy 2000 obr... 1 i 2 ma takie przełożenie, > zenie koniecznie to wyczujesz ... No właśnie tak się dzieje, ok 2000 obrotów, i idzie 3k, 4k 5k i do odcinki. Tak jak by momentalnie sprzęgło wcisnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > No właśnie tak się dzieje, ok 2000 obrotów, i idzie 3k, 4k 5k i do odcinki. Tak jak by momentalnie > sprzęgło wcisnął. A ja przy okazji, czy wymiana tarczy to odrazu dwumasa w zestawie idzie? P.S.A nie lepiej bylo 2-4 lodkow pozyczyc do wypchniecia cromala z rowu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2013 Ale to nie był rów. po prostu asfalt był tak wysoko położony, że koła się wdrapać nie mogły, kilka razy zamielił, wjechał na górę puszczam gaz i się zdusił bo go znowu w tył pociągło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2013 A czy może być taka możliwość, że olej silnikowy przedostaje się do sprzęgła? Coś zaczęło mi ubywać, aż kontrolę wywaliło o niskim stanie. Nie wiem tylko czy to nie przez duże spracowanie tego oleju. Ma już 30kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > A czy może być taka możliwość, że olej silnikowy przedostaje się do sprzęgła? Coś zaczęło mi > ubywać, aż kontrolę wywaliło o niskim stanie. Nie wiem tylko czy to nie przez duże spracowanie > tego oleju. Ma już 30kkm Mógł puścić uszczelniacz wału, ale żeby go zmienić trzeba zrzucić i skrzynie i sprzęgło z dwumasem. Ten przebieg na tym oleju to trochę spory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Aha i nastąpiło jeszcze inne dziwne zjawisko. Sprzęgło mniej się ślizga. W sobotę byłem w trasie łącznie coś koło 800km i tylko przy żyłowaniu 2,5k-3k obrotów zaczynało puszczać. Jak na 4,5,6 dałem w palnik to szedł jak głupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.