Doom Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Witam. Mam problem z X18XE1 - silnik strasznie szarpie na zimnym - mam gaz BRC zakładany prawie rok temu - jeszcze bez regulacji. Na benzynie masakra a jak się przełączy na gaz to jest ok. Jak się rozgrzeje to na benzynie chodzi ok. Do tego OpelScanner pokazuje że na gazie sonda na wolnych pokazuje cały czas prawie 5V (4.9V z kawałkiem). Jak się gazu doda to jest w miarę ok. Jak Zaczyna szarpać dodanie gazu pogarsza problem. Samochód zaczyna jechać wolniej zdławia się i dopiero po 5 sek zaczyna się kangur i delikatnie przyspiesza Co jest nie tak ? Czy to możliwe żeby mapy benzyny się rozjechały od gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Może być lewe powietrze, świece do sprawdzenia, cewka. Czy podczas kangura wywala checka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Czy to możliwe żeby mapy benzyny się rozjechały od gazu ? To widać w wartościach bieżących. Jak wyglądają korekty paliwa na benzynie, a jak na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Na gazie jeździ idealnie. Gdzie widać korekty ? Cewka i świece niedawno wymieniane. Gaz BRC Sequent24.11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Gdzie widać korekty? Krótka - O2S Integrator Długie - O2S BLM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > Na gazie jeździ idealnie. Gdzie widać korekty ? Cewka i świece niedawno wymieniane. Gaz BRC > Sequent24.11. ja bym zaczął od podłożenia przepływomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > Krótka - O2S Integrator > Długie - O2S BLM... są jakieś wytyczne co do tych parametrów bo mam taki sam silnik z tymi samymi problemami, na zimnym przez kilkaset metrów kangurzy, potem spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Idealnie 128 dla obu wartości. Powyżej dodaje paliwa, poniżej ujmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > Idealnie 128 dla obu wartości. > Powyżej dodaje paliwa, poniżej ujmuje. ten parametr ustalany jest przy uzyciu czujników temperatury i przepływomierza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Nie, przy użyciu sondy lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > Nie, przy użyciu sondy lambda. to na wolnych obrotach ta wartos 128 ma byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 Ma (a raczej powinien) być zawsze, gdy parametr "O2S sensor loop" pokazuje "closed". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 O2S Integrator od 86 do 181 O2S BLM Idle 128 GAZ - http://www.iv.pl/images/36858115723828769116.jpg Benzyna - http://www.iv.pl/images/10952519096680445075.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Dobrze by było, gdybyś nagrał to na filmiku. Najpierw skasuj adaptacje jeśli masz taką możliwość (F6 Special:... -> Additional Functions -> Reset O2-Loop BLM). Nagraj parametry: O2 Sensor O2 Integrator O2 BLM Idle O2 Loop Od momentu odpalenia 2min. na jałowych 1min. 2.5k obr/min 1min. na jałowych. Bez przełączania na gaz. Po całym powyższym teście, jak będzie Ci się chciało, możesz powtórzyć to na gazie. Mierzyłeś ciśnienie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Nagraj parametry: > O2 Sensor > O2 Integrator > O2 BLM Idle > O2 Loop > Od momentu odpalenia > 2min. na jałowych > 1min. 2.5k obr/min > 1min. na jałowych. > Bez przełączania na gaz. Po całym powyższym teście, jak będzie Ci się chciało, możesz powtórzyć to > na gazie. > Mierzyłeś ciśnienie paliwa? Ciśnienia paliwa jeszcze nie mierzyłem - może to być dobry trop, jak kupowałem samochód to sprzedawca mówił że pompa była wymieniana - raczej wsadził jakiś zamiennik... Filmik: Co ciekawe jak wcisnąłem gaz po tych 2min to obroty stały na tym samym poziomie a silnik ze 3 razy strzelił w "kolektor wydechowy?". Było to słyszalne podobnie jak wybuch gazu przy instalacji 2 generacji. Dopiero jak zdjąłem nogę z gazu i wcisnąłem jeszcze raz samochód wszedł na obroty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Zmierz ciśnienie. Jak będzie ok. (z podciśnieniem i bez) to następny w kolejności przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.