Mirron Napisano 12 Października 2013 Udostępnij Napisano 12 Października 2013 Witam! Oglądałem ostatnio Corolle pod kątem zakupu... 2003r 1,4 benzyna z oryginalnym przebiegiem 150tys km (100% pewności) Ogólnie wszystko OK tylko zastanawia mnie położenie dźwigni zmiany biegów.. w stanie jałowym jest dość znacznie przesunięta w stronę kierowcy... Samo wrzucanie biegów jest również specyficzne w tym egzemplarzu, biegi nie wchodzą i trafiają idealnie w swoje książkowe miejsce tylko tak na pierwszy raz trzeba troche kombinowac żeby się wstrzelić... Pewnie kwestia przyzwyczajenia ale mimo wszystko wg mnie nie jest to normalne, porównywałem jeszcze inną corolke z tego samego roku i tam o dziwo dźwignia równiez była przechylona ale z manewrowaniem biegami było juz lepiej.. Co tam się mogło wysypać, i jak kosztowna może być naprawa.. a może to kwestia tylko regulacji... Egzemplarzem którym jestem zainteresowany jeździła kobieta głownie w mieście jeśli ma to znaczenie Poniżej przedstawiam przykładowe zdjęcie zaczerpnięte z przypadkowego egzemplarza w którym położenie dźwigni zmiany biegów wygląda podobnie jak w oglądanym przeze mnie egzemplarzu|; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirron Napisano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > TTTM No tak ale chyba da się to przywrócić do stanu bliskiego oryginałowi...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Też miałem taki model tylko z 2002 r. i tez miałem drążek przechylony do kierowcy, problemem jednak było to, że biegi 1,2,3 raz wchodziły gładko a raz nie, czasami potrafiło czas pomogła wymiana sprzęgła (tak gdzieś na rok), po jakimś czasie trochę się przyzwyczaiłem bo samo auto było b, wygodne praktycznie bezawaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Też miałem taki model tylko z 2002 r. i tez miałem drążek przechylony do kierowcy, problemem jednak > było to, że biegi 1,2,3 raz wchodziły gładko a raz nie, czasami potrafiło czas pomogła wymiana > sprzęgła (tak gdzieś na rok), po jakimś czasie trochę się przyzwyczaiłem bo samo auto było b, > wygodne praktycznie bezawaryjne. a to dziwne, u mnie na luzie dzwignia sterczy pionowo, bez odchylenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > a to dziwne, u mnie na luzie dzwignia sterczy pionowo, bez odchylenia. A pomacaj ja pod skórzanym mieszkiem, jest lekko "złamana", przynajmniej u mnie, a odkryłem to niedawno.. po prawie 9 latach.. Ale w efekcie końcowym stoi prosto Więc myślę, że to co widać na zdjęciu oznacza jakoś dziwnie wkręcony lewarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 U mnie (silnik 1,6) dźwignia stoi w miarę prosto. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.