rysio86 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Czy ktos regulował reczny w B klasie ? Jak to zrobic ? po wymianie tarcz z tylu, "wajcha" od recznego idzie strasznie wysoko a hamule nie do konca jest taki jakbym sobie tego zyczyl, czy moze ktos wspomoc porada jak podregulowac linki. Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Czy ktos regulował reczny w B klasie ? Jak to zrobic ? po wymianie tarcz z tylu, "wajcha" od > recznego idzie strasznie wysoko a hamule nie do konca jest taki jakbym sobie tego zyczyl, czy > moze ktos wspomoc porada jak podregulowac linki. Z gory dzieki Regulacja jest na lince, chyba trzeba będzie zdjąć osłonę podwozia przy prawym kole i dostaniesz się od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 z tyłu jest tarczobęben, regulacje przeprowadzasz przez otwór śruby koła, jak zdejmiesz koło to kręć powoli i zobaczysz takie cos z ząbkami ( nakrętka z koronka) , pokręcają tym regulujesz odległość szczek od bębna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > z tyłu jest tarczobęben, regulacje przeprowadzasz przez otwór śruby koła, jak zdejmiesz koło to > kręć powoli i zobaczysz takie cos z ząbkami ( nakrętka z koronka) , pokręcają tym regulujesz > odległość szczek od bębna Racja - źle spojrzałem w WIS'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.