katorznik Napisano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Warto też wspomnieć o nienaprawialnych i kosztownych piezoelektrycznych wtryskach od Siemensa, > które jak wiadomo mogą paść w najmniej spodziewanym momencie > Pozdr a jak z dwumasem/sprzeglem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > PODOBNO, zaznacza - PODOBNO da się wyczyścić i złożyć ponownie. A właściwe złożenie jest gwarancją > sukcesu. > Ale niech się jakiś specjalist wypowie Chyba że padnie elektrycznie to wtedy kaplica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > a jak z dwumasem/sprzeglem? Dwumas nie padnie z dnia na dzień , najpierw daje pewne charakterystyczne objawy typu wibracje przy odpalaniu , metaliczne odgłosy pulsowanie pedału sprzęgła . U mnie w Foce 1 pierwszy dwumas wytrzymał 260000 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > a jak z dwumasem/sprzeglem? Nie ma reguły, u mnie zaczyna się odzywać, ale póki co jeżdżę, przebieg obecnie około 188tkm >Chyba że padnie elektrycznie to wtedy kaplica dokładnie tak, pad może zrobić cewka wtrysku, wtedy tylko wymiana Ja już sobie powiedziałem, że to mój ostatni diesel, chyba że kiedyś będzie mnie stać na nowego i będę miał kaprys Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Ja już sobie powiedziałem, że to mój ostatni diesel, chyba że kiedyś będzie mnie stać na nowego i > będę miał kaprys > Pozdr Ja też ale robią kalkulację nowego focusa 1.6 TDCi wychodzi taniej od 1.6T. Wiem dwa światy, ale spalanie na korzyść diesla znacząco zmienia świat A dla jest znaczenie, bo albo diesel albo LPG, na benzynie jazda będzie dość kosztowna, bo nie jeżdżę trasami 90 km/h a na autostradzie benzyniak z T zazwyczaj spali 2-3 litry więcej niż diesel. Jednak dla świętego spokoju skłaniam się ku wszelakiej maści benzyniakom. Co do 1.8 TDCi, to i tak uważam, że jest bardzo bezawaryjny, a koszta wymiany osprzętu przewidziałem przy zakupie, było to opłacalne. Dbam i jak narazie z silnikiem i gratami nic się nie robię i nie zamierzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.