gajoss Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 Witam Prawy przedni amortyzator się spier...z pierwszym listopada odmówił posługi. Mam sprężyny -40mm i śmigało to z seryjnymi amorkami dość długo i generalnie mi odpowiadało, ale zawsze może być lepiej. Mam generalnie kilka opcji w głowie, ale podpowiedzcie co wybrać: 1. Nowe zwykłe Kayaby (nie wiem czy są jakieś różne rodzaje typu olejowe, gazowe, sportowe?). 2. TA - Technix (mają skrócony skok, ale nie wiem jak z ich trwałością i jakością). 3. LINK takie coś, widać że na grubej sztycy, tylko że używki to loteria. Warte te Koni zachodu? Wszelkie opinie mile widziane, zarówno normalnych użytkowników, jak i rajdowców naszych kącikowych, którzy testują solidnie zawieszenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 w ciemno bralbym koni i ewentualnie je regenerowal....technics to padaka , seryjne kayaby juz nie sa takie jak kiedys i szybko padna przy -40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 Excel-G mam, a zakładałem jakoś w czerwcu zeszłego roku... na razie żyją przy obniżeniu -35mm Co do serii to nie porównam bo zmieniałem je razem ze sprężynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > w ciemno bralbym koni i ewentualnie je regenerowal... Orientujesz się, czy żółte KONI da się zregenerować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > w ciemno bralbym koni i ewentualnie je regenerowal....technics to padaka , seryjne kayaby juz nie > sa takie jak kiedys i szybko padna przy -40 A orientujesz sie jak wyglada sprawa regeneracji? Tzn. kto by sie tego podjal i ile to by moglo kosztowac? Mam sprezyny Sparco -40mm ale chcialbym je zmienic na jakies Eibachy -35mm, bo momentami plomby z zebow juz wypadaja:/ I tak sie zastanawiam czy na Koni nie bedzie juz calkiem betonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > Excel-G mam, a zakładałem jakoś w czerwcu zeszłego roku... > na razie żyją przy obniżeniu -35mm > Co do serii to nie porównam bo zmieniałem je razem ze sprężynami. A jakiej firmy masz sprezyny? Na tych Kayabach jest beton? Czy jednak choc odrobina komfortu zostala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Orientujesz się, czy żółte KONI da się zregenerować? http://www.mxprofi.pl/ , kosztow nie znam....w zerkopolu za regeneracje bilsteina 300 zl za tyl i 450 przod ( gwint ) /// cema za sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > http://www.mxprofi.pl/ , kosztow nie znam....w zerkopolu za regeneracje bilsteina 300 zl za tyl i > 450 przod ( gwint ) /// cema za sztuke UUUoooo Panieee. Trochę jednak za bogato, jak na mój wiejsko - wyczynowy bolid. A jak to jest z tymi TA - technix? Czemu właściwie są do bani? Szybko się kończą? Czy są zbyt sztywne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 to sa ceny oficjalne z cennika ( glosno nie mozna mowic jak zrobic to u nich taniej ;P ) a do tego to bilstein i to jedyna w polsce firma * ) ktora bilsteina regeneruje stad ceny Co do techixa to wlasnie niby twardy ale jakos bujalo....no i wytrzymalo to 4 tysiace zwyklej jazdy po wawie i zaczal ciec....tyl o dziwo byl dobry do konca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Ja jezdze na tych zoltych pseudo sportowych amorach. Co do komfortu to raczej ci nic nie powiem, z racji tego ze mam sprezyny jakie mam(jamexy -60) i to prawie siedzi na odbojach(skoroconych) i jest taki ping pong, kiedys mialem H&R -45 to bylo lepiej nawet ladnie wybieral nierownosci, mozna powiedziec ze byl to taki kompromis. Moje juz maja przejechane ze 30 tys, sa suche, na jednym tloczysku jest delikatny luz, co do ich twardosci to raczej sie nie spodziewaj jakis cudow, przod jeszcze ujdzie w tloku ale tylne to jest porazka - sporo za miekkie(kiedys mialem seryjne COFAP - gazowo-olejowe i tyl zachowywal sie lepiej niz na tych mts'ach), mimo ze moj lezy prawie na zoli zreszta widziales to w zakretach jednak ta dupa sie troche za bardzo przechyla Ale w zasadzie w tej cenie nic innego nie dostaniesz, wiec z braku laku dobry i kit. Mimo to ze amory byly kilka dobrych razy dobite do konca to jeszcze daja rade Aha, ja dokladnie to mam MTS'y kupowalem w mapet-tuning, ale ta-technix to w sumie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Witam > Prawy przedni amortyzator się spier...z pierwszym listopada odmówił posługi. Mam sprężyny -40mm i > śmigało to z seryjnymi amorkami dość długo i generalnie mi odpowiadało, ale zawsze może być > lepiej. Mam generalnie kilka opcji w głowie, ale podpowiedzcie co wybrać: > 1. Nowe zwykłe Kayaby (nie wiem czy są jakieś różne rodzaje typu olejowe, gazowe, sportowe?). > 2. TA - Technix (mają skrócony skok, ale nie wiem jak z ich trwałością i jakością). > 3. LINK takie coś, widać że na grubej sztycy, tylko że używki to loteria. Warte te Koni zachodu? > Wszelkie opinie mile widziane, zarówno normalnych użytkowników, jak i rajdowców naszych kącikowych, > którzy testują solidnie zawieszenia. > Pozdrawiam Ja teraz przerzuciłem się na KYB + rozpórka i jeździ się spoooooro przyjemniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Ja od 5 lat mam Kyaby. Nie wiem dokładnie jakie, ale jestem zadowolony. Działają dobrze, z tym że ja nie mam sprężyn -40 a +40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Ja jezdze na tych zoltych pseudo sportowych amorach. > Co do komfortu to raczej ci nic nie powiem, z racji tego ze mam sprezyny jakie mam(jamexy -60) i to > prawie siedzi na odbojach(skoroconych) i jest taki ping pong, kiedys mialem H&R -45 to > bylo lepiej nawet ladnie wybieral nierownosci, mozna powiedziec ze byl to taki kompromis. > Moje juz maja przejechane ze 30 tys, sa suche, na jednym tloczysku jest delikatny luz, co do ich > twardosci to raczej sie nie spodziewaj jakis cudow, przod jeszcze ujdzie w tloku ale tylne to > jest porazka - sporo za miekkie(kiedys mialem seryjne COFAP - gazowo-olejowe i tyl zachowywal > sie lepiej niz na tych mts'ach), mimo ze moj lezy prawie na zoli zreszta widziales to w > zakretach jednak ta dupa sie troche za bardzo przechyla > Ale w zasadzie w tej cenie nic innego nie dostaniesz, wiec z braku laku dobry i kit. Mimo to ze > amory byly kilka dobrych razy dobite do konca to jeszcze daja rade > Aha, ja dokladnie to mam MTS'y kupowalem w mapet-tuning, ale ta-technix to w sumie to samo. Dzięki za cenną opinię. Sporo rozjaśniło mi to sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Ja teraz przerzuciłem się na KYB + rozpórka i jeździ się spoooooro przyjemniej . A z jakich przerzuciłeś się na KYB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Ja od 5 lat mam Kyaby. Nie wiem dokładnie jakie, ale jestem zadowolony. Działają dobrze, z tym że > ja nie mam sprężyn -40 a +40 Jak czasami dużo śmigam po mieście i ciągle nie ma gdzie zaparkować, to też chętnie chciałbym mieć +40 i jakieś balonowe opony. Wtedy żadne wertepy nie straszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > A z jakich przerzuciłeś się na KYB? A nie wiem nawet - springi seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Jak czasami dużo śmigam po mieście i ciągle nie ma gdzie zaparkować, to też chętnie chciałbym mieć > +40 i jakieś balonowe opony. Wtedy żadne wertepy nie straszne. Wertepy wertepami, ale do krawężnika można bez obaw dojeżdżać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > to sa ceny oficjalne z cennika ( glosno nie mozna mowic jak zrobic to u nich taniej ;P ) a do tego > to bilstein i to jedyna w polsce firma * ) ktora bilsteina regeneruje stad ceny > Co do techixa to wlasnie niby twardy ale jakos bujalo....no i wytrzymalo to 4 tysiace zwyklej jazdy > po wawie i zaczal ciec....tyl o dziwo byl dobry do konca... Grześ ode mnie z warsztatu już zbudował maszynkę do nabijania gazem amortyzatorów bilstein tylko o określonej średnicy sztycy. Robiliśmy kilka testów i jest sporo. Amorki robione do driftu więc musze wytrzymywać sporo więcej niż seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Grześ ode mnie z warsztatu już zbudował maszynkę do nabijania gazem amortyzatorów bilstein tylko o > określonej średnicy sztycy. Robiliśmy kilka testów i jest sporo. Amorki robione do driftu więc > musze wytrzymywać sporo więcej niż seria. o to super wiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.