fantomasz Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Mam 08 Golf V z silnikiem 5cyl. 2.5 o mocy 170km sprowadzony z USA. Potrzebuje wymienić akumulator ale nie wiem jaki kupić bo ta wersja silnikowa była dostępna tylko w USA.Według amerykańskich sklepów pasuje taki http://www.autozone.com/autozone/parts/D...19460_728923_0_ Teraz pytanie,jaki akumulator mam kupić.Nie znam sie na tych elektrycznych oznaczeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Ten co pokazałeś ma 730A prąd rozruchowy. Czyli pewnie koło 70Ah powinieneś kupić. Pewnie i 64Ah będzie robił bez problemu. 74Ah to już taka kobyłka raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 Montuj jak największą pojemność i z jak największym prądem rozruchowym, aby tylko się rozmiarowo zgadzał/pasował. OT: 2,5 TDI to te stare konstrukcje z audii? - jeżeli tak to dobry motor. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 > Montuj jak największą pojemność i z jak największym prądem rozruchowym, aby tylko się rozmiarowo > zgadzał/pasował. > OT: 2,5 TDI to te stare konstrukcje z audii? - jeżeli tak to dobry motor. > PZDR VEN Kolega ma 2.5 benzyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 > Kolega ma 2.5 benzyne. A sądziłem, że hamerykaśki rynek te TDI jeszcze jest dostępne. 2.5 benzyna i 170 koników cosik mało, ale pewnie silnik mega żywotny. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 > A sądziłem, że hamerykaśki rynek te TDI jeszcze jest dostępne. > 2.5 benzyna i 170 koników cosik mało, ale pewnie silnik mega żywotny. > PZDR VEN Ciekawy wynalazle silnik V5 nie znam się ale wygląda jak mutacja VR6 obcięta o jeden gar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 14 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 ja tam się za bardzo w szajswagenach nie wyznaję, ale to chyba silnik również i u nas występujący? czy czasem golf IV gti takiego nie miał? W sensie V5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 To jest silnik produkowany tylko na rynek usa,kanada i gdzieś na bliski wschód. rzędowa 5-tka.Jest to połowa silnika V10 od Galardo.Może śmieszne ale prawdziwe.NA początku miał 150km a od roku 2008 podnieśli do 170km. cytuje z netu 2.5-litre 5-cylinder 20-valve engine in most trims. This engine shares its cylinder head design with the V10 engine found in the Lamborghini Gallardo. i link http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#BGQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Ciekawy wynalazle silnik V5 nie znam się ale wygląda jak mutacja VR6 obcięta o jeden gar. silniki VR5 były w golfach 4 W golfach V były silniki R5 (silnik na rynku europejskim wystepuje z doładowaniem w RS3 i TTRS ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Witam, a może akumulator Forse wykonany w technologii (Ca/Ca) "expanded metal". Stanowi optymalny wybór dla samochodów o zwiększonym zużyciu energii. Obecne tendencje w budowie samochodów - to wzrastająca ilość urządzeń elektronicznych, czego konsekwencją jest zwiększone zużycie energii zasilającej, które powinna rekompensować bateria akumulatorowa. Akumulatory FORSE najlepiej odpowiadają obecnym tendencjom zwiększenia zużycia energii w samochodach i zapewniają dodatni bilans energetyczny. Cechy: - niezawodny start przy niskich temperaturach, również po długich przestojach - odporność płyty na korozję - podwyższona moc rozruchowa (do 30%) - wydłużony okres użytkowania - niski stopień samorozładowania - brak konieczności dolewania wody w całym okresie użytkowania (przy zachowaniu następujących warunków: sprawna instalacja elektryczna oraz prawidłowe napięcie ładowania w samochodzie 14,2V) Dane techniczne: - 12V 74Ah - 720A prąd rozruchu - 276 mm długość / 175mm szerokość / 190 mm wysokość Są to akumulatory ukraińskiej produkcji, cena około 300 zł. zobacz tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.