Kooboosh Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Czym macie zalane swoje turbawki? Fiat rekomenduje 5w40... ale jaki producent i seria oleju? Jeszcze do niedawna bym nie miał wątpliwości, co do motula 300v, ale co raz to gorsze rzeczy o nim piszą, że podróba, że nie trzyma parametrów itd.... świat na krawędzi staje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Czym macie zalane swoje turbawki? > Fiat rekomenduje 5w40... ale jaki producent i seria oleju? > Jeszcze do niedawna bym nie miał wątpliwości, co do motula 300v, ale co raz to gorsze rzeczy o nim > piszą, że podróba, że nie trzyma parametrów itd.... świat na krawędzi staje do seri silnika faktycznie polecaja 5w40 znalazłem jakąs strone abartha gdzie piszą ze do odmian abarth najlepiej lać 10w60.... ja ostatni sezon mialem zalanego liqui moly wczesiej castrola .. i jeszcze silnik jezdzi od strony castrola tak to wyglada... KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > do seri silnika faktycznie polecaja 5w40 znalazłem jakąs strone abartha gdzie piszą ze do odmian > abarth najlepiej lać 10w60.... > ja ostatni sezon mialem zalanego liqui moly wczesiej castrola .. i jeszcze silnik jezdzi > od strony castrola tak to wyglada... KLIK ja w swoim mam valvoline 10w60 i działa jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > od strony castrola tak to wyglada... KLIK Km Max 60000 a to LM o jakich parametrach miałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Km Max 60000 > a to LM o jakich parametrach miałeś? 10w60 race tech gt1... w sumie mam jeszcze zmiana na wiosne. Ale tu jeszcze nie wiem co wleje btw a tam nie pisza o płynie hamulcowym ze max 60 000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 5w50 gulf za 110pln 4ltr + motorlife Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > btw a tam nie pisza o płynie hamulcowym ze max 60 000 ? pewnie o to chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 ostatnio mialem castrola edge 10w60. teraz mam valvoline vr1 10w60 i w moim odczuciu lepszy jest od castrola... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 5w50 Jak dla mnie jest w miarę uniwersalny i powinien trzymać dobre parametry na zimnym jak i dogrzanym oleju. 10w60 do bardziej wysilonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Fiat rekomenduje 5w40... ale jaki producent i seria oleju? chyba Selenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 a jakie temperatury osiąga olej w t-jecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > a jakie temperatury osiąga olej w t-jecie? nie wiem jak t-jety, u mnie w 1.2 16v normalnie ma lekko ponad 80st, a przy bucie nie przekroczyl nigdy 100st. mam chlodnice oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > nie wiem jak t-jety, u mnie w 1.2 16v normalnie ma lekko ponad 80st, a przy bucie nie przekroczyl > nigdy 100st. mam chlodnice oleju u mnie to samo....i też ma chłodnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > nie wiem jak t-jety, u mnie w 1.2 16v normalnie ma lekko ponad 80st, a przy bucie nie przekroczyl > nigdy 100st. mam chlodnice oleju U mnie w 2.0t z chłodnicą jest tak samo ale ja na semisyntetyku bo fulla mi za dużo pije przez to, że przyoszczędziłem na pierścieniach i zostawiłem stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > a jakie temperatury osiąga olej w t-jecie? moj przy mocnym kapowaniu dojdzie do 110 stopnia w sensie np 2-3 przejazdy ćwiartkowe do ponad 200 w temperaturze okolice 25-30 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > moj przy mocnym kapowaniu dojdzie do 110 stopnia w sensie np 2-3 przejazdy ćwiartkowe do ponad > 200 w temperaturze okolice 25-30 stopni A jak jedziesz powiedzmy 20km trasą z prędkościami w okolicach 200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > A jak jedziesz powiedzmy 20km trasą z prędkościami w okolicach 200? tez probowalem 100-105 stopnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > tez probowalem 100-105 stopnia bez chłodnicy? masz gdzieś wkręcony czujnik dodatkowy, czy z emu czytasz dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > bez chłodnicy? > masz gdzieś wkręcony czujnik dodatkowy, czy z emu czytasz dane? mam czujnik za filtrem oleju ... bez chłodnicy bez wymiennika itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > mam czujnik za filtrem oleju ... bez chłodnicy bez wymiennika itp... niedługo zrzucę zderzak i chłodnicę wody, to sobie obczaję, gdzie dokładnie się tam można wkręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 a jeszcze trochę pomęczę temat: millers oils ? jakieś doświadczenia? Ile dokładnie do t-jeta wchodzi tego ustrojstwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 bede mial po zimie ps. mam kontakt z dystrybutorem, moge zalatwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > bede mial po zimie > ps. mam kontakt z dystrybutorem, moge zalatwic bede pamietal, do Ciebie w innej sprawie bede sie odzywal - lista zakupow powoli przygotowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.