lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 powiedzmy do 1.1?? ofk pod warunkiem ze blok 1.2 podpasuje do gory 1.1, bo odwrotnie to dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > powiedzmy do 1.1?? ofk pod warunkiem ze blok 1.2 podpasuje do gory > 1.1, bo odwrotnie to dziala dol da moment, gora da moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > dol da moment, gora da moc czyli lepiej dol?? jesli chodzi o zbieranie sie fury?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > powiedzmy do 1.1?? ofk pod warunkiem ze blok 1.2 podpasuje do gory > 1.1, bo odwrotnie to dziala dół 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > dół 1.2 no wlasnie tylko skad taki wytrzasnac i ew pozostaje kwestia legalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > no wlasnie tylko skad taki wytrzasnac i ew pozostaje kwestia > legalizacji ze sklepu - legalizacja w DR (a tak ps. weszły juz te nowe dowody bez nr silnika?) przez uprawiony organ nie widze problemu a jak chcesz tanio to ogłoszenia, giełdy + info od ludzi ktorzy wstawiali 1.2 gdzie zakupili pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > ze sklepu - legalizacja w DR (a tak ps. weszły juz te nowe dowody bez > nr silnika?) przez uprawiony organ nie widze problemu to ze nie ma numery w dr wcale nie oznacza ze mozna miec silnik bez znadego papierku... bo numery nadal beda sprawdzane na przegladach, beda w cepiku i karcie pojazdu > a jak chcesz tanio to ogłoszenia, giełdy + info od ludzi ktorzy > wstawiali 1.2 gdzie zakupili > pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > czyli lepiej dol?? jesli chodzi o zbieranie sie fury?? najlepiej to jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 IMO lepiej gore 1.2 zapodac. 1.1 z gora 1.2 jezdzi prawie identycznie, jak kompletne 1.2. W kazdym razie gora na pewno wiecej zyskasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > najlepiej to jedno i drugie jedno juz mam teraz nad drugim knuje ot jak twoj smiga?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > to ze nie ma numery w dr wcale nie oznacza ze mozna miec silnik bez > znadego papierku... bo numery nadal beda sprawdzane na > przegladach, beda w cepiku i karcie pojazdu > > pzdr ale ja o tym wiem - pytam sie tylko czy juz te przepisy obowiazuja , ze w dr nie ma nr silnika pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > IMO lepiej gore 1.2 zapodac. 1.1 z gora 1.2 jezdzi prawie > identycznie, jak kompletne 1.2. W kazdym razie gora na pewno > wiecej zyskasz. chyba najpierw ta góra musiała być mocno wydłubana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > chyba najpierw ta góra musiała być mocno wydłubana podobnie mnie sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > jedno juz mam teraz nad drugim knuje zapodawaj blok 1.2 i bedzie git >ot jak twoj smiga?? jezdzi ale nie tak jak bym chcial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > powiedzmy do 1.1?? ofk pod warunkiem ze blok 1.2 podpasuje do gory > 1.1, bo odwrotnie to dziala podpasować to podpasuje jedno do drugiego i na odwrót tesh ja bym poszedł w pojemność czyli dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > IMO lepiej gore 1.2 zapodac. 1.1 z gora 1.2 jezdzi prawie > identycznie, jak kompletne 1.2. W kazdym razie gora na pewno > wiecej zyskasz. a nie wiesz dlaczego masz u siebie taki marny moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > zapodawaj blok 1.2 i bedzie git > jezdzi ale nie tak jak bym chcial aha a jeszcze jedno czy glowica z wakiem 866 musi byc od wersji 75PS czy moze byc od 60?? ja mam niby od sieny 75 , tylko nie weim czemu mi wyszlo 59PS na hamowni i tak sie zastanawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > podpasować to podpasuje jedno do drugiego i na odwrót tesh ja > bym poszedł w pojemność czyli dół za pozno...ale wszystko mozna naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > za pozno...ale wszystko mozna naprawic nigdy nie jest za późno głowice masz liźniętą więc przy dole od 1.2 będzie tylko przyjemniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 generalnie to tylko 75'tki mialy 866 ale chyba te poniedzialkowe 60'tki tez mialy 866... a dlaczego tyle wyszlo...? cos jest zle zestrojone... ja sie boje ze mi na hamowny by wyszlo 70-75km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > aha a jeszcze jedno czy glowica z wakiem 866 musi byc od wersji 75PS > czy moze byc od 60?? ja mam niby od sieny 75 , tylko nie weim > czemu mi wyszlo 59PS na hamowni i tak sie zastanawiam dupa z tego co hamował jusz Ci mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > chyba najpierw ta góra musiała być mocno wydłubana Moja byla troche wydlubana, a dwoch kumpli nie. Do tego dwa kompletne 1.2 i prawie wszystkie furki jezdzily identyko Oczywiscie mowie o jezdzie, gdy sie kreci po maxie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > nigdy nie jest za późno głowice masz liźniętą więc przy dole od 1.2 > będzie tylko przyjemniej tak tylko nie mam dolu jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > a nie wiesz dlaczego masz u siebie taki marny moment? Bo mi cos nie bangla z motorkiem.. i wiesz o tym dobrze Poza tym jezdza tak samo pod wzgledem przyspieszen, krecenia po maxie, z elastycznoscia nie wiem, ale zapewne bylaby niewielka przewaga na korzysc 1.2 z gora 1.1 nad 1.1 z gora 1.2... Nie wiem, nikt nie robil takiego patentu z osob mi znajomych (chodzi o zalozenie dolu 1.2 do 1.1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Moja byla troche wydlubana, a dwoch kumpli nie. Do tego dwa kompletne > 1.2 i prawie wszystkie furki jezdzily identyko Oczywiscie > mowie o jezdzie, gdy sie kreci po maxie. no i sobie sam odpowiedziałeś na pytanie jak byś nieruszył głowicy to by Cię zjedli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Bo mi cos nie bangla z motorkiem.. i wiesz o tym dobrze Poza tym > jezdza tak samo pod wzgledem przyspieszen, krecenia po maxie, z > elastycznoscia nie wiem, ale zapewne bylaby niewielka przewaga > na korzysc 1.2 z gora 1.1 nad 1.1 z gora 1.2... Nie wiem, nikt > nie robil takiego patentu z osob mi znajomych (chodzi o > zalozenie dolu 1.2 do 1.1) 1.2 60km spi ma taka sama gore jak 1.1 spi i moment jednak ma troche lepszy... fakt ze na gornych obrotach moze ida podobnie ale w elastycznosci jest duza przewaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > dupa z tego co hamował jusz Ci mówiłem najpierw bylo 75/112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > nigdy nie jest za późno głowice masz liźniętą więc przy dole od 1.2 > będzie tylko przyjemniej mówisz o głowicy ktora teraz ma na autku? bo 59KM o tym nie swiadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > mówisz o głowicy ktora teraz ma na autku? bo 59KM o tym nie swiadczy ja tam w dalszym Ciągu twierdze że koleś co hamował autko do jest a nie szpecjalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > no i sobie sam odpowiedziałeś na pytanie jak byś nieruszył głowicy > to by Cię zjedli Opisalem, ze byly jeszcze dwa auta z niedlubana gora 1.2 i wszyscy jezdzili podobnie... Takze na nic sobie nie odpowiedzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > ja tam w dalszym Ciągu twierdze że koleś co hamował autko do jest a > nie szpecjalista chyba , ze ... bo 59KM to niektorzy maja z serii ze stozkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=273602312&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > mówisz o głowicy ktora teraz ma na autku? bo 59KM o tym nie swiadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Opisalem, ze byly jeszcze dwa auta z niedlubana gora 1.2 i wszyscy > jezdzili podobnie... Takze na nic sobie nie odpowiedzialem... no właśnie powiedziałem że z wydłubaną górą dopiero jezdzą podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > no właśnie powiedziałem że z wydłubaną górą dopiero jezdzą podobnie Halo, halo... byly jeszcze DWA AUTA Z NIEDLUBANA GORA 1.2. WSZYSCY JEZDZILI PODOBNIE (czyt. wygrana zalezala glownie od startu). Wszyscy tzn. zarowno seryjne 1.2, jak i 1.1 z niedlubana gora 1.2, jak i moj 1.1 z troszke dlubnieta glowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > chyba , ze ... bo 59KM to niektorzy maja z serii ze stozkiem A ja go objechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Halo, halo... byly jeszcze DWA AUTA Z NIEDLUBANA GORA 1.2. WSZYSCY > JEZDZILI PODOBNIE (czyt. wygrana zalezala glownie od startu). > Wszyscy tzn. zarowno seryjne 1.2, jak i 1.1 z niedlubana gora > 1.2, jak i moj 1.1 z troszke dlubnieta glowa. Quote: Moja byla troche wydlubana, a dwoch kumpli nie. Do tego dwa kompletne 1.2 i prawie wszystkie furki jezdzily identyko Oczywiscie mowie o jezdzie, gdy sie kreci po maxie. więc zdecyduj siem co jechało i jak jechało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > więc zdecyduj siem co jechało i jak jechało Fura gwizda, tylko kierownik p**** albo odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > A ja go objechałem wiesz wtedy mialem lipe motor, zreszta sam widziales i slyszales.. teraz wydaje mi sie ze jest lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > Fura gwizda, tylko kierownik p**** albo odwrotnie tysz fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > wiesz wtedy mialem lipe motor, zreszta sam widziales i slyszales.. > teraz wydaje mi sie ze jest lepiej... tylko ci siem wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > powiedzmy do 1.1?? ofk pod warunkiem ze blok 1.2 podpasuje do gory > 1.1, bo odwrotnie to dziala ale to chyba było za czasow braku kompresji na 4 cylindrze ... wiec takiego psełdo majoneza wciagneles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > wiesz wtedy mialem lipe motor, zreszta sam widziales i slyszales.. > teraz wydaje mi sie ze jest lepiej... Nie no spox... ja mam cały czas lipe motor trzeba się złapać na wiosnę, i zweryfikować reanimację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > tysz fakt Sie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > ale to chyba było za czasow braku kompresji na 4 cylindrze ... wiec > takiego psełdo majoneza wciagneles kochany za czasow kompresji 3 na jednym garze auto smigalo cwaniej niz po remoncie w MGS , sam juz k. nie wiem co jest granego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > tylko ci siem wydaje no i musze ci skroic majtochy cwaniaczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > kochany za czasow kompresji 3 na jednym garze auto smigalo cwaniej > niz po remoncie w MGS , sam juz k. nie wiem co jest granego a gdzie miałeś pojechać i sprawdzić. Jak będziesz oddawał do fachowcóf jak do tej pory to koszty remontóf będą 3 razy wyższe niż jeden remont u Witka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 23 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > kochany za czasow kompresji 3 na jednym garze auto smigalo cwaniej > niz po remoncie w MGS , sam juz k. nie wiem co jest granego hihi - to miało byc do iksia nie wiem czemu w odpowiedzi na głowny poleciało - widac dwa okienka miałem otwarte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > no i musze ci skroic majtochy cwaniaczku no jak mus to mus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2005 > a gdzie miałeś pojechać i sprawdzić. Jak będziesz oddawał do > fachowcóf jak do tej pory to koszty remontóf będą 3 razy wyższe > niż jeden remont u Witka wiem wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.